Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Man skal sgu ikke frygte kvinder sådan ...

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
Gungner skrev, for 34 minutter siden:

Her hvor jeg bor har der altid været tradition med en hyggelig frokost når der var ringridning.

Oprindeligt var det en herrefrokost; men i slutningen af halvfjerdserne valgte man at invitere damerne med, så var den herrefrokost bare en almindelig frokost.

Der er slet ikke den samme stemning som før. Jeg har ikke deltaget siden.

Hvorfor kan man ikke få lov til at holde en herrefrokost, så kan damerne jo holde en damefrokost.

 

 

Man kan altid holde en herrefolket hvis man vil, og damerne må naturligvis holde deres tøsefrokost med sushi og hvidvin, og mænd deres med sild snaps øl og i Sønderjylland ringridderpølser...på mit job er der langt flere kvinder end mænd, og det sociale klima var ved at gå op i børn og børnebørn, så jeg arrangerede mændenes madklub, kun mænd var inviteret, så var der plads til fodbold, bajere og biler, og phisse som samtale emner, det er på 4 år stadig en succes, kvinderne var mopsede og misundelige, men vi mænd holdt stand, og som min kvindlige chef sagde, der e ringet der forhindre damemiddage, andet end damerne selv. de har endnu ikke taget sig sammen.....men er stadig lidt misundelige....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Gungner skrev, for 34 minutter siden:

Mon ikke det er vigtigt at give hinanden lidt fritid.

Jeg havde en fiskekammerat der skulle betale for sine fisketure ved at arbejde ligeså mange timer hjemme som han havde fisket, han skulle så helst tage deres lille søn med. Hvem var der egentligt der fik fri nu.

Vi fik ødelagt mange fisketure pga. for korte barnestøvler.

Gunner, og din kammerat, havde ikke lyst til at lære sin søn at fiske? Og have nærvær med sin søn? Og ja en mand eller kvinde har da behov for " egen tid" og så tager man som ægtefælle sig af børn, men ligefrem skemalægning arbejdstimer i hjemmet for at fiske....den vill Alkoholikeren ikke stå model til......hjælp og understøtte hinanden er en del af samlivets kontrakt, men det er ikke en slavekontrakt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige meget hvad, så eger man ikke hinanden og det skal heller ikke gøre,

Man skal stole på hinanden, for uden det så har man ikke et forhold. 

I et forhold, skulle det helst væfe zet sådanne at venskab kom først, så man kan snakke om alt, der efter kommer det seksuele. For hvis man ikke har venskab, så kan man jo ikke snakke om alt og det betyder jo at man heller ikke kan snakke om, hvad ens fantasi er osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden:

Gunner, og din kammerat, havde ikke lyst til at lære sin søn at fiske? Og have nærvær med sin søn? Og ja en mand eller kvinde har da behov for " egen tid" og så tager man som ægtefælle sig af børn, men ligefrem skemalægning arbejdstimer i hjemmet for at fiske....den vill Alkoholikeren ikke stå model til......hjælp og understøtte hinanden er en del af samlivets kontrakt, men det er ikke en slavekontrakt...

Han tog sig meget godt af sønnen; men der en del ture hvor han var sammen med os andre voksne og dagen blev ødelagt fordi vi skulle hjem med en våd unge.

Det nytter ikke at tage et barn med ud på kysten en hel vinterdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...