Hop til indhold
DenNysgerrige86

Hvordan fjerner man et opslag man selv har lavet?

Recommended Posts

Jeg har prøvet at skrive til administrator men har intet hørt fra ham/hende/dem..

Er der nogle der ved om det er muligt at jeg kan få slettet en efterspørgsel som jeg har oprettet herinde eller om det kun er muligt igennem en admin?

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så det er nærmest uhørt? Jeg har fået en efterspørgsel på at slette en post jeg har skrevet under sugarbabes efterspørgseler.

Ville håbe at det var muligt da hun ikke ønsker omtale herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal regne med at hvad man skriver herinde står mejslet i virtuelle sten for "tid og evighed". Jeg har også selv prøvet at få slettet noget, uden held.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du klikker på "Rapporter indlæg", og skriver i tekstfeltet, hvorfor du gerne vil have dit eget indlæg slettet. Jeg har endnu ikke oplevet, at anmodningen ikke er efterkommet.

KF. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 6 minutter siden:

Du klikker på "Rapporter indlæg", og skriver i tekstfeltet, hvorfor du gerne vil have dit eget indlæg slettet. Jeg har endnu ikke oplevet, at anmodningen ikke er efterkommet.

KF. 

 

Man kan blot ikke forvente det og sket ikke hvis det er en tråd der er skrevet meget i. I det øjeblik du har trykket send har du giver dine rettigheder til det du har skrevet til sidens ejere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, for 8 minutter siden:

Man kan blot ikke forvente det og sket ikke hvis det er en tråd der er skrevet meget i. I det øjeblik du har trykket send har du giver dine rettigheder til det du har skrevet til sidens ejere.

Nu ved jeg ikke hvilken tråd der er tale om. Men, det er klart at hvis det er en efterlysning der allerede er besvaret, så skal der nok vægtigere grunde til, end at pigen ikke ønsker omtale her. Og da især hvis besvarelsen består af advarsler.. Man kan jo heller ikke tillade sig at få slettet andre brugeres indlæg, blot fordi man har fortrudt.

Det er nok de færreste piger der ligefrem ønsker dårlig omtale, men derfor slettes indlæg naturligvis ikke. Det ville jo undergrave hele EG's formål.

Jeg tænkte i eksempler, hvor jeg feks har besvaret en efterlysning, men det går op for mig at jeg har forvekslet 2 gudinder. Så plejer der ikke være problemer med at få slettet indlægget.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, for 26 minutter siden:

Man kan blot ikke forvente det og sket ikke hvis det er en tråd der er skrevet meget i. I det øjeblik du har trykket send har du giver dine rettigheder til det du har skrevet til sidens ejere.

Nå kiggede lige efter. Og trådstarter har én efterlysning fra 7. Juli, som endnu ikke er besvaret. Jeg ser ingen problemer i at fjerne den på hans anmodning. 

Og så ligger der én efterlysning, forkert placeret under anmeldelser, med 6 sobre besvarelser, den kan man naturligvis ikke bare sådan lige slette uden grund.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må prøve at reportere mit indlæg og håbe på det bedste. Der står intet grimt eller dårligt om hende. Kun ren efterspørgsel så ingen grund til noget andet end at hendes navn (selv brugernavn) ikke skal stå herinde.

Jeg krydser fingre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har forstået sugardating, der skal man typisk oprette en profil, hvor det kun er brugerne der kan logge på sitet, og se profilerne.

Er det så ikke på kanten at det overhovedet tillades på Eroguide, at omtale og anmelde brugere på en lukket side forbeholdt dem der har oprettet sig der?

Svarer det ikke til at bryde den eksklusivitet der består i at være med i lukkede grupper på facebook, hvor det heller ikke er meningen at andre end dem der er med i gruppen, skal kende til de øvrige medlemmer af den lukkede gruppe?

Noget andet er åbne annoncer, hvor alle kan læse hvem der tilbyder hvad, og burde det ikke kun være køb og salg i åbent udbud, der må omtales på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 11 minutter siden:

Som jeg har forstået sugardating, der skal man typisk oprette en profil, hvor det kun er brugerne der kan logge på sitet, og se profilerne.

Er det så ikke på kanten at det overhovedet tillades på Eroguide, at omtale og anmelde brugere på en lukket side forbeholdt dem der har oprettet sig der?...

Det må jo afhænge af brugerbetingelserne. 

Hvis brugerne ved oprettelse accepterer, at de ikke må omtale andre brugere, udenfor det pågældende datingsite, har vi et problem. 

Ellers kan jeg ikke umiddelbart se noget problematisk i det. Det er næppe strafbart i forhold til straffeloven.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det strafbart i forhold til straffeloven at offentliggøre brugere af lukkede grupper på facebook, og hvis ikke, er det så rigtigt at gøre det, hvis man ved at gruppen på facebook, eller på et site med login til indholdet, har det som sin intention at være forbeholdt egne brugere?

Der er medier der har afsløret politikere og andre, der deltager i lukkede grupper på nettet, det er de vistnok aldrig blevet straffet for.

Men er der ikke også forskel på eksempelvis graver journalistik, hvor der en præcedens for at tolke juridisk et langt stykke til fordel for mediet, og så at vi her på EG måske bryder med en intention på et andet forum, om at forbeholde indholdet for egne brugere, ved det at der kræves oprettelse og login for at kunne se indholdet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
DenNysgerrige86 skrev, for 7 timer siden:

at Jeg har prøvet at skrive til administrator men har intet hørt fra ham/hende/dem..

Er der nogle der ved om det er muligt at jeg kan få slettet en efterspørgsel som jeg har oprettet herinde eller om det kun er muligt igennem en admin?

På forhånd tak :)

Det er ikke muligt at slette eller rette i et indlæg 60 min efter at det er postet, så skal du prøve at argumentere med en moderator via 'rapporter indlæg' muligheden.

Og lidt underligt og trist at vi allerede nu har et afsporingsforsøg fra KF og Rejse. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 29 minutter siden:

Og lidt underligt og trist at vi allerede nu har et afsporingsforsøg fra KF og Rejse. :oops:

Jeg skal være den første til at beklage, jeg havde tænkt at starte en ny tråd til at fortsætte i, fordi det var løbet ud af en tangent..

Det var ikke et forsøg på at afspore, det løb bare afsted..

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...