Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Man skal sgu ikke frygte kvinder sådan ...

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

.... Ha da nosser nok til at tage det stormvejr kvinder engang imellem er

 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tilde skrev, for 2 timer siden:

he he UGENS STORE GRIN :D 

Øhh! jeg har ikke problemer med forsinkelser, nogen gange kommer jeg for tideligt. :-D :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke dejligt, at kvinder er sådan et mysterium. Bliver aldrig træt af det :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 10 minutter siden:

Er det ikke dejligt, at kvinder er sådan et mysterium. Bliver aldrig træt af det :wub:

Der er en hårfin grænse mellem mystiske, og mærkelige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, Lige nu:

Der er en hårfin grænse mellem mystiske, og mærkelige. 

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Ja det har jeg s.. aldrig tænkt over, men såre sandt

Good one DETH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, den 22. jul. 2016 at 18:50:

Der er en hårfin grænse mellem mystiske, og mærkelige. 

Måske er vi blot; finurlige, fantastiske og frække.

Come on - livet ville være SÅ meget kedeligere, hvis i ikke havde os til at holde jer på 'alert'.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 26 minutter siden:

Måske er vi blot; finurlige, fantastiske og frække.

Come on - livet ville være SÅ meget kedeligere, hvis i ikke havde os til at holde jer på 'alert'.

Nu er det at være mærkelige ikke nødvendigvis en dårlig ting, men det ville nok glide nemmere ned hvis jeg kaldte det enestående? 

Jow det ville bestemt være kedeligt uden jeres tilstedeværelse, men nøøøj hvor kan det være rart at slippe for jer engang imellem ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
DETH skrev, den 23. jul. 2016 at 01:24:

Nu er det at være mærkelige ikke nødvendigvis en dårlig ting, men det ville nok glide nemmere ned hvis jeg kaldte det enestående? 

Jow det ville bestemt være kedeligt uden jeres tilstedeværelse, men nøøøj hvor kan det være rart at slippe for jer engang imellem ;) 

... at 'slippe for os', som du så pænt udtrykker det, er da det letteste i verden. Bliv single og nyd livet. Så er du fri til at vælge kvindeligt selskab til og fra efter for godt befindende. Og ramme lige præcist den ønskværdige dosis af female indblanding i dit liv.

... og om enestående glider bedre ned end mærkelig...? tja. Det kommer nok an på hvem, man er. Og hvor stort et ego man har, smiler. jeg føler mig ikke fornærmet. Jeg er både mærkelig OG enestående og en masse andet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 15 timer siden:

Der er en hårfin grænse mellem mystiske, og mærkelige. 

Hæ hæ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

... at 'slippe for os', som du så pænt udtrykker det, er da det letteste i verden. Bliv single og nyd livet. Så er du fri til at vælge kvindeligt selskab til og fra efter for godt befindende. Og ramme lige præcist den ønskværdige dosis af female indblanding i dit liv.

... og om enestående glider bedre ned end mærkelig...? tja. Det kommer nok an på hvem, man er. Og hvor stort et ego man har, smiler. jeg føler mig ikke fornærmet. Jeg er både mærkelig OG enestående og en masse andet...

Er 100% singel og nyder det stadig, hende der skal lave om på det skal være meget enestående. Og så er det jo helt fantastisk at man kan vælge at besøge de piger man vil, i byt for penge :) 

En egoist er en der tænker på sig selv, før vedkommede tænker på mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Mizz Skov skrev, for 5 timer siden:

... at 'slippe for os', som du så pænt udtrykker det, er da det letteste i verden. Bliv single og nyd livet. Så er du fri til at vælge kvindeligt selskab til og fra efter for godt befindende. Og ramme lige præcist den ønskværdige dosis af female indblanding i dit liv.

Er Mændene bundet af en slavekontrakt når de er i et forhold med en kvinde, hvor hun skal " underholdes" hele tiden?

