Hop til indhold

Recommended Posts

Guest aarhussyd

Skægt som div. ludere skal kommentere på "alle indlæg" - får i ikke nok opmærksomhed i jeres egne tråde  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
aarhussyd skrev, for 8 minutter siden:

Skægt som div. ludere skal kommentere på "alle indlæg" - får i ikke nok opmærksomhed i jeres egne tråde  ?

Tænkte du længe over det her indlæg ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 34 minutter siden:

Skægt som div. ludere skal kommentere på "alle indlæg" - får i ikke nok opmærksomhed i jeres egne tråde  ?

Nemlig! Pigerne herinde kan ikke have en selvstændig mening om noget som de gerne vil dele, uden at de har bagtanker med foretagnet. De ved jo alle sammen udmærket godt hvor absurd populære de bliver pga. deres posts hist of pist på et internet-forum. 

(Ja, det var sarkasme)

 

Er der nogen der ved om PrinsesseAttitude stadig er aktiv et sted? Jeg kan se at hendes profil er blevet slettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kentekent skrev, for 25 minutter siden:

Nemlig! Pigerne herinde kan ikke have en selvstændig mening om noget som de gerne vil dele, uden at de har bagtanker med foretagnet. De ved jo alle sammen udmærket godt hvor absurd populære de bliver pga. deres posts hist of pist på et internet-forum. 

(Ja, det var sarkasme)

 

Er der nogen der ved om PrinsesseAttitude stadig er aktiv et sted? Jeg kan se at hendes profil er blevet slettet. 

Hun er ikke længere aktiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Tænkte du længe over det her indlæg ??

Ja, det har jeg tænkt over længe, og spurgt om før :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
aarhussyd skrev, Lige nu:

Ja, det har jeg tænkt over længe, og spurgt om før :-)

Så i din optik skal 'luderene' bare holde mund hvis de læser noget de har en mening om ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Trinetease skrev, 1 time siden:

Så i din optik skal 'luderene' bare holde mund hvis de læser noget de har en mening om ?

I kunne holde jer til at kommentere på tråde vedr jeres branche :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
aarhussyd skrev, for 3 minutter siden:

I kunne holde jer til at kommentere på tråde vedr jeres branche :-)

Tjaah Måske du bilder dig selv ind at Sugardating ikke er at købe sex som så gør det lig med Prostitution. Men sandheden er nu altså at det er nøjagtigt det samme - det foregår bare på en anden måde. 

Pigerne er langt mere udsatte og tilsyneladende oftest meget unge og åbenbart heller ikke særligt afklaret. Jeg siger ikke at det er sådan med alle SB men lur mig om der ikke inden for få år kommer en stime af unge piger med ondt i psyken fordi at de simpelthen ikke var modne og afklaret nok. 

Iøvrigt så må alle herinde vel kommentere på det de vil - hvis de syntes at de har noget at byde ind med. 

Jeg kan da se at du selv har benyttet dig af den mulighed op til flere gange.

Og at du benytter ordet Luder om mig giver Dig ikke mere ret.... Tværtimod!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Sugardating ikke er at købe sex som så gør det lig med Prostitution

Er det købe sex hvis jeg møder en pige på sugardaters, invitere hende ud og ikke har sex med hende... det er måske dumt, men ikke købe sex... af hvad jeg kan regne mig frem til :) hvis man så efter et par dates ender i kanen... er det så købe sex der? Altså jeg har formenligt brugt betydelige beløb på mad, transport og diverse.. men har jeg købt sex, og hvis det er tilfældet... findes der så andet end købe sex?

Og så er der forøvrigt rart at det ikke bare er blærerøve og fritids mastubatørre der deltager i debatterne i SD sektionen :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Sparkster skrev, for 38 minutter siden:

Er det købe sex hvis jeg møder en pige på sugardaters, invitere hende ud og ikke har sex med hende... det er måske dumt, men ikke købe sex... af hvad jeg kan regne mig frem til :) hvis man så efter et par dates ender i kanen... er det så købe sex der? Altså jeg har formenligt brugt betydelige beløb på mad, transport og diverse.. men har jeg købt sex, og hvis det er tilfældet... findes der så andet end købe sex?

Og så er der forøvrigt rart at det ikke bare er blærerøve og fritids mastubatørre der deltager i debatterne i SD sektionen :) 

Hehe Det er jo et godt spørgsmål ;-) 

Men sådan som jeg læser de fleste SB tråde herinde så handler det om sex og selskab for penge. 

Og i de allerfleste tråde i denne her sektion er det : så ung som muligt til så billigt som muligt....

SB konceptet herinde bære præg af at det er 'udvandet' - originalt var det jo netop selskab og evt sex for 'gaver' og evt penge. Jeg syntes at der er langt mellem gaver ( som bliver nævnt ihvertfald ) og talen handler oftest om hvor billigt og hvor lang tid man kan få hos en ung pige som bilder sig selv ind at hendes koncept ikke er prostitution. 

For ikke at forlade trådens emne så oser den langt væk af en pige som ikke har det godt, og ja Trådstarter har ikke fået som han håbede. Men det er sq alligevel lidt vildt at stemple det som tyveri/røveri fordi at pigen knækker psykisk og ikke giver pengene tilbage.

