Hop til indhold

Recommended Posts

Følger ind i mellem diskussionerne her og har bemærket en hel type af SugarBabes, som meget sjældent omtales. Dem som jeg selv mest søger kontakt med og har mødt nogle af. Jeg tænker på dem, som ingen intention har om at mødes med mange mænd, og i det hele taget vil mere end sex. Dem som snakker mindre om penge og lægger vægt på interesser og personlighed (og ind i mellem slet ingen penge vil have). Dem som tænker meget lidt i forretning - unge kvinder, der tænder på ældre mænd og i et vist omfang kan lide konceptet med gaver. Nogle søger kun noget fast - ligesom jeg (det er bare ikke lykkedes fuldt ud). De er få, men de er der.
 Og som desværre har en kedelig tendens til at slette profilen, efter at man har brugt oceaner af tid på at skrive med dem. 

Jeg synes ikke, at man kan gå i mange detaljer med disse kvinder helt åbent (der er flere aktive lige nu), da de er unge og uerfarne. Men på et generelt plan vil gerne erfaringsudveksle om dette og måske i PB, hvis nogle har samme tilbøjelighed. Mange af dem er rasende smukke og begavede :-) Hvordan I får de ofte meget svære møder i stand osv? Hvordan undgår man misforståelser, når forbindelsen er der?

Redigeret af Torbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej enig, men det dominerer bestemt.Jeg har mødt flere uden penge eller til meget lavere beløb eller gaver end de kunne få, hvis det var ren forretning. Og jeg ligner ikke en fra Hollywood, men har en god stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Torbo skrev, for 14 minutter siden:

Ej enig, men det dominerer bestemt.Jeg har mødt flere uden penge eller til meget lavere beløb eller gaver end de kunne få, hvis det var ren forretning. Og jeg ligner ikke en fra Hollywood, men har en god stil.

Til gengæld er jeg helt enig med  Dezmodevil. Jeg tror ikke på at de kun annoncerer for at finde en, de kan hygge sig med. Det drejer sig udelukkende om penge/gaver ligesom alle andre, der annoncerer på EG eller tilsvarende steder.

At de ikke kalder sig prof eller semiprof er nok mere et spørgsmål om selvforståelse og om ikke at blive sat i 'bås' med de kvinder, der anerkender, at de er prostituerede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var egentlig ikke spørgsmål. Jeg er mest interesseret i en dialog med dem, der som jeg konkret har oplevet denne type: dem der kun mødes med ganske få eller kun en mand, tager få eller ingen penge samt lægger vægt på andre faktorer og aktiviteter end bare sex ved møderne. Det var heller ikke et filosofisk spørgsmål om, hvorvidt de kan kategoriseres som det ene eller andet ;-)

Redigeret af Torbo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg efterhånden læst en del negative kommentarer om sugarbabes og det forekommer mig, at man efterhånden skære alle over en kam. Til det vil jeg komme med en lille fortælling eller beretning om man vil.

Jeg er Sugarbabe - endda en af de unge af slagsen, der modtager mest kritik. Og jeg vil lige pointerer at de piger du (Torbo) efterspørger findes - det handler bare om at finde dem og gå rigtigt til dem. Skriver mænd som det første til mig omkring økonomisk kompensation, er det da klart at jeg forventer det som en del af "aftalen". Dog vil jeg også pointere at jeg endnu kun har mødt en mand, som jeg sås fast med i 1.5 manede inden der kom ødelæggende kontroverser - i denne periode var det eneste - og her mener jeg absolut eneste, jeg modtog hjælp til benzin fordi jeg kørte hjem til ham hver gang.

Det jeg prøver at sige er vel, at de er der - men at går man ind i det og forventer de er kolde pengemaskiner fra første besked, ja, så er det nok heller ikke siden man ønsker, man bringer frem i dem. For heller ikke at nævne mange derinde har korte lunter og svare man ikke som de ønsker bliver man overdynget med skældsord og dårlige vurderinger. 

Dog vil jeg tilføje at jeg er glad for, der er få som Torbo, der faktisk stadig har håb for os - det glæder mig du italesætter det. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre og jeg har mødt nogle unge kvinder, der er ligesom dig, :-DNK19. Og tak fordi I er der. Som med enhver anden relation kan der opstå klumper og misforståelser i kommunikationen.

Som man råber i skoven får man svar - blandt begge køn er vi nogle der kigger vi efter mere end penge og udseende. Ikke at de to ting er dårlige eller uvigtige, men det er bare ingredienser.

 

Vh Torb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er dybt fascineret af dette fænomen, men desværre er jeg på grund af mit arbejde ikke i stand til at melde mig som en sugardaddy.

Så derfor læser jeg med glæde de forskellige beretninger som popper op herinde.

I den virkelige verden ser man unægtelig mange yngre kvinder, som enten bliver kærester eller gift med ældre mænd.

Det er vel nærmest et biologisk faktum, at dette finder sted.

Om det så skyldes en form for faderkompleks, eller det man kan kalde uforfalsket begær er svært at sige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er tilmeldt SD for en kort bemærkning. Der er utrolig mange (døde) profiler af piger, men jeg har dog mødt et par stykker. De klager samstemmende over at der næsten ingen seriøse SD findes, men der er en hær af klamme og useriøse mænd der udgiver sig for SD. Det gør at de søde piger flygter (skrigende) væk efter kort tid på siden, og deraf de døde profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Peter6: sex pludder uden nogen optakt og meget direkte tilbud skræmmer en del væk. Andre kvinder vil have det kontant . Men generelt er de fleste der højst aktivt et par måneder og kan jo på den tid samle til bunke med en eller flere - hvor i mod vi andre må være mere tålmodige. En del vender tilbage efter et halvt år - åbner evt en ny profil. Så mange af de "seriøse" og længere relationer holder sjældent rigtig længe kan man vist udlede. Ville gerne være fluen på væggen med den udvikling sådan en relation har - jeg er en nysgerrig mand.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt mig en sugarbabe, men dommere trængte til personlig udvikling, da hun følte hun sad fast i sit liv... Noget skulle ske og oplevelser skulle opleves... Jeg er 18 år ældre end hende og de dag i dag har vi været "sammen" i ca. 5 måneder og alt er bare skønt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte

De findes!
Det ved jeg fra samtaler med mine egne SugarDaddies.

Jeg vil på forhånd advare om min manglende evne til at fatte mig i korthed ;-)
Når jeg gør noget, så gør jeg det grundigt haha

For at det ikke skal blive en hel novelle, vil jeg i første omgang nøjes med at kommentere hvad 

Torbo skrev, den 14/7/2016 at 22:30:

...Hvordan I får de ofte meget svære møder i stand osv? Hvordan undgår man misforståelser, når forbindelsen er der?

Jeg har haft profil på SD i nogle uger.
Jeg er noget ældre end gennemsnittet af SugarBabes, men jeg tror egentlig ikke det gør den helt store forskel når det kommer til typen af henvendelser osv., så jeg tænker at jeg nok kan give et par gode råd med på vejen alligevel.

Jeg er på SD for at finde få faste elskere. Konceptet rammer lige nøjagtigt dét jeg allerhelst gerne vil. Så jeg er en af dem du søger, blot i en ældre udgave og knap så rasende smuk ;-) 
For mig er det absolut ikke drengenes økonomiske formåen der på nogen måde afgør om jeg vælger at mødes med dem eller ej. Hvis der skal "kompenseres" for meget, så gider jeg egentlig ikke. Det kan man selvfølgelig tro på eller lade være. Men det er nu en gang sådan det er, og jeg er sikker på der findes andre der har det ligesådan.
Nogle af os bruger sågar en del af "overskudet" fra et møde med en Daddy til at lave overraskelser til ham næste gang vi mødes. Det kunne være et slips eller en pige mere i sengen eller en tur på en restaurant man har fået til at holde længere åbent kun for os, fordi han ikke kan spise ude pga. behov for diskretion. 
Det er ikke for os alle at det er en forretning. For mig handler det om at jeg elsker at blive feteret og forkælet. Hvilken kvinde gør ikke det?
Via SD konceptet kan man være straight forward og sige det klokkeklart at man forventer at blive behandlet som man fortjener. Bastabum!

Jeg fik flere hundrede henvendelser blot på de første 3-4 døgn.
Det var vanvittigt overvældende og ekstremt svært at grovsortere og udvælge hvem jeg skulle svare med en kort afvisning og hvem der kunne være potentielt interessante.
Det tog mig flere dage at besvare alle. Jeg kan GODT forstå hvis unge piger går fuldstændigt i baglås og ikke besvarer folk. Det krævede virkelig meget selvdisciplin at holde fast i princippet om at alle fortjener et svar.

Helt konkret vil jeg foreslå dig/jer at:

1) Udfyld ALT i din profil.
Det virker enten "skummelt" eller som om du ikke rigtigt har gidet besvære dig med at bruge et par minutter på at præsentere dig, når der er for mange felter der står som "ikke angivet" eller "foretrækker ikke at svare".

2) Skriv en kort og ærlig profiltekst med en personlig formulering.
Gerne om du f.eks. er gift, om du arbejder meget eller lidt, og en smule baggrunds-info. Jeg mener ikke nødvendigvis detaljer, men et eller andet der gør at man kan huske dig. F.eks. "nåja... det var ham der samlede på øl-etiketter" eller "ham med de sene arbejdstider" eller lign. Et eller andet der ikke bare er "jeg er her for at få frække oplevelser. Mere tekst følger." eller "jeg kigger mig lige omkring"... for så langt er vi sgu med! Der er ingen grund til at skrive det der er indlysende. 

3) Hav et billede på din profil.
Hvis det overhovedet er muligt for dig, så et rigtigt profilbillede med ansigt. Har du ikke lyst til eller mullghed for det, så sørg for at have mindst et billede i dit private album OG klik på den grønne knap "giv adgang til privat album" FØR du skriver et brev til hende. Vi klikker jo på jeres profiler når vi får et brev, og måske endda før vi læser det. Så er det altså snedigt at vi allerede HAR adgang og ikke skal spørge. Mange vil nok undlade at svare hvis der ikke er noget billede.

4) Skriv et personligt formuleret brev første gang... OG afslut med et spørgsmålstegn?
Lad være med at skrive et standard-brev første gang. Gem det til dialogen er igang. Skriv et eller andet der kommenterer det hun selv har skrevet i sin profiltekst. Også hvis hun næsten ikke har skrevet noget! Så kan du skrive "jeg synes du ser dejlig ud, men din profiltekst er lidt kort, så kunne godt tænke mig at høre mere om hvad det er du ønsker at finde her på SD. Har du lyst til det?" eller hvordan ordene nu falder dig naturligt.
Husk i øvrigt at afslutte dit brev med et spørgsmålstegn. Der er undersøgelser der viser at folk har langt større tendens til at svare når det sidste man læser er et spørgsmål. Det kan være helt uskyldigt og ikke afgørende. Lad være med at spørge "ta'r du den i røven?" men nærmere "hvor længe har du været her på SD?" eller "Har du fundet det du søger?" eller hvadsomhelst i virkeligheden.
Underskriv med dit borgerlige navn hvis du kan, og ellers bare et forbogstav eller dit brugernavn.

5) Vær ærlig og konkret mht. hvad du søger. 
Skulle du have "specielle ønsker" så nævn det tidligt i dialogen uden at det er det første. Der skal forventningsafstemmes tidligt. Det er rart at vide at man ikke bruger tid på at skrive frem og tilbage lææænge og fatter interesse, og så viser det sig i brev nr. 14 at "Poul-Erik" i virkeligheden slet ikke bor i Kbh, men i Hjørring og vil have analsex uden kondom imens du er klædt ud som Rødhætte... eller noget. 

6) Nævn selv penge/sugar først.
Lad være med at vente på at hun gør det. Det virker alt for "koldt" hvis det er os der skal nævne det. Samtidigt er det vigtigt at få talt om, så DU må ta' føringen her. 
Men VENT med det til så sent i dialogen som du kan uden at det virker som om du undgår det. Og lad være med at spørge hende hvad hun forventer eller ønsker eller koster eller lign. Ikke stille det som et spørgsmål, men fortæl hvad du har råd og lyst til.
DU skriver hvad DU tager med i lommen første gang I mødes til mere end kaffe eller middag eller hvad I nu taler om at gøre på jeres "kemi-date". Og skriv gerne hvis du også ønsker at betale hende noget til kemi-checket. Vær så konkret som du kan uden at bryde reglerne. Det er TIME-priser SD ikke vil have vi skriver om. Vi må gerne skrive lidt om det uden at det bliver for menu-seddel agtigt.
Min egen formulering for det er "Der er 4 cifre i tallet for hvor meget du har med i lommen første gang vi mødes til mere end kaffe. Hvilke 4 cifre det er vil jeg lade være op til dig" og "hvis vi skal afsætte mere end et par timer, så sig til så jeg kan planlægge det lidt"... Så ved de at det er max 2 timer og at de skal have mindst en tusse med. 
Det er god stil at tage mere med end minimumsbeløbet. Tænk på at det afspejler jeres grad af taknemmelighed og hvor dejlige I synes vi er. Der skal ikke spares første gang. Det er også en "investering", og de SugarBabes for hvem det ikke kun handler om penge, vil helt sikkert være med på at finde en ordning der passer jer begge. Vi vil jo hellere ses når vi har lyst fremfor når I har råd.

7) Ryk for svar.
Hvis  hun ikke har svaret, men har læst dit brev, så skriv igen efter et par dage.
Der er RET stor sandsynlighed for at hun har været nysgerrig efter dit svar, men så ringede telefonen eller nogen kom hjem eller elkedlen peb, eller hun fik klikket på en forkert knap og kan ikke huske hvilket brev hun var ved at læse, eller hun var lige på café med sin iPad og gad ikke svare med et-finger-system og glemte at svare da hun kom hjem og blablabla... der kan være 100 årsager til at du "drukner i bunken af bejlere". Vi er VIRKELIG under pres derinde.
Så skriv en venlig reminder og måske bare lige "Hej igen. Hvis du har travlt svarer du bare når du har tid. Jeg har blot lige brug for at høre om du stadig er interesseret, da jeg tænker på dig ofte" eller hvad du nu synes du kan slippe afsted med uden at lyde for stalker agtig eller slesk ;-)

8) Skriv dit telefonnummer tidligt. 
Husk at nævne om hun evt. kun kan sms'e og hvornår hun kan og uddyb dit behov for diskretion.

 

Der er masser af andre ting man kan gøre, men det her var "the basics".
Jeg håber meget på at dette ikke bliver misfattet som reklame for mig selv! Faktisk vil jeg frabede mig at få privat besked herinde med "ansøgninger" ;-)
I ved jo hvor I kan finde mig, og har I ikke råd og/eller lyst til at betale 250kr for et medlemskab derinde, så har I ikke råd og/eller lyst nok til mig som Elskerinde alligevel :-P
Mit "balkort" er også allerede fyldt, så der skal noget særligt til hvis jeg skal udvide sortimentet.

I bedste mening og med kærlig hilsen
Anne-Birgitte

 

Var der noget jeg undlod at nævne? ;-)

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anne—birgitte hvor er det skønt at få en erfaren SB's syn på det hele med :) og kan kun smile når jeg  læser Hva du skriver for jeg gør PRÆSIS Hva du skriver (dog uden telefon nummer eller fulde navn, før møde) og jeg har ikke de store problemer med at finde aftaler.

Jeg oplever dog tit at man har en samtale kørende og de når lige at bekræfte at det lyder spændende med et møde og så er de pludselig ikke til at få fat på i lang tid efter. (I mange af tilfældende er det for mange beskeder som skal svares på)

Du skriver at du syntes man skal følge op. Jeg er selv enig men af og til får man også en sviner tilbage hvis man skriver "du skal selvfølgelig have tid til at svare på alle de beskeder du helt sikkert får men havde håbet på at høre fra dig om nærmere aftale" (agtigt, noget i den stil) dette er også når man følger op en enkelt gang. (Hvilket jeg kun gør. Et enkelt forsøg, hvis intet svar, så ønsker de ikke mit selskab nok og så videre)

Tænker dog også at netop denne sviner kan være pga de unge aldre (og endnu en årsag du kommer med kan være en overvældende mængde post og følelsen af at man bør svare alle)

Er glad for at det er forskellige slags piger derinde som søger forskellige ting.

Helt ærligt fyre. Hvis der kun var "rigtige sugar babes" der søgte "rigtige sugsrdaddies" hvem af os ville så kunne være med?

Hvem af os her på siden tjener penge nok til at kunne "forkæle en prinsesse"?

I mine øjne er denne side en dejlig måde at udleve en fantasi på og samtidig også have mere fælelses mæssigt indhold i selve agten og mødet end hvis man fik til én som tog imod dig i x antal minutter.

Jeg kan virkelig godt lide dette koncept og alle de forskellige kvinder jeg møder og nyder der igennem.

Ja, jeg kan også have svært ved at fatte mig i korthed men der skulle lige deles :)

Dennysgerrige86 

Redigeret af DenNysgerrige86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg føler mig heldig. Men om jeg reelt har været heldig, må de næste måneder vise.

For noget tid siden fandt jeg en sød SB der var ny i game'et fordi hun manglede penge, og som havde været på nogle dinner dates og haft et par arrangementer. Den ene SD endte med at få en kæreste og trak sig derefter, den anden forsøgte hele tiden at tale hendes pris ned, så der trak hun sig. Som studerende skal der ikke "meget" til at forsøde hendes tilværelse så vi blev hurtige enige om et fair beløb per måned, fremfor at betale "per overnatning". Der er aldersforskel mellem os, men ikke noget ualmindeligt i forhold til at vores forhold kan udvikles til mere. Og vi er da også endt med at føle mere for hinanden end begge nok havde planlagt med sukker-eventyret. Jeg har sågar mødt ikke bare hendes forældre (op til flere gange) men også resten af familien. Hun har foreslået at sætte hendes "sukker" ned på et lavere beløb, så hun får nok til ikke at sidde stramt i det som studerende, hun hellere vil at pengene bruges på at opleve ting sammen. Da vi blev enige om at tage forholdet til næste niveau kom vi også ind på det med at slette vores SD/dating profiler nu hvor ingen af os søgte længere. "Det har jeg allerede gjort" sagde hun. Hvilket jeg kunne bekræfte da jeg senere gik ind for at slette min egen SD profil.

Min erfaring er derfor at det godt kan lade sig gøre at finde en sød og dejlig SB. Jeg endte så bare med at finde mere end jeg søgte efter - og håber det varer ved, men frygter samtidig at det ikke gør (f.eks. hvis hun vælger at gå tilbage på SD). Hvis det brister, har jeg i det mindste haft en dejlig periode med en virkelig sød og dejlig pige, som jeg ikke ville have været foruden. Måske har jeg fanget en potentiel kæreste i opløbet, inden hun nåede at komme "for dybt" ind i sugardatingen*...  det må de næste par måneder vise!

*) Ikke ment noget ondt om sugardating. Men mon ikke de fleste gerne vil have kæresten for sig selv, og ikke dele den på SD :-)

Redigeret af BPAfree

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anne-Birgitte skrev, den 2/8/2016 at 16:06:

De findes!
Det ved jeg fra samtaler med mine egne SugarDaddies.

Jeg vil på forhånd advare om min manglende evne til at fatte mig i korthed ;-)
Når jeg gør noget, så gør jeg det grundigt haha

For at det ikke skal blive en hel novelle, vil jeg i første omgang nøjes med at kommentere hvad 

Jeg har haft profil på SD i nogle uger.
Jeg er noget ældre end gennemsnittet af SugarBabes, men jeg tror egentlig ikke det gør den helt store forskel når det kommer til typen af henvendelser osv., så jeg tænker at jeg nok kan give et par gode råd med på vejen alligevel.

