Hop til indhold
Gæst

Sygeplejersker

Recommended Posts

Gæst

For en del år siden da jeg læste medicin havde jeg ofte sygeplejevagter hvor jeg hjalp sygrplejerskerne med at passe patienterne. Jeg var fast tilknyttet en speciel afdeling i Hovedstadsområdet. Der var en sygeplejerske ansat jeg især husker; hun havde nogle rigtig dejlig store hængebryster og ofte havde jeg frit syn til dem når de hang i den store hvide BH. De trøjer de havde på var nemlig meget brede i udskæringen og de var unisex. Når vi feks skulle flytte en patient længere op i sengen var hun nødt til at læne sig forover og det gjorde jeg havde frit syn ned i den brede og dybe kavalergang. Det var virkelig pirrende og det var svært at skjule min begejstring. En lørdag formiddag gennemskuede hun mig; hun tog mig bogstaveligt med fingrene i kagedåsen eller rettere: med begge øjne rettet stift ned mod barmen. Hun smilede skævt. Jeg vidste hun var gift. Jeg var single og det vidste hun godt. En mandag efter aftenvagt skete så det jeg havde håbet på længe; vi mødtes på trappen begge på vej hjem.  Hun kendte afdelingen bedre end jeg og snart stod vi alene på en kontorgang der var helt øde.  Hun fortalte det jeg godt vidste hun ville sige. Hun sagde det på en pæn måde. Så trak hun op i trøjen og de store bryster i den hvide BH præsenterede sig. Det var ekstremt pirrende. Hun tog den af og brysterne hang der. Lige foran mig. Hold op de var store. Jeg fik lov til at ælte og kysse dem i 1 minut vil jeg tro. Hun stønnede sagte. Jeg var stangliderlig. Så sagde hun det var nok. Hun tog BH'en på igen og derefter trøjen. Sagde farvel og gik sin vej. Jeg stod helt uforløst tilbage men kunne sagtens forstå hende. Tror godt hun vidste det.  Sagde "tak" virkelig dybfølt og Hej Hej . Hun gik blot videre. Jeg sagde jobbet op ugen efter. Det var virkelig svært at se hende i øjnene dagen efter da vi igen var i aftenvagt. Men: jeg fik set og æltet hendes store bryster og det var nok for mig. Jeg har ikke oplevet tilsvarende siden! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En sjov / spændende oplevelse, frisk gjort af hende og ja du fik da set / æltet brysterne i live;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det var en rigtig dejlig oplevelse. Og jeg tænker tit tilbage på den. At hun nok var 10 år ældre end mig gjorde det ikke værre. Snarere tværtimod. Hun er på Facebook. Og på hendes profil billede får også det klare indtryk at også hun er glad for sine store bryster, nu også 2 børnefødsler senere  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, den 15/7/2016 at 18:30:

Det var en rigtig dejlig oplevelse. Og jeg tænker tit tilbage på den. At hun nok var 10 år ældre end mig gjorde det ikke værre. Snarere tværtimod. Hun er på Facebook. Og på hendes profil billede får også det klare indtryk at også hun er glad for sine store bryster, nu også 2 børnefødsler senere  

Er du venner med hende på facebook eller "lurer" du :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg lurede hende og kiggede faktisk på hendes profil på Facebook for nylig. Det er samme billede som hun har haft meget længe. I tiden ligeefter var jeg faktisk nervøs for om hun havde sagt noget til de andre sygeplejersker på afdelingen og det var også en af grundene til jeg stoppede kort tid efter. Jeg skrev et brev til hende efter jeg stoppede og hun svarede pænt igen og jeg tror faktisk ikke hun har sagt det til andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jo være et gæt, går jeg ud fra, men tror du at hun ville have gået længere end til, at du måtte ælte :-D hvis du var blevet på jobbet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
RarFyr skrev, den 21. juli 2016 at 13:18:

Det vil jo være et gæt, går jeg ud fra, men tror du at hun ville have gået længere end til, at du måtte ælte :-D hvis du var blevet på jobbet?

Det er et rigtig godt spørgsmål som også nagede mig længe efter.  Flere gange har jeg tænkt det nok var en forhastet beslutning at sige op så kort tid efter. Og kemien mellem hende og mig var rigtig god så udelukkes kan det ikke vi kunne være gået skridtet videre hvis jeg var fortsat på afdelingen. Og hvis hun havde lagt op til mere den sene aftentime var jeg gået hele vejen. Men hun var gift så jeg ved ikke om det var det der satte begrænsningen både den aften og efterfølgende... Og jeg finder desværre aldrig ud af det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, for 1 time siden:

Og jeg finder desværre aldrig ud af det. 

