lovestream 33 Skrevet 17. Juli, 2016 Er der mon nogen, der har besøgt Inge hos Tantra Move - og som har noget at fortælle? :o) http://www.tantramove.dk/ Mvh Lovestream 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 17. Juli, 2016 Nej, men ud hennes hjemmeside, ligner det traditionel tantra. Så, hvis det er det du søger, så prøv det af..:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nielsen71 Skrevet 17. Juli, 2016 Inge er en dygtig og kompetent tantrisk kvinde. Hun er emptisk og ved hvor hendes grænser går. Jeg vurderer hende til at være sidst i 50erne og smuk. Har selv været der og det var rigtig dejligt. Men forvent ingen form for "happy end" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 17. Juli, 2016 nå ikke en happy end eller orgasme det var ærgeligt der er meget forskelligt hvad man kan opleve med Tantra der er ikke 2 der gør det samme og iøvrigt er der ikke ret mange der udøver den slags erotisk samvære har prøvet 3 og de var meget forskellige oplevelsser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 17. Juli, 2016 Ingen Happy end som i lingam massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 17. Juli, 2016 Erikson skrev, for 2 timer siden: nå ikke en happy end eller orgasme det var ærgeligt der er meget forskelligt hvad man kan opleve med Tantra der er ikke 2 der gør det samme og iøvrigt er der ikke ret mange der udøver den slags erotisk samvære har prøvet 3 og de var meget forskellige oplevelsser For den trænede er der masser af orgasme i tantra, bare ikke udløsninger, dem gemmer vi for derved at opnå endnu større kropsorgasmer. Dog er det almindeligt mange steder, at modtage lingam massage, men også her gælder det ikke om at få udløsning. Så mister du nemlig al den seksuelle energi. At det så af og til sker, at der kommer en udløsning fordi kommunikationen mellem massøren og en selv er røget, det er jo en anden sag. men som Erikson rigtig skriver, så er tantra mange ting, og jeg har da osse oplevet lidt af hvert i mine 8-10 års tantra i ind- og udland...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 17. Juli, 2016 du har ret at det ikke går ud op at få orgasme hurtigt men det gør da ikke noget det kommer der er så sandelig også de steder der gør forskel på tantra til mand og til kvinder jeg har mødt nogen der ikke vil røre ved mandens penis men godt give berøringer til kvinder så er der endda nogen der har tøj på og andre er nøgen jo det er meget blandet og broget de behandlinger eller sesion som nogen af de ukulte kalder det med der er gode penge i at give tantea det må man sige haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg