Rexy 9 Skrevet 16. Juli, 2016 Måske en mærkelig fantasi men vil gerne ha den ud af tankerne ved at udleve den.. Vil gerne sidde stille bag en tynd væg og lytte til et par har sex (pige+kunde) hun skal få ham til at komme ud over sine bryster og lige efter sige hurtigt farvel til ham og byde mig velkommen.. Stadig med tydelige tegn på hun lige har haft en anden og stadig har hvide klatter på sine våde bryster.. hvor finder man en pige der er frisk på det? Helst København/Sjælland 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 8932 Skrevet 16. Juli, 2016 Måske du kunne finde en mandlig bruger, som du aftaler med at I foretager en fælles dobbel booking? Selvfølgelig under forudsætning af at pigen er med på oplægget. Tænker at der måske er mænd herinde der er kendte gæster hos piger, som de kunne informere om dit ønske, og på den måde skaffe dig den aftale som du efterlyser. Alt andet lige, så er det da dobbel op for pigen, der ved at der sidder 2 mænd klar samtidig. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bp122 9 Skrevet 16. Juli, 2016 Det skal der helt sikkert nok være piger derude, der er med på. Start på klinikkerne og hør dem, der i forvejen tager imod flere fyre. Jeg synes også selv, det lyder vildt frækt - men ville også foretrække at være fyr nummer to... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandmand 134 Skrevet 16. Juli, 2016 Ikke specielt sært. Kig efter trashy / sloppy seconds Men har mest set det annonceret i udlandet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 8932 Skrevet 16. Juli, 2016 Jer der til det kunne starte en helt klub herinde Des flere der er til det, og kan tilbyde pigerne det, des flere piger er nok interesseret i at imødekomme efterspørgslen. Jo flere penge i den samme hat til pigerne, des mere interessant er det vel for dem. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rexy 9 Skrevet 16. Juli, 2016 Rexy skrev, for 28 minutter siden: Måske en mærkelig fantasi men vil gerne ha den ud af tankerne ved at udleve den.. Vil gerne sidde stille bag en tynd væg og lytte til et par har sex (pige+kunde) hun skal få ham til at komme ud over sine bryster og lige efter sige hurtigt farvel til ham og byde mig velkommen.. Stadig med tydelige tegn på hun lige har haft en anden og stadig har hvide klatter på sine våde bryster.. hvor finder man en pige der er frisk på det? Helst København/Sjælland Tænker ikke manden før mig skal vide hvad der skal forgå efter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1697 Skrevet 16. Juli, 2016 Rexy skrev, for 21 minutter siden: Tænker ikke manden før mig skal vide hvad der skal forgå efter Tror de færreste mænd vil synes det er god stil at en GP bruger din sæd sammen med den efterfølgende kunde uden at du er gjort opmærksom på det. Jeg ville bestemt ikke være ok med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rexy 9 Skrevet 16. Juli, 2016 Lange skrev, for 2 minutter siden: Tror de færreste mænd vil synes det er god stil at en GP bruger din sæd sammen med den efterfølgende kunde uden at du er gjort opmærksom på det. Jeg ville bestemt ikke være ok med det. Den side havde jeg ikke overvejet. God pointe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191990 Skrevet 16. Juli, 2016 Citat Tagensvej En Skribent her inde havde en af tale med GP om at være nr to efter den sidste var kommet oppe i hende uden/udvidelse af conseptet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marqui 362 Skrevet 16. Juli, 2016 vist også en del af konceptet da Sofie August i sin tid huserede ... så vidt jeg husker lavede hun og fyren flere video'er hvor han slikkede hende ren efter kunden var gået - så måske ikke så usædvanligt når det kommer til stykket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juli, 2016 Petra der huserede i Jylland og i København før i tiden gjorde det kan jeg huske. Overtog hende efter en anden mand