Jeg er på SD for at finde få faste elskere. Konceptet rammer lige nøjagtigt dét jeg allerhelst gerne vil. Så jeg er en af dem du søger, blot i en ældre udgave og knap så rasende smuk ;-) 
For mig er det absolut ikke drengenes økonomiske formåen der på nogen måde afgør om jeg vælger at mødes med dem eller ej. Hvis der skal "kompenseres" for meget, så gider jeg egentlig ikke. Det kan man selvfølgelig tro på eller lade være. Men det er nu en gang sådan det er, og jeg er sikker på der findes andre der har det ligesådan.
Nogle af os bruger sågar en del af "overskudet" fra et møde med en Daddy til at lave overraskelser til ham næste gang vi mødes. Det kunne være et slips eller en pige mere i sengen eller en tur på en restaurant man har fået til at holde længere åbent kun for os, fordi han ikke kan spise ude pga. behov for diskretion. 
Det er ikke for os alle at det er en forretning. For mig handler det om at jeg elsker at blive feteret og forkælet. Hvilken kvinde gør ikke det?
Via SD konceptet kan man være straight forward og sige det klokkeklart at man forventer at blive behandlet som man fortjener. Bastabum!

Jeg fik flere hundrede henvendelser blot på de første 3-4 døgn.
Det var vanvittigt overvældende og ekstremt svært at grovsortere og udvælge hvem jeg skulle svare med en kort afvisning og hvem der kunne være potentielt interessante.
Det tog mig flere dage at besvare alle. Jeg kan GODT forstå hvis unge piger går fuldstændigt i baglås og ikke besvarer folk. Det krævede virkelig meget selvdisciplin at holde fast i princippet om at alle fortjener et svar.

Helt konkret vil jeg foreslå dig/jer at:

1) Udfyld ALT i din profil.
Det virker enten "skummelt" eller som om du ikke rigtigt har gidet besvære dig med at bruge et par minutter på at præsentere dig, når der er for mange felter der står som "ikke angivet" eller "foretrækker ikke at svare".

2) Skriv en kort og ærlig profiltekst med en personlig formulering.
Gerne om du f.eks. er gift, om du arbejder meget eller lidt, og en smule baggrunds-info. Jeg mener ikke nødvendigvis detaljer, men et eller andet der gør at man kan huske dig. F.eks. "nåja... det var ham der samlede på øl-etiketter" eller "ham med de sene arbejdstider" eller lign. Et eller andet der ikke bare er "jeg er her for at få frække oplevelser. Mere tekst følger." eller "jeg kigger mig lige omkring"... for så langt er vi sgu med! Der er ingen grund til at skrive det der er indlysende. 

3) Hav et billede på din profil.
Hvis det overhovedet er muligt for dig, så et rigtigt profilbillede med ansigt. Har du ikke lyst til eller mullghed for det, så sørg for at have mindst et billede i dit private album OG klik på den grønne knap "giv adgang til privat album" FØR du skriver et brev til hende. Vi klikker jo på jeres profiler når vi får et brev, og måske endda før vi læser det. Så er det altså snedigt at vi allerede HAR adgang og ikke skal spørge. Mange vil nok undlade at svare hvis der ikke er noget billede.

4) Skriv et personligt formuleret brev første gang... OG afslut med et spørgsmålstegn?
Lad være med at skrive et standard-brev første gang. Gem det til dialogen er igang. Skriv et eller andet der kommenterer det hun selv har skrevet i sin profiltekst. Også hvis hun næsten ikke har skrevet noget! Så kan du skrive "jeg synes du ser dejlig ud, men din profiltekst er lidt kort, så kunne godt tænke mig at høre mere om hvad det er du ønsker at finde her på SD. Har du lyst til det?" eller hvordan ordene nu falder dig naturligt.
Husk i øvrigt at afslutte dit brev med et spørgsmålstegn. Der er undersøgelser der viser at folk har langt større tendens til at svare når det sidste man læser er et spørgsmål. Det kan være helt uskyldigt og ikke afgørende. Lad være med at spørge "ta'r du den i røven?" men nærmere "hvor længe har du været her på SD?" eller "Har du fundet det du søger?" eller hvadsomhelst i virkeligheden.
Underskriv med dit borgerlige navn hvis du kan, og ellers bare et forbogstav eller dit brugernavn.

5) Vær ærlig og konkret mht. hvad du søger. 
Skulle du have "specielle ønsker" så nævn det tidligt i dialogen uden at det er det første. Der skal forventningsafstemmes tidligt. Det er rart at vide at man ikke bruger tid på at skrive frem og tilbage lææænge og fatter interesse, og så viser det sig i brev nr. 14 at "Poul-Erik" i virkeligheden slet ikke bor i Kbh, men i Hjørring og vil have analsex uden kondom imens du er klædt ud som Rødhætte... eller noget. 

6) Nævn selv penge/sugar først.
Lad være med at vente på at hun gør det. Det virker alt for "koldt" hvis det er os der skal nævne det. Samtidigt er det vigtigt at få talt om, så DU må ta' føringen her. 
Men VENT med det til så sent i dialogen som du kan uden at det virker som om du undgår det. Og lad være med at spørge hende hvad hun forventer eller ønsker eller koster eller lign. Ikke stille det som et spørgsmål, men fortæl hvad du har råd og lyst til.
DU skriver hvad DU tager med i lommen første gang I mødes til mere end kaffe eller middag eller hvad I nu taler om at gøre på jeres "kemi-date". Og skriv gerne hvis du også ønsker at betale hende noget til kemi-checket. Vær så konkret som du kan uden at bryde reglerne. Det er TIME-priser SD ikke vil have vi skriver om. Vi må gerne skrive lidt om det uden at det bliver for menu-seddel agtigt.
Min egen formulering for det er "Der er 4 cifre i tallet for hvor meget du har med i lommen første gang vi mødes til mere end kaffe. Hvilke 4 cifre det er vil jeg lade være op til dig" og "hvis vi skal afsætte mere end et par timer, så sig til så jeg kan planlægge det lidt"... Så ved de at det er max 2 timer og at de skal have mindst en tusse med. 
Det er god stil at tage mere med end minimumsbeløbet. Tænk på at det afspejler jeres grad af taknemmelighed og hvor dejlige I synes vi er. Der skal ikke spares første gang. Det er også en "investering", og de SugarBabes for hvem det ikke kun handler om penge, vil helt sikkert være med på at finde en ordning der passer jer begge. Vi vil jo hellere ses når vi har lyst fremfor når I har råd.

7) Ryk for svar.
Hvis  hun ikke har svaret, men har læst dit brev, så skriv igen efter et par dage.
Der er RET stor sandsynlighed for at hun har været nysgerrig efter dit svar, men så ringede telefonen eller nogen kom hjem eller elkedlen peb, eller hun fik klikket på en forkert knap og kan ikke huske hvilket brev hun var ved at læse, eller hun var lige på café med sin iPad og gad ikke svare med et-finger-system og glemte at svare da hun kom hjem og blablabla... der kan være 100 årsager til at du "drukner i bunken af bejlere". Vi er VIRKELIG under pres derinde.
Så skriv en venlig reminder og måske bare lige "Hej igen. Hvis du har travlt svarer du bare når du har tid. Jeg har blot lige brug for at høre om du stadig er interesseret, da jeg tænker på dig ofte" eller hvad du nu synes du kan slippe afsted med uden at lyde for stalker agtig eller slesk ;-)

8) Skriv dit telefonnummer tidligt. 
Husk at nævne om hun evt. kun kan sms'e og hvornår hun kan og uddyb dit behov for diskretion.

 

Der er masser af andre ting man kan gøre, men det her var "the basics".
Jeg håber meget på at dette ikke bliver misfattet som reklame for mig selv! Faktisk vil jeg frabede mig at få privat besked herinde med "ansøgninger" ;-)
I ved jo hvor I kan finde mig, og har I ikke råd og/eller lyst til at betale 250kr for et medlemskab derinde, så har I ikke råd og/eller lyst nok til mig som Elskerinde alligevel :-P
Mit "balkort" er også allerede fyldt, så der skal noget særligt til hvis jeg skal udvide sortimentet.

I bedste mening og med kærlig hilsen
Anne-Birgitte

 

Var der noget jeg undlod at nævne? ;-)

Det er er dejligt at få bekræftet, at jeg ikke faldet over enlige svaler. At nogle SugarBabes er der, fordi det med gaver er et krydderi en leg. Og selvfølgelig rare at få i lommen. Ved godt det lyder som romantisering for en hardcore sexkøber - eller en ditto feminist. På det punkt er I enige. Desværre. For det netop derfor jeg fx ikke kan følge dit råd om billede Anne-Birgitte. Firkantede feminister (jeg er faktisk lidt en selv) vil som m4ed de hardcore sexkøbere hævde det er et fedt med SD sitet: det er bare prostitution. Godt nok i amatørudgaven. Jeg ville blive hængt på hjul og stejle.

Og ja der er også mange der kun bedriver køb og salg af sex. Fred være med det - ikke mit og andres ærinde. Men når så mange unge kvinder fra de bedste hjem (I know) så ofte slår et slag forbi SD, så er det underlivet der trækker og det let forbudte.Og de samme unge kvinder håber jeg med tiden, vil tage et opgør med de letkøbte holdninger om sugardating som prostitution - om ikke andet fordi de senere vil sidde i postitioner i samfundet, hvor de ikke vil fremstilles som tøjter, bare fordi de har haft noget sjov på SD. Det bliver godt. Tak til dig Anne-Birgitte og alle I andre skønne SD kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte

Jeg forstår...

Jeg har fuld forståelse for hvorfor ikke alle kan vise billede frem og/eller telefonnummer. Det er jo ikke sådan at hele checklisten skal være 100% i orden for at få en aftale i stand. Mindre kan da gøre det, heldigvis.
Der er også SugarDaddies der spørger efter en mailadresse hvortil de kan sende et billede. Det gør det lidt mere bøvlet når man har så ekstremt mange bejlere at holde styr på, men hvis man i øvrigt matcher hinanden godt, så er der jo villighed til lidt fleksibilitet og sær-hensyn, tænker jeg.
Jeg har da også en enkelt Daddy hvis telefonnummer jeg slet ikke har og sikkert aldrig får. Han ringer mig op fra ukendt nummer to timer før aftalt møde for at bekræfte, og det fungerer jo fint. 

Netop stigmatiseringen af kvinder der "byder sig til" og mænd der er villige til "at betale for det" hvadenten valutaen så er penge eller gaver eller noget helt andet, er som jeg ser det netop det der gør det knudret og problematisk at stå ærligt frem for os alle sammen i virkeligheden. Det tror jeg gælder for både de professionelle glædespiger og deres gæster, for SugarBabes og deres Daddies og sågar også for alle andre mennesker med profiler på scor.dk og andre datingsider med sexuelle overtoner. 

