Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gøre det kort. I vil ærgre jer gule og grønne, hvis I ikke snart får lagt vejen forbi Diamondgirls ved Islev station. Billederne af pigerne er ikke ægte, men I dette tilfælde gør det ikke det store, da begge piger er unge og kønne. Jeg har været sammen med ca. 350 piger nu +/- 25. Af forskellige grunde kan jeg ikke specificere på hvilken måde, MEN DEN ENE PIGE RYGER DIREKTE IND PÅ EN 1. PLADS i en af de allervigtigste kategorier. Jeg glæder mig til at høre fra de af jer som tager "udfordringen" op, måske kan I gætte hvilken kategori. Uanset hvad, tror jeg ikke I bliver skuffede...

http://side6.dk/resultatside/?q=diamondgirls

PS. Jeg forstår, hvis nogle af jer bliver irriterede over min hemmelighedsfuldhed, men jeg har som sagt mine grunde (som jeg gerne uddyber om en uges tid).

Hilsen Littlefinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er kørt forbi på Slotsherrensvej nogle gange, men synes helt ærligt at det forfaldne hus ser noget skummelt og har ikke haft lyst til at gå derind. Hvordan er de fysiske forhold på stedet, Littlefinger?

/Natskygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Natskygge skrev, for 9 timer siden:

Er kørt forbi på Slotsherrensvej nogle gange, men synes helt ærligt at det forfaldne hus ser noget skummelt og har ikke haft lyst til at gå derind. Hvordan er de fysiske forhold på stedet, Littlefinger?

/Natskygge

Jeg er kommet der en del gennem de sidste 5-6 år tror jeg, og det har altid været det samme interiør. En ok seng, en lille kommode, en slidt lænestol i imiteret skind. That's it. Belysningen er sparsom, men som pigen smilende påpegede, da jeg nævnte det; "It is romantic!" Stedet ser ganske rigtigt kondemneringsmodent ud udefra og har i øvrigt altid fremstået sådan, men er ok indvendigt uden at nå de danske bordellers standard. Jeg har med andre ord prøvet bedre, men også værre. Det er vel i sidste ende pigerne det kommer an på, og der må jeg bare sige, at jeg ofte er blevet overordentligt positivt overrasket. Mit indtryk er at det ofte er unge piger fra de baltiske lande :-9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Priserne er helt i top -2200 for en time inkl. Kys - og forholdene helt i bund. Så skal du komme med en meget mere konkret beskrivelse af fordelene for at kunne overbevise nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen

Fik du et gratis bj for at placere den sjoveste eller mest mystiske producer placeret ever? 

Jeg giver dig den er super morsom :) 

men den er altså ikke super brugbar som anmeldelse :) 

dette er ikke for at anklage for falsk anmeldelse men fordi jeg er meget nysgerrig på hvad pokker der lige foregår her ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 20. juli 2016 at 10:07:

Fik du et gratis bj for at placere den sjoveste eller mest mystiske producer placeret ever? 

Jeg giver dig den er super morsom :) 

men den er altså ikke super brugbar som anmeldelse :) 

dette er ikke for at anklage for falsk anmeldelse men fordi jeg er meget nysgerrig på hvad pokker der lige foregår her ? 

Enig, fuldstændig ubrugelig "anmeldelse", det eneste jeg fik ud af den var at billederne er falske

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuddler skrev, den 20/7/2016 at 09:38:

Priserne er helt i top -2200 for en time inkl. Kys - og forholdene helt i bund. Så skal du komme med en meget mere konkret beskrivelse af fordelene for at kunne overbevise nogen. 

Ja, eller helt i bund. 500 for dansk er i den billige ende og 1300 for en halv time med 69'er og megafransk er heller ikke dyrt. Men ja, jeg undrer mig da også over nogle af priserne. Det der med at overbevise nogen er slet ikke min hensigt. Selv tænder jeg en del på "jagten" efter de specielt lækre piger og selv om smag og behag er forskellig og nogle vil domineres og andre kysses, så er vi slet ikke så forskellige når det gælder "smukke piger". Er du uenig så fred være med det. Men formålet med at skrive "anmeldelsen" var at give de søgende en retning. Og jeg sætter jo et eller andet sted min troværdighed på spil. Jeg må indrømme, at jeg forventede at nogle ville skrive her i tråden om deres oplevelse og det efterhånden ville stå klart at min "teaser" faktisk var en gavmild gestus. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 13 minutter siden:

Ja, eller helt i bund. 500 for dansk er i den billige ende og 1300 for en halv time med 69'er og megafransk er heller ikke dyrt. Men ja, jeg undrer mig da også over nogle af priserne. Det der med at overbevise nogen er slet ikke min hensigt. Selv tænder jeg en del på "jagten" efter de specielt lækre piger og selv om smag og behag er forskellig og nogle vil domineres og andre kysses, så er vi slet ikke så forskellige når det gælder "smukke piger". Er du uenig så fred være med det. Men formålet med at skrive "anmeldelsen" var at give de søgende en retning. Og jeg sætter jo et eller andet sted min troværdighed på spil. Jeg må indrømme, at jeg forventede at nogle ville skrive her i tråden om deres oplevelse og det efterhånden ville stå klart at min "teaser" faktisk var en gavmild gestus. 

