LADY BASTET 65 Skrevet 20. Juni, 2018 Brøndby skrev, den 1/6/2018 at 23:50: this is the one u sent me! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 5. Juli, 2018 Pik sprøjt skrev, for 6 timer siden: Jeg har det dårligt. Jeg har brug for hjælp. Men ikke så dårligt at hjælpen skal komme fra en læge. En sygeplejerske ville være fin. Hende her, for eksempel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4601 Skrevet 11. Juli, 2018 Pik sprøjt skrev, den 5/7/2018 at 00:20: Frøken Sygeplejerske, kan De ikke hjælpe mig? Min pik bliver hele tiden stiv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 25. Juli, 2018 Nu er jeg tilfældigvis gift med sådan en... Virkeligheden er noget mere kedelig end fantasien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4601 Skrevet 26. Juli, 2018 MC5tooge skrev, for 13 timer siden: Nu er jeg tilfældigvis gift med sådan en... Virkeligheden er noget mere kedelig end fantasien. Havde en gang en veninde, der tog sygeplejerskeuddannelsen, hun var bestemt ikke kedelig....og det var flere af de medstuderende heller ikke. Andre var derimod temmelig snerpede. Glemmer ikke en aften hos veninden, hvor et par af pigerne ville vise deres uniformer frem, der blev også vist former. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MC5tooge Skrevet 26. Juli, 2018 Havde et sommerjob som assistent, på et sygehus i nærheden af London da jeg var ung og der var der mange søde piger og uniformerne var lidt frækkere. Der var en dag jeg slog mit hoved på en vindueskarme og skulle ha' stivkrampevaccination i balderne. Det var i stuen ved siden af der hvor jeg arbejdede og det var en rigtig cute sygeplejerske, lidt samme type som Jo Guest (google is your friend) og hun kom med bemærkningen "I'd been wondering what that cute bum looked like. Didn't think I'd get the chance to put my hands on it". Tror det var derfor jeg endte med at gifte mig med sådan en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4601 Skrevet 30. Juli, 2018 Pik sprøjt skrev, for 10 timer siden: Mon de kan få den til at vokse? Min reagerer altid på tungespidser, spyt og fissesaft, både udvortes og indtaget oralt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg