Hop til indhold
lovestream

Erfaringer med tantra move?

Recommended Posts

Guest mannings

Nej, men ud hennes hjemmeside, ligner det traditionel tantra. Så, hvis det er det du søger, så prøv det af..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nielsen71

Inge er en dygtig og kompetent tantrisk kvinde.

Hun er emptisk og ved hvor hendes grænser går.

Jeg vurderer hende til at være sidst i 50erne og smuk.

Har selv været der og det var rigtig dejligt.

Men forvent ingen form for "happy end" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

nå ikke en happy end eller  orgasme  det var ærgeligt der er meget  forskelligt hvad man kan opleve med  Tantra  der er ikke 2 der gør det samme   og iøvrigt er der ikke ret mange der udøver den slags erotisk samvære har prøvet 3 og de var meget forskellige oplevelsser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Erikson skrev, for 2 timer siden:

nå ikke en happy end eller  orgasme  det var ærgeligt der er meget  forskelligt hvad man kan opleve med  Tantra  der er ikke 2 der gør det samme   og iøvrigt er der ikke ret mange der udøver den slags erotisk samvære har prøvet 3 og de var meget forskellige oplevelsser

For den trænede er der masser af orgasme i tantra, bare ikke udløsninger, dem gemmer vi for derved at opnå endnu større kropsorgasmer.  Dog er det almindeligt mange steder, at modtage lingam massage, men også her gælder det ikke om at få udløsning. Så mister du nemlig al den seksuelle energi. At det så af og til sker, at der kommer en udløsning fordi kommunikationen mellem massøren og en selv er røget, det er jo en anden sag.

men som Erikson rigtig skriver, så er tantra mange ting, og jeg har da osse oplevet lidt af hvert i mine 8-10 års tantra i ind- og udland...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

du har ret at det ikke går ud op at få orgasme hurtigt men det gør da ikke noget det kommer der er så sandelig også de steder der gør  forskel på tantra til mand og til  kvinder jeg har mødt nogen der ikke vil røre ved mandens penis men godt give berøringer til kvinder så er der endda nogen der har tøj på og andre er nøgen jo det er meget blandet og broget de behandlinger eller sesion som nogen af de ukulte kalder  det med der er gode penge i at give tantea det må man sige haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...