For ellers skulle han vel være fri til at tage på herretur ud at fiske ud at sejle eller hvor hans " kvindefri" zone nu måtte befinde sig. Problem solved

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner min ekskæreste, fordi:

  • Hun er meget sød, og der er intet ondt skabt i hende, hun vil altid det bedste for alle.
  • Hun er altid velvillig til at hjælpe, uanset hvad.
  • Hun er fysisk tiltrækkende, høj, slank, lange ben, smalle hofter, langt lyst hår, lækker fisse.
  • Vi skændtes aldrig, og havde en dejlig hverdag sammen.
  • Hun er naturligt blond, også fissen som er naturligt ganske tyndt behåret, og som hun velvilligt lod mig 'holde', herunder af og til indfarve så den matchede hovedhåret, når hun indimellem farvede det rødligt. Én af de piger der også er smukke, nøgne.
  • En af de første gange vi havde sex, gav hun mig et guddommeligt blowjob, hvor hun uopfordret tog sjoveren helt dybt.. da jeg bifaldte det, sagde hun at hun gjorde det fordi hun troede det måtte føles dejligt.. lige dér elskede jeg hende altså én tand ekstra.
  • Hun sagde altid 'det kan vi godt prøve', uanset hvilke fjollerier jeg foreslog, om det så var at proppe hendes trusser op i fissen, og trække dem ud med tænderne, mens jeg slikkede (hun grinede imens, og sagde hun følte sig som en tryllekunstner, der trækker en kanin op af hatten), eller at sove med en stor oppustelig diller fastlåst i fissen, eller tage en tur i hundeskoven med 4 elskovskugler monteret, eller.. eller..
  • Hun bliver naturligt meget våd ved samleje, og ligesom jeg, foretrækker hun og tænder på, at ladningen leveres dybt, hvor vorherre mener den hører til.
  • Det var meget nemt at give hende orgasme med fingrene, mens vi lå i omfavnelse og kyssede inderligt. Og hun fik regelmæssigt orgasme ved samleje, og af og til samtidigt som jeg.
  • Hun sagde aldrig 'jeg har ikke lyst i dag'.

Jeg savner ikke min ekskæreste fordi:

  • Hun havde for mange dage hvor hun var 'mærkelig'.
  • Hun har meget lavt selvværd, pga. tidligere langvarigt forhold hvor hun blev kuet, og kunne ikke få sig selv til at tro på jeg elskede hende, hvilket jeg vitterlig gjorde.
  • Hun brød sig ikke synderligt om oralsex til hende, men tillod det dog.

Alt i alt et dejligt væsen, som stadig er en nær ven.

KF.

PS. Jeg tror sgu lige jeg vil ringe, og læse dette op for hende :D

 

 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
KF skrev, for 4 timer siden:

Jeg savner min ekskæreste, fordi:

  • Hun er meget sød, og der er intet ondt skabt i hende, hun vil altid det bedste for alle.
  • Hun er altid velvillig til at hjælpe, uanset hvad.
  • Hun er fysisk tiltrækkende, høj, slank, lange ben, smalle hofter, langt lyst hår, lækker fisse.
  • Vi skændtes aldrig, og havde en dejlig hverdag sammen.
  • Hun er naturligt blond, også fissen som er naturligt ganske tyndt behåret, og som hun velvilligt lod mig 'holde', herunder af og til indfarve så den matchede hovedhåret, når hun indimellem farvede det rødligt. Én af de piger der også er smukke, nøgne.
  • En af de første gange vi havde sex, gav hun mig et guddommeligt blowjob, hvor hun uopfordret tog sjoveren helt dybt.. da jeg bifaldte det, sagde hun at hun gjorde det fordi hun troede det måtte føles dejligt.. lige dér elskede jeg hende altså én tand ekstra.
  • Hun sagde altid 'det kan vi godt prøve', uanset hvilke fjollerier jeg foreslog, om det så var at proppe hendes trusser op i fissen, og trække dem ud med tænderne, mens jeg slikkede (hun grinede imens, og sagde hun følte sig som en tryllekunstner, der trækker en kanin op af hatten), eller at sove med en stor oppustelig diller fastlåst i fissen, eller tage en tur i hundeskoven med 4 elskovskugler monteret, eller.. eller..
  • Hun bliver naturligt meget våd ved samleje, og ligesom jeg, foretrækker hun og tænder på, at ladningen leveres dybt, hvor vorherre mener den hører til.
  • Det var meget nemt at give hende orgasme med fingrene, mens vi lå i omfavnelse og kyssede inderligt. Og hun fik regelmæssigt orgasme ved samleje, og af og til samtidigt som jeg.
  • Hun sagde aldrig 'jeg har ikke lyst i dag'.

Jeg savner ikke min ekskæreste fordi:

  • Hun havde for mange dage hvor hun var 'mærkelig'.
  • Hun har meget lavt selvværd, pga. tidligere langvarigt forhold hvor hun blev kuet, og kunne ikke få sig selv til at tro på jeg elskede hende, hvilket jeg vitterlig gjorde.
  • Hun brød sig ikke synderligt om oralsex til hende, men tillod det dog.

Alt i alt et dejligt væsen, som stadig er en nær ven.

KF.

PS. Jeg tror sgu lige jeg vil ringe, og læse dette op for hende :D

 

 

Ikke fordi Havnebumsen skal blande sig! Men evt skulle du vægte lidt flere positive ting ved hende der ikke omhandler sex

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Havnebumsen skrev, for 1 minut siden:

Ikke fordi Havnebumsen skal blande sig! Men evt skulle du vægte lidt flere positive ting ved hende der ikke omhandler sex

 

Så blandede havnebumsen sig da alligevel ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 2 timer siden:

Ikke fordi Havnebumsen skal blande sig! Men evt skulle du vægte lidt flere positive ting ved hende der ikke omhandler sex

Vi har hver vores prioriteter ;)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smiler jeg syndes da også at være singel og nyder det fuldt ud. 

Hvorfor se begrænsninger i stedet for muligheder. 

Muligheden for at kunne sige ja eller nej. At alt ikke bliver noget man skal pga man skal have en lønsedl. Hvis man ikke går op i det man gør, så skulle man jo nok tag og stoppe det og finde noget andet.

Jeg elsker det jeg gør, når jeg gør det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er jo ikke mærkelig bare pga at man vælger at være alene. 

Dem som hopper fra forhold til forhold, finder jo aldrig sig selv. Og hvis man ikke viler i sig selv. Hvem er man så.

Undskyld stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den ‎23‎-‎07‎-‎2016 at 00:53:

Måske er vi blot; finurlige, fantastiske og frække.

Come on - livet ville være SÅ meget kedeligere, hvis i ikke havde os til at holde jer på 'alert'.

Uden Kvinder hvad ville så livet være

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, 1 time siden:

Uden Kvinder hvad ville så livet være

Det samme siger de fleste af os kvinder, at hvordan ville verden være hvis ddr ingen mænd er til. 

For jeg kan godr undvære en mand i et stykke tid, men jeg nyder det da at være sammen med en mand.

Og sex er ikke bare sex. Der er nogle hvor man siger wau, ham kunne jeg tænke mig at prøve igen pga det er vildt godt, uden jeg tænker på at have et forhold til manden.

Men det er det med at man klikker mere med nogle personer end andre. Lige som man lever sig ind i det man gør gør 100% , når man elsker det man gør.

For ellers skal man jo nok finde sig noget andet at labe.

Knus nickoline

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 20 timer siden:

Er Mændene bundet af en slavekontrakt når de er i et forhold med en kvinde, hvor hun skal " underholdes" hele tiden?

For ellers skulle han vel være fri til at tage på herretur ud at fiske ud at sejle eller hvor hans " kvindefri" zone nu måtte befinde sig. Problem solved

Her hvor jeg bor har der altid været tradition med en hyggelig frokost når der var ringridning.

Oprindeligt var det en herrefrokost; men i slutningen af halvfjerdserne valgte man at invitere damerne med, så var den herrefrokost bare en almindelig frokost.

Der er slet ikke den samme stemning som før. Jeg har ikke deltaget siden.

Hvorfor kan man ikke få lov til at holde en herrefrokost, så kan damerne jo holde en damefrokost.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er vigtigt at give hinanden lidt fritid.

Jeg havde en fiskekammerat der skulle betale for sine fisketure ved at arbejde ligeså mange timer hjemme som han havde fisket, han skulle så helst tage deres lille søn med. Hvem var der egentligt der fik fri nu.

Vi fik ødelagt mange fisketure pga. for korte barnestøvler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
jonnyjazz skrev, for 4 timer siden:

Uden Kvinder hvad ville så livet være

Sexløst for os der elsker fisze, men uden en kvinde ingen nye mennesker.......så piger vi kan ikke undvære jer, ligesom vi heller ikke kan undvære luft, men alle de særheder, der åbenbart for kvinder skal være for at holde manden på alert, kan jeg i alt fald godt undvære, jeg kan ikke høre det der ikke siges, jeg kan ikke læse det der ikke skrives, jeg kan igen føle hvad andre føler, so. Igen skaber en følelse jeg uden at kende den skal forholde mig til....det er fedt at være single, for så kan man støve et godt hug op, have god uforpligtigende sex, og skal ikke over flere dage forholde sig til det usagte, det ikke skrevne, og ale de der følelsernes følelser....kvinder er skønne bare ikke 24/7/365...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...