Personligt er jeg fløjtende ligeglad med hvad vi eller nogen som helst andre kalder det eller hinanden, bare jeg kan få lov til at være hvem jeg er og gøre det jeg har lyst til ;) 
Jeg ville nok kalde mig selv for "hobby-elskerinde" fremfor glædespige eller SugarBabe. Det er sådan JEG bruger SugarDating.
Jeg tilbyder bestemt ikke eksklusiv-ret til nogen som helst. Det gælder sådan set både på og udenfor SugarDating.
Min pointe var egentlig at jeg fra flere pålidelige kilder ved, at der rent faktisk findes SugarBabes som gør.
Jeg tænkte blot at jeg kunne hjælpe lidt, da jeg ikke tror der er den store forskel på hvad "vi" reagerer på som SugarBabes. Rigtige eller ej ;) 
Jeg nærer på ingen måde hverken illusioner eller ønsker om at være "ligesom de rigtige SugarBabes" som tråden her startede med.

Men før det hele bliver lidt for meget "Hokus Pokus Anne-Birgitte i fokus" vil jeg slutte af med at sige at jeg synes der skal være plads til os alle, uanset hvad vi kalder os og hinanden og uanset hvor mange vi har lyst til at lege med og hvordan.

Go' sensommer!

Kærlig hilsen
Anne-Birgitte
 

 

 

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenNysgerrige86 skrev, for 23 timer siden:

Jeg er selv enig men af og til får man også en sviner tilbage hvis man skriver "du skal selvfølgelig have tid til at svare på alle de beskeder du helt sikkert får men havde håbet på at høre fra dig om nærmere aftale" (agtigt, noget i den stil)

Undrer mig ikke at du får en sviner tilbage, hvis du bruge ovennævnte formulering. Skriv hellere at du stadig er interesseret og gerne vil mødes med vedkommende - og nævn så et par konkrete datoer, tidsrum og evt. hvormeget du gerne vil spendere/spørg til hvormeget pigen forlanger? Du er nødt til at være mere konkret og vise at du er game, fremfor bare en pikspiller, der vil spilde pigens tid med at skrive frem og tilbage i evigheder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anne-Birgitte skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår...

Jeg har fuld forståelse for hvorfor ikke alle kan vise billede frem og/eller telefonnummer. Det er jo ikke sådan at hele checklisten skal være 100% i orden for at få en aftale i stand. Mindre kan da gøre det, heldigvis.
Der er også SugarDaddies der spørger efter en mailadresse hvortil de kan sende et billede. Det gør det lidt mere bøvlet når man har så ekstremt mange bejlere at holde styr på, men hvis man i øvrigt matcher hinanden godt, så er der jo villighed til lidt fleksibilitet og sær-hensyn, tænker jeg.
Jeg har da også en enkelt Daddy hvis telefonnummer jeg slet ikke har og sikkert aldrig får. Han ringer mig op fra ukendt nummer to timer før aftalt møde for at bekræfte, og det fungerer jo fint. 

Netop stigmatiseringen af kvinder der "byder sig til" og mænd der er villige til "at betale for det" hvadenten valutaen så er penge eller gaver eller noget helt andet, er som jeg ser det netop det der gør det knudret og problematisk at stå ærligt frem for os alle sammen i virkeligheden. Det tror jeg gælder for både de professionelle glædespiger og deres gæster, for SugarBabes og deres Daddies og sågar også for alle andre mennesker med profiler på scor.dk og andre datingsider med sexuelle overtoner. 

Personligt er jeg fløjtende ligeglad med hvad vi eller nogen som helst andre kalder det eller hinanden, bare jeg kan få lov til at være hvem jeg er og gøre det jeg har lyst til ;) 
Jeg ville nok kalde mig selv for "hobby-elskerinde" fremfor glædespige eller SugarBabe. Det er sådan JEG bruger SugarDating.
Jeg tilbyder bestemt ikke eksklusiv-ret til nogen som helst. Det gælder sådan set både på og udenfor SugarDating.
Min pointe var egentlig at jeg fra flere pålidelige kilder ved, at der rent faktisk findes SugarBabes som gør.
Jeg tænkte blot at jeg kunne hjælpe lidt, da jeg ikke tror der er den store forskel på hvad "vi" reagerer på som SugarBabes. Rigtige eller ej ;) 
Jeg nærer på ingen måde hverken illusioner eller ønsker om at være "ligesom de rigtige SugarBabes" som tråden her startede med.

Men før det hele bliver lidt for meget "Hokus Pokus Anne-Birgitte i fokus" vil jeg slutte af med at sige at jeg synes der skal være plads til os alle, uanset hvad vi kalder os og hinanden og uanset hvor mange vi har lyst til at lege med og hvordan.

Go' sensommer!

Kærlig hilsen
Anne-Birgitte
 

 

 

Forstod ikke din bemærkning omkring ekslusiv ret :-)? 

Jeg er sådan set enig i, at mærkater burde være ligegyldige omkring SugarDating mv. og man i princippet bare kan blæse på det og praktisere. Men sagen er bare at nogle af os risikerer fyring, hvis vi opdages.

