Hop til indhold

Recommended Posts

Nem at komme i snak med og et hurtigt møde blev aftalt.

Hurtigt igang, med masser af oral og pludselig stopper hun og siger, at det minder om en voldtægt hun har prøvet, tager sit tøj, pengene og går sin vej.

Hvor meget der var skuespil eller sandhed, kunne jeg ikke se. 

Hun skulle vist tænke mere over konsekvenserne inden et møde eller også er jeg blevet snydt.....

 

https://sugardaters.dk/show?alias=PrinsesseAttitude

Redigeret af Ravnen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Ravnen

Du er da blevet snydt, bedraget , røvet

Var udsat for at i bil efter 1000 skiftede hænder ville "svindleren" lige købe smøger !!

Sidder stadig i bilen og venter !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak skæbne.

Jeg er glad for at jeg bakkede ud af vores aftale..

Hun ville have mere end jeg var komfortabel med.

Du tog en for holdet - der takkes!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 2 timer siden:

Du er da blevet snydt, bedraget , røvet

Var udsat for at i bil efter 1000 skiftede hænder ville "svindleren" lige købe smøger !!

Sidder stadig i bilen og venter !!

Jeg ved ikke hvem du er, men hvem end du snakker om, er det ikke mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, for 2 timer siden:

Nem at komme i snak med og et hurtigt møde blev aftalt.

Hurtigt igang, med masser af oral og pludselig stopper hun og siger, at det minder om en voldtægt hun har prøvet, tager sit tøj, pengene og går sin vej.

Hvor meget der var skuespil eller sandhed, kunne jeg ikke se. 

Hun skulle vist tænke mere over konsekvenserne inden et møde eller også er jeg blevet snydt.....

 

https://sugardaters.dk/show?alias=PrinsesseAttitude

Det var ikke skuespil, men du fremkaldte en meget ubehagelig situation for mig.

Det gjorde du blandt andet ved at rive mig hårdt i håret, prøve at tvinge mit hoved ned i mod din røv, selvom du kunne mærke jeg gjorde modstand, og havde et meget ubehagelig blik i øjnene.

Derudover overholdt du ikke vores aftale om penge i starten af mødet.

Jeg er ked af det gik som det gjorde, og jeg svarede som jeg gjorde - men jeg var meget rystet efter episoden, og derfor meget kort fra hovedet.

Det har ikke været min mening at snyde dig.

Redigeret af PrinsesseAttitude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allerførst er jeg ked af, hvad der før er sket for dig, men jeg kan ikke stå til ansvar for, hvad en anden har gjort ved dig. Måske er Sugardating måske ikke den bedste vej for dig?

Vi kan godt gå i detaljer...

Jeg rev dig ikke ikke i håret, men tog fat i dit hår og da du rystede hovedet slap jeg igen.

Din tunge var selv på vej derned og da du gjorde modstand flyttede jeg min hånd.

Aftalen var penge først og det fik du ikke. Jeg var tændt og tænkte ikke over det, men straks du bad om dem, så fik du dem.

Med en klar aftale inden om disse ting og et klart nej undervejs er den bedste måde, at få det rart for begge parter.

Tror du, at jeg er urørt over, at du stopper midt i det hele, smågræder? og ikke vil forklare noget? Det er sq en ret ubehagelig situation.

Her et billede af det du skrev om grænser inden vores møde:

 

 

Skærmbillede 2016-07-18 kl. 19.09.42.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at tage stilling til hvad der er sket i den konkrete situation, så kan jeg ikke lade bære med at tænke på, om ordet "PrinsesseAttitude" er valgt med en vis form for selverkendelse fra pigens side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg synes ikke dette er et godt forum til en debat om noget der på en eller anden måde er endt med at ligne en voldtægts situation for en pige.

man kan altid diskutere om pengene skulle have været udvekslet. Men hvad der konkret skete er alt for følsomt for både pige og mand i denne situation til at det bør diskuteres via disse korte besleder her. 

Det bedste for pigen ville nok være at gå til en terapeut/psykolog og få denne oplevelse vendt. Det er et klart tegn på retraumatisering. Og det kan øge traumet hvis det ikke "behandles" bagefter. 

Ravnen: det er sandsynligvis ikke dig der har gjort noget "forkert" men du har nok gjort noget denne voldtægtsmand også gjorde - og det behøver ikke at have noget at gøre med selve voldtægten - bare noget det på en eller anden måde sporer ind på den stemning der var der enten før eller efter pigen mislede kontrollen i voldstægtssituationen. 

Men lad være med at kører mere debat om denne sag i åbent forum - især for pigens skyld også selvom hun måske stjal pengene. 

Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også skrevet med hende inde på SD og fik den føles at jeg nok skulle holde mig fra hende, og efter nu hvor hun har 2 profiler derinde så er jeg sikker på hun bare vil snyde folk, så hold jer langt væk fra hende, med mindre i godt vil tages i røven hver sin smag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PerFyn

Uanset hvor synd det er for pigen, hvad hun end har oplevet, så er hun jo en tyv, og hvis hun var bare en smule reel ville hun returnere pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødtes med hende nogle gange og er en super sød pige , meget snaksalig og nede på jorden og super fræk og har den frækkeste lille røv. 5 stjerner herfra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest onceuponatime
Big77 skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har mødtes med hende nogle gange og er en super sød pige , meget snaksalig og nede på jorden og super fræk og har den frækkeste lille røv. 5 stjerner herfra 

Sjovt nok har du nu kun haft 2.indlæg , begge giver modstridende oplysninger mod garvede medlemmer her , man kan kun undres?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til jeg kun har haft 2 indlæg er fordi jeg først lige har oprettet mig som bruger for 1 time siden. 

Hvad er det du undrer dig over ? 

Jeg har blot givet en anmeldelse af mine oplevelser :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big77 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har blot givet en anmeldelse af mine oplevelser

Du har givet en beskrivelse af pigerne og deres røve - men din beskrivelse af dine oplevelser, lader noget tilbage at ønske :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 minutter siden:

Du har givet en beskrivelse af pigerne og deres røve - men din beskrivelse af dine oplevelser, lader noget tilbage at ønske :roll:

Jaaa ok , det var måske lidt sparsomligt .

 Smuk pige og rigtig alder som angivet formoder jeg . Sku svært at se i dag. 

Men ung , lækker og stram alle de rigtige steder. 

Hun er nærværende og kysser frækt og lækkert og alle de sexuelle udfoldelser blev udført med bravour.

bj og sex 9 tal

udseende 9 tal 

small talk /personlighed 10 tal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big77 skrev, for 2 timer siden:

det var måske lidt sparsomligt .

Og hvor mødte du hende henne? - altså ikke præcis adresse - men mere om det var hos dig, privat eller på hotel, evt. by/bydel ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Og hvor mødte du hende henne? - altså ikke præcis adresse - men mere om det var hos dig, privat eller på hotel, evt. by/bydel ;-)

Jeg mødtes med hende privat hos mig selv hver gang :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at blive røvet og samtidig sammenlignet med en voldtægtsforbryder...........det må siges at være en lorte dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

At en pige går i gang med Oral - stopper og går ( grædende ? ) er altså ikke at sidestille med tyveri.

Røveri er altså noget helt helt andet! 

Det lyder som om at hun egentligt har haft intentioner om at gennemføre og så er panikket.

Tyveri er at liste folk penge op af deres taske/lomme og snige sig væk med dem.

han føler sig snydt over et forløb som ( i virkeligheden kun de 2 ) kender og som man som læser ikke rigtigt kan gennemskue.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...