Du kunne jo sende hende en venneanmodning på facebook ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har overvejet det8-). Kiggede lige på hendes profil på Facebook idag efter jeg læste Jernsvinets kommentar; profilbilledet hvor hun ikke lægger skjul på hendes store bryster er desværre blevet skiftet ud med et hvor hun sidder med sit yngste barn. Men heldigvis kan man også se det gamle profilbillede:-D. Valgte istedetfor en venneanmodning at sende en pm. Er lidt spændt på hvad hun svarer...hvis hun svarer...:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, for 8 minutter siden:

Har overvejet det8-). Kiggede lige på hendes profil på Facebook idag efter jeg læste Jernsvinets kommentar; profilbilledet hvor hun ikke lægger skjul på hendes store bryster er desværre blevet skiftet ud med et hvor hun sidder med sit yngste barn. Men heldigvis kan man også se det gamle profilbillede:-D. Valgte istedetfor en venneanmodning at sende en pm. Er lidt spændt på hvad hun svarer...hvis hun svarer...:shock:

Kommer nok an på, hvad du har skrevet... Jeg ville nok skrive noget med, at I arbejdede sammen i den periode, og at du syntes godt om hende som kollaga (og ven?), så nu du fandt hende, vil du gerne være ven med hende. Derefter se, hvad der kommer ud af det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det gjorde jeg også:-D. Men jeg valgte ikke at skrive noget om vores hyggestund den mandag aften i foråret 2000....det ligger på hendes boldgade at komme ind på det;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, for 40 minutter siden:

Det gjorde jeg også:-D. Men jeg valgte ikke at skrive noget om vores hyggestund den mandag aften i foråret 2000....det ligger på hendes boldgade at komme ind på det;-)

Ønsker dig al mulig held og lykke med, at hun svarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, for 2 timer siden:

@Klyngen Det er da ret sejt, at du tager kontakten og spændende. Håber hun svarer dig og måske med et glimt i øjet. God vind herfra :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er også lidt spændt. Hun kan helt sikkert huske mig men spørgsmålet er om hun synes det er relevant at svare min pm. Men jeg håber...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Hvad er forskellen på en sygeplejerske og en helikopter?

Svar:

Der findes nogle mænd, der ikke har været oppe i en helikopter :-) (jeg har prøvet begge dele),

Sorry for den lille afsporing og hyg jer nu derude i virkeligheden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun svarede sgu på mailen jeg sendte på Facebook. Hun skrev ikke noget sindsoprivende . Blot at hun godt kunne huske mig, at det var dejligt at høre fra mig og at hun ikke havde glemt vores eskapade den mandag aften og at det var dejligt. Så lidt om hendes familie etc. Så almindeligheder. Jeg sendte ikke en venneanmodning. Synes ikke hendes svar lagde op til det. Men jeg vil fortsat kigge på hendes profil og se, om hun skifter profilbilledet til et magen til det forrige, nemlig et hvor man ikke er i tvivl om, at hendes bryster er ganske store:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, for 45 minutter siden:

Hun svarede sgu på mailen jeg sendte på Facebook. Hun skrev ikke noget sindsoprivende . Blot at hun godt kunne huske mig, at det var dejligt at høre fra mig og at hun ikke havde glemt vores eskapade den mandag aften og at det var dejligt. Så lidt om hendes familie etc. Så almindeligheder. Jeg sendte ikke en venneanmodning. Synes ikke hendes svar lagde op til det. Men jeg vil fortsat kigge på hendes profil og se, om hun skifter profilbilledet til et magen til det forrige, nemlig et hvor man ikke er i tvivl om, at hendes bryster er ganske store:-D

Det kan jo være, at hun sender dig en venneanmodning en af dagene...

Under alle omstændigheder tillykke med, hvad du har opnået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, 1 time siden:

Sejt :-) Jeg er nu af den opfattelse, at det er dig Klyngen, der skal være den udfarende og modige, hun omtaler jo eskapaden og i positiv vending kan jeg se, så du kunne jo godt rose hendes fortrin og fortælle at du aldrig har glemt hvordan de er at kramme, bare en tanke herfra og selvfølgelig fordi vi er et par stykker her i tråden, som gerne ser den fortsætter lidt.

Men ros for dit mod til at tage kontakten;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Warmgun og RarFyr:-D

tak for jeres interesse. 

Er nu  lidt spændt på om hun kontakter mig. Det ka ikke helt udelukkes men jeg glemte at skrive før, at hun også skrev det jeg næsten allermest håbede på: nemlig at hun ikke havde fortalt de andre sygeplejersker om vores hyggestund ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, 1 time siden:

Hej Warmgun og RarFyr:-D

tak for jeres interesse. 

Er nu  lidt spændt på om hun kontakter mig. Det ka ikke helt udelukkes men jeg glemte at skrive før, at hun også skrev det jeg næsten allermest håbede på: nemlig at hun ikke havde fortalt de andre sygeplejersker om vores hyggestund ;-)

Det er da vildt @Klyngen at hun skriver sådan efter adskillige år. Hun vil gerne ståved, at det var frækt og lir, du må love dig selv (og @warmgun og RarFyr), at du kontakter hende, hvis hun ikke tager kontakten op ;-).

Vildt - Vildt - og spændende 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klyngen skrev, for 21 timer siden:

Yes. I will8-)

@Klyngen Tak for din positive måde, at tage warmgun og min interesse og nysgerrighed på, kan ikke lige lade være med at nævne, at @warmgun og jeg jo har sammenfaldende interesser ;-) Men det er jo en helt anden historie. God aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...