Man kan undre sig over, at de ikke lægger rigtige billeder op, hvis hun er så smuk, som du siger.

Meeen hvis jeg skal gøre forsøget, hvem af pigerne skal jeg så spørge efter? Jana eller Alina? Den blonde eller brunetten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 20/7/2016 at 10:07:

Det er faktisk et godt eksempel på de dilemmaer, som kan opstå hvis du vil skrive en anmeldelse. Jeg besøgte for måske et års tid siden en pige på en af de mest besøgte klinikker. Pigen havde fået super gode anmeldelser her på siden og mine forventninger var høje. Til at begynde med var jeg skuffet over pigen. Hun havde en pæn og slank krop men det var det. Da jeg lagde mig på sengen gik der dog ikke lang tid før den lille prins forsvandt ned i halsen på hende, der blev slikket, suttet, savlet og gagget (uden kondom) hvilket må siges at være en ganske ok service, når der kun var bestilt en hurtig gang dansk. Men jeg kunne jo ikke rigtig skrive det i en anmeldelse, vel? Så ville pigen måske få problemer med stedet, som udtrykkeligt skriver at AL sex er MED kondom eller med kunder som forventer samme ydelse uden at skulle betale for den osv. Jeg forstår, hvis du/I er skeptiske, men som jeg skriver i et andet svar, så sætter jeg et eller andet sted min egen troværdighed på spil...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortennn skrev, for 23 minutter siden:

Man kan undre sig over, at de ikke lægger rigtige billeder op, hvis hun er så smuk, som du siger.

Det er vel egentlig ikke så mærkeligt, når man tænker efter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vover et par gæt:

1. Hun var under 15 år.

2. Hun var under 18 år

3. Der HELE foregik ubeskyttet.

Er jeg på sporet af det, som DU kalder en af de "allervigtigste kategorier". Kan ikke forestille mig andre kategorier, som du holder dig tilbage med at nævne.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 4 timer siden:

Jeg vover et par gæt:

1. Hun var under 15 år.

2. Hun var under 18 år

3. Der HELE foregik ubeskyttet.

Er jeg på sporet af det, som DU kalder en af de "allervigtigste kategorier". Kan ikke forestille mig andre kategorier, som du holder dig tilbage med at nævne.

Venligst

French

Nej, du er helt galt på den. Forklaringen er såre simpel, rørende i al sin enkelhed. Og vil kun tale til min fordel, tror jeg. Må indrømme, at jeg er forundret over den mistro jeg mødes med. Det er meget få anmeldelser eller kommentarer jeg er kommet med og de er som hovedregel godt i tråd med andre brugeres meninger. Jeg kan lige komme i tanke om Leticia, Lilly (den lækre), New Vicki.

Nå, men det står dig frit for at blive hjemme, men som jeg sagde i min indledning, tror jeg, du vil ærgre dig, når de to piger er væk. Jeg sender lige en liste fra et af mine første indlæg. Som du kan se er det søde, pæne piger, som jeg interesserer mig for :)

potpuri.png

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Littlefinger skrev, for 14 timer siden:

Det er faktisk et godt eksempel på de dilemmaer, som kan opstå hvis du vil skrive en anmeldelse. Jeg besøgte for måske et års tid siden en pige på en af de mest besøgte klinikker. Pigen havde fået super gode anmeldelser her på siden og mine forventninger var høje. Til at begynde med var jeg skuffet over pigen. Hun havde en pæn og slank krop men det var det. Da jeg lagde mig på sengen gik der dog ikke lang tid før den lille prins forsvandt ned i halsen på hende, der blev slikket, suttet, savlet og gagget (uden kondom) hvilket må siges at være en ganske ok service, når der kun var bestilt en hurtig gang dansk. Men jeg kunne jo ikke rigtig skrive det i en anmeldelse, vel? Så ville pigen måske få problemer med stedet, som udtrykkeligt skriver at AL sex er MED kondom eller med kunder som forventer samme ydelse uden at skulle betale for den osv. Jeg forstår, hvis du/I er skeptiske, men som jeg skriver i et andet svar, så sætter jeg et eller andet sted min egen troværdighed på spil...

Sikke noget plader. Det som står i annoncerne er sjældent det som tilbydes i virkeligheden. Dette site giver netop mulighed for at vi kan lære af hinanden erfaringer, og få forskellen på annoncerne og virkeligheden frem i lyset. Vi bør ikke gå pigerne/klinikkernes ærinde, men lægge vores subjektive oplevelser frem, hvad enten de er gode eller dårlige. Kun hvis en pige specifikt beder om ikke du ikke fortæller om det ene eller det andet, bør du undlade det.

Jeg tvivler på at pigen vil komme mere i problemer, end at hun vil blive spurgt om det der står anmeldelsen er rigtigt. Hun vil selvfølgelig nægte og er det første gang, sker der næppe mere. Du er i større risiko for at få "altid alt med gummi" mafien på nakken, ved at nævne at du modtager noget uden gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...