engang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7739 Skrevet 16. Juli, 2016 Lars K skrev, for 1 time siden: Petra der huserede i Jylland og i København før i tiden gjorde det kan jeg huske. Overtog hende efter en anden mand engang. Og hvordan var det? Var hun svedig og havde uglet hår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 382 Skrevet 16. Juli, 2016 Lange skrev, for 9 timer siden: Tror de færreste mænd vil synes det er god stil at en GP bruger din sæd sammen med den efterfølgende kunde uden at du er gjort opmærksom på det. Jeg ville bestemt ikke være ok med det. Hvor sikre er i så på efterladenskaber i kondomet??? Har de herrer overvejet det?? Ikke at jeg på nogen måde kunne drømme om at røre ved det efterfølgende, men prøv at tænk i risikovurdering nu i er dér i forvejen. Og så kunne vi jo blive ved!!! Jeg selv er gået skridtet videre at sige nej til at en kunde henter min urin i egen kop for at indtage det hjemme... Skal det drikkes bliver det mens jeg kigger på!!! Just saying... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Juli, 2016 ppd skrev, for 33 minutter siden: Og hvordan var det? Var hun svedig og havde uglet hår? Ja sad på toilettet imens en fyr ordnede hende. Kunne følge med igennem nøglehullet. Efter fyren gik kaldte hun på mig og så kunne jeg springe på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrickpågaden 47 Skrevet 16. Juli, 2016 Rexy skrev, for 10 timer siden: Måske en mærkelig fantasi men vil gerne ha den ud af tankerne ved at udleve den.. Vil gerne sidde stille bag en tynd væg og lytte til et par har sex (pige+kunde) hun skal få ham til at komme ud over sine bryster og lige efter sige hurtigt farvel til ham og byde mig velkommen.. Stadig med tydelige tegn på hun lige har haft en anden og stadig har hvide klatter på sine våde bryster.. hvor finder man en pige der er frisk på det? Helst København/Sjælland Hvis du finder en pige der er med på den er jeg ikke bleg for at være fyr nr. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Juli, 2016 Jeg er også frisk:-) Har sendt dig en besked... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5086 Skrevet 17. Juli, 2016 Rexy skrev, den 7/16/2016 at 11:56: Tænker ikke manden før mig skal vide hvad der skal forgå efter Nok også de færreste GPer der gelejder en uanene kunde ud af døren, stadig med sæden dryppende fra babserne KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 17. Juli, 2016 Jeg har prøvet at blive lukke ind, af Kineseren (kendt her fra sitet) Da jeg så kommer ind, HAR hun en kunde, og har bare åbnet døren for mig .. (Var du hun arbejde ud fra en lejlighed på et "plejehjem"- agtig sted) Kunden siger, "Hey, du må meget gerne kigge på imens jeg knepper hende" Så stod jeg og kiggede på, imens han kneppede hende for "resten af hans penge" hvorefter han rejste sig, tog sit tøj på og sagde "Hej!" Sååå, jeg er også næsten sikker på, du kan lave samme aftale med Kineseren, hvis det skulle være. Hos hende, er det næsten ANYTHING GOES Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Juli, 2016 TboneDK skrev, for 14 timer siden: Jeg har prøvet at blive lukke ind, af Kineseren (kendt her fra sitet) Da jeg så kommer ind, HAR hun en kunde, og har bare åbnet døren for mig .. (Var du hun arbejde ud fra en lejlighed på et "plejehjem"- agtig sted) Kunden siger, "Hey, du må meget gerne kigge på imens jeg knepper hende" Så stod jeg og kiggede på, imens han kneppede hende for "resten af hans penge" hvorefter han rejste sig, tog sit tøj på og sagde "Hej!" Sååå, jeg er også næsten sikker på, du kan lave samme aftale med Kineseren, hvis det skulle være. Hos hende, er det næsten ANYTHING GOES Elsker Kineseren. Hun er dejlig kold over for den slags ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Babsoman 26 Skrevet 19. December, 2016 Af ren nysgerrighed blev den fantasi udlevet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg