Hop til indhold
Gæst

Sygeplejersker

Recommended Posts

Gæst

Hej RarFyr. 

Tak for interessen. 

Det står helt stille... Har ikke hørt fra hende siden men regner med jeg skriver til hende senest næste uge. Umiddelbart er min vurdering at det er fordi hun ikke ønsker mere kontakt hun ikke har skrevet tilbage:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klyngen skrev, for 1 time siden:

Hej RarFyr. 

Tak for interessen. 

Det står helt stille... Har ikke hørt fra hende siden men regner med jeg skriver til hende senest næste uge. Umiddelbart er min vurdering at det er fordi hun ikke ønsker mere kontakt hun ikke har skrevet tilbage:shock:

Tror også at hun forventer, at det er dig som tager initiativ til mere kontakt eller også er det ønske tænkning fra en, som synes det er spændende og det er selvfølgelig på dine vegne @Klyngen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

He - en rigtig god og pirrende historie du har her. Jeg tror at de fleste af os drømmer om lige præcis sådan noget ;)

OG: Når hun svarer dig på den måde, så er jeg ret sikker på at du skal opfatte som en invitation til noget sjov. 

Go for it. 

Venter i spænding.

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 3 timer siden:

He - en rigtig god og pirrende historie du har her. Jeg tror at de fleste af os drømmer om lige præcis sådan noget ;)

OG: Når hun svarer dig på den måde, så er jeg ret sikker på at du skal opfatte som en invitation til noget sjov. 

Go for it. 

Venter i spænding.

Glad

Tror trådstarter ikke kom videre. Han skrev et par gange men hørte ikke mere.

Så nu nydes billederne af sygeplejersker:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 24 minutter siden:

Så nu nydes billederne af sygeplejersker:P

For så lige at knytte lidt mere an til trådstarter - og for at trøste ham lidt - kan vi ikke få nogen med nogle rigtig dejlig store hængebryster :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

For så lige at knytte lidt mere an til trådstarter - og for at trøste ham lidt - kan vi ikke få nogen med nogle rigtig dejlig store hængebryster :P

Mener du sådan nogle her?

234600_05big.jpg

 

234600_09big.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg har altid været facineret, og tændt voldsomt på sygeplejersker. Dog foretrækker jeg klart "den ægte vare", det vil sige de kitler som bruges på vores sygehuse. 

Jeg læste med skuffelse for nogle år siden at sygeplejerskerne skulle til at have "mindre sexede uniformer" . Det bekymrede mig jo lidt, og en del sygeplejersker er jo også begyndt at gå i lange bukser, hvilket er total "turn Off" , mens de nye kitler er super flotte (og sexede :wub:) , så hvis målet var at de skulle være mindre sexede så synes jeg ikke den mission er lykkedes særlig godt for designerne . 

Jeg ved det er Berendsen der leverer til sygehusene her i Region hovedstaden, men desværre er der vist ikke mulighed for at købe dem som privatperson, for ellers ville jeg gerne have sådan en liggende, som en af mine dominaer så kunne have på. Hvis nogen her ved hvordan man (på lovlig vis) kan få fat i sådan en, så hører jeg gerne . 

 

 

 

IMG_8192.jpg

AD231.jpg

nurse students 1990.jpg

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jessie skrev, den 21/1/2017 at 23:28:

Jeg ER faktisk offentlig ansat:P

2017-01-21 23.25.00.jpg

WOW Du er lækker og fræk!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...