Hvad forventer man af en ung pige ? Modenhed ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Men sådan som jeg læser de fleste SB tråde herinde så handler det om sex og selskab for penge. 

Enig, og det pisser mig helt urimeligt af ( :D ), da det ligger så langt fra hvordan jeg bruger siden og ser konceptet. Når vi rammer den der "Hvor meget kunne i få hende ned på (RIP cokken)" så er det også prostitution, ingen debat der, helt enig, og det er der intet galt i, tråden er bare oprettet i det forkert sub-forum ;) 

Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

For ikke at forlade trådens emne så oser den langt væk af en pige som ikke har det godt, og ja Trådstarter har ikke fået som han håbede. Men det er sq alligevel lidt vildt at stemple det som tyveri/røveri fordi at pigen knækker psykisk og ikke giver pengene tilbage.

Det lyder som om det er en virkeligt ubehagelig situation, tror jeg ville have det rigtigt skidt med mig selv hvis jeg havde fremkaldt den hos en pige jeg var intim med - ligegyldigt om det så var min skyld eller ej, det at have være katalysator havde været nok. Hvis jeg gjorde noget der mindede om en voldtægt for hende jeg var sammen med - ja,  får næsten kuldegysninger ved tanken. Det skal tages med at jeg jo ikke aner hvordan det skete, men ovenstående ville være min reaktion... håber jeg.

Jeg ville kalde det lærepenge, og ligge mere energi i forventnings afstemning næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
aarhussyd skrev, den 14. september 2016 at 20:09:

Ja, det har jeg tænkt over længe, og spurgt om før :-)

Helt ærligt - synes det er strengt at kalde glædespigerne for ludere :( på den nedladende måde du bruger ordet :( hvis du ikke har mere respekt for pigerne synes jeg kort og godt du skulle lave dit helt eget forum og holde dig væk herfra hvor der forsøges at holde en respektfuld tone overfor både glædespigerne og kunderne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
AalborgLook skrev, for 11 minutter siden:

Mener stadig hun har snydt dig da hun gik med pengene uden at lever den aftalte ydelse.

Men Sugardating involvere jo netop ikke noget med 'aftalte' ydelser..... Jeg er sq ked af at sige det - men hvis man vil være garanteret 'aftalte' ydelser så skal man besøge en prof GP'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
anders Jensen skrev, for 2 timer siden:

Helt ærligt - synes det er strengt at kalde glædespigerne for ludere :( på den nedladende måde du bruger ordet :( hvis du ikke har mere respekt for pigerne synes jeg kort og godt du skulle lave dit helt eget forum og holde dig væk herfra hvor der forsøges at holde en respektfuld tone overfor både glædespigerne og kunderne. 

 

Forklar mig forskellen på luder og glædes pige som du kalder dem, begge steder står du i kø som dagens kunde nr 20..eller ødelægger det din fantasi ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 52 minutter siden:

Men Sugardating involvere jo netop ikke noget med 'aftalte' ydelser..... Jeg er sq ked af at sige det - men hvis man vil være garanteret 'aftalte' ydelser så skal man besøge en prof GP'er.

Helt enig med dig i at man heller skal besøge en GP der ved hvad, hvordan og hvorfor hun gør det.
Men som jeg læser det havde de aftale en ydelse og beløb, hvor hun så valgte at stoppe midtvejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Helt enig med dig i at man heller skal besøge en GP der ved hvad, hvordan og hvorfor hun gør det.
Men som jeg læser det havde de aftale en ydelse og beløb, hvor hun så valgte at stoppe midtvejs.

Der står faktisk intet om Hvad de har aftalt - kun at de har aftalt at mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
aarhussyd skrev, for 2 timer siden:

Forklar mig forskellen på luder og glædes pige som du kalder dem, begge steder står du i kø som dagens kunde nr 20..eller ødelægger det din fantasi ?

Du er så nedladende - håber i den grad ikke du har noget med disse piger at gøre - de er jo genstand for din indestængte vrede!!!! 

Men er der noget i vejen med at leve af at sælge sex og hyggelig tid sammen med et andet menneske ?

i hvertfald ikke i min bog!

og nej selvfølgeligt forestiller (eller håber) jeg ikke at de glædespiger jeg besøget en gang i mellem kun ser mig - så ville de jo gå totalt rabundus :) 

men for dæland da hvor jeg synes det er skønt at dele liv og oplevelser med dem en stund 

jeg tager også penge for mit arbejde - men derfor gør jeg mig stadig umage - jeg sættet mig selv i spil - jeg deler ud og får igen og jeg nyder det når jeg bliver behandlet med respekt !!!

sådan synes jeg alle burde behandle hinanden !!! 

Og så synes jeg du skulle smutte herfra med din nedladende attitude - slut prut 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, den 7/18/2016 at 19:25:

Og jeg blev blokeret efter denne udveksling efter mødet.....

 

 

 

Skærmbillede 2016-07-18 kl. 19.23.31 kopi.png

Ravnen - lyder som en skod oplevelse.  er det samme pige som kalder sig sexygirl2750 på sugardaters?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...