Et grelt eksempel: en midaldrende ven fortalte, at han på bar kommer i snak med en i tyverne. De bliver fulde - hun siger direkte hun vil hjem til ham. Han siger nej - ikke af manglende lyst, men fordi alene det at gå i seng med en meget yngre kunne give alvorlige problemer på den arbejdsplads. Hun anmoder også om at blive ven på facebook, hvilket han heller ikke tager imod.

Måske så han spøgelser, men os der både er til yngre og sukrer det til, må træde varsomt. Godt du har forståelse for det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte
Torbo skrev, for 3 timer siden:

Forstod ikke din bemærkning omkring ekslusiv ret :-)? 

Nogle SugarBabes leder kun efter een SugarDaddy, og tilbyder at være monogame med deres Daddy. Altså "eksklusiv ret". 
Dette kan i øvrigt også være en af forklaringerne på hvorfor nogle Babes ikke svarer.

Sentinel's, NK19's og særligt BPAFree's, fortællinger lyder lidt som om det er monogame relationer, selvom det ikke nævnes så specifikt. BPAFree blev ligefrem kæreste med sin SugarBabe. Tillykke med det i øvrigt :-) 

Kh. AB

 

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror man skal være påpasselig med at drage generelle konklusioner på baggrund af ens egne erfaringer på sd. Det er så meget andet der spiller ind end ens egne henvendelser til pigerne... Er de blevet snydt, er de lige begyndt, er de prof escortpiger og meget andet.

jeg har oplevet det meste vil jeg mene. Jeg har haft grimme oplevelser, hvor jeg er blevet snydt, jeg har følt mig riiigtig dum! Jeg har haft gode sexoplevelser, hvor jeg fik fornemmelsen af, at det var en amatørpige, der bare vil prøve det af.

jeg har mødt piger, som blev faste elskerinder, som fik gaver og hvor vi havde fantastisk sex.

jeg har mødt en del prof massagepiger, hvor eneste forskel var det ik var på en klinik.

Og så har jeg haft ikke mindre en to længerevarende forhold, som udviklede sig til rigtige kæreste forhold.

Er faktisk flyttet sammen med en fra sb - og har naturligvis hørt en del historier fra hendes side.

jeg tror der er helt relle sugarbabes - både nogen der er der for spænding og lidt lommepenge og dem der gør det af nød.

Mit råd er at være en "ordentlig" fyr og behandle dem pænt, men samtidig "slå ned" på dem der snyder og e rondskabsfulde.

god vind drenge! 

Redigeret af Mikkelxxxkbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anne-Birgitte skrev, den 2/8/2016 at 16:06:

....For mig handler det om at jeg elsker at blive feteret og forkælet. Hvilken kvinde gør ikke det?

Via SD konceptet kan man være straight forward og sige det klokkeklart at man forventer at blive behandlet som man fortjener. Bastabum!...

Ja og hvilen mand vil ikke blive feteret og forkælet, jeg har ingen problemer med dem som vil være elskerinder.

Jeg har et problem med dem som vil være dyre piger som ikke vil leverer og som har den frækhed at kalde det en del af suger koncepter - hvis man tror det, skulle man google ordet og dets oprindelse.

Sugerdating er i sin oprindelse, holdt elskerinde, værgen mere eller mindre.

Problemer er bare at mange mænd reelt ikke er interesseret i det, de ønsker blot private prostituerede som er yngre, smukkere eller har andre grænser end profferne.

Derfor giver det masse konflikter, og uindfriet forventninger for begge køn.

Har selv mødt to dejlige piger der indefra, men der er langt imellem snapsende. Ikke at der ikke er mange unge og kønne piger som har ægte profiler, men de drukner i henvendelser fra mænd, og det giver problemer for begge. Alt for mange piger er uafklaret med hvad de vil, får kolde fødder når det kommer til stykket eller har uholdbare forventninger.

Problem med sætningen som " sige det klokkeklart at man forventer at blive behandlet som man fortjener. Bastabum " - hvad du forventer du fortjener og hvad jeg synes du fortjener ikke nødvendigvis er det samme, og det gælder også den anden vej. En herrer behandler en dame som en dame, men tøser opførsel fortjener ikke en dame behandling, så her går det ofte galt, mange af pigerne er reelt for unge til at begive sig ud i det de gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte

Jeg "bumper" lige denne tråd op igen.

Min indbakke er fyldt med ønsker om hjælp til hvordan man sugardater, og vil egentlig gerne hjælpe, men har hverken tid eller lyst til at være pennevenner med så mange, så jeg bliver nødt til at skyde med spredhagl her på EG hvis jeg også skal have tid til arbejde, søvn og at passe min indbakke på SD ;)

Mit indspark om en god profiltekst finder du her: 

Hvis jeg har brudt skrevne eller uskrevne regler ved at hive denne gamle tråd frem fra glemslens tåger, så beklager jeg. Det er venligt ment, og ikke et forsøg på at lege "Hokus Pokus Anne-Birgitte i Fokus". Der er tydeligvis en del der synes det er nemmere at spørge mig i privat besked end at søge, og overskriften på tråden er måske ikke lige det man kigger efter til profil-sparring.

Mvh. AB

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...