Hop til indhold
Timan

Slugeren - Nordsjælland

Recommended Posts

Guest mannings

Brysterne er super flotte, og der er ingen tvivl om at det er dem der holder BH'en og ikke omvendt. Men ikke noget med at røre dem. Til gengæld kan man nyde og røre hendes krop mens man slikker hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trusser og BH ved 700 kr. aftale om blow

Kun BH ved 900 kr. aftale om slik.

Kunne hun dog bare "gi slip" - og så lade os gennemkn........  hende - men har desværre min tvivl om det bliver en option.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
norbert skrev, for 11 timer siden:

Trusser og BH ved 700 kr. aftale om blow

Kun BH ved 900 kr. aftale om slik.

Kunne hun dog bare "gi slip" - og så lade os gennemkn........  hende - men har desværre min tvivl om det bliver en option.

Norbert, hvor poetisk...

mon ikke det netop er derfor du længes sådan efter hende? Du kommer aldrig i nærheden...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid det uopnåelige der trækker  :-)

Og du har helt ret i din antagelse er jeg sikker på.............................det sker ikke ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld har varet der drop hende til hun tilbyder mere det er bare min menig, og ja ville gerne knalde modellen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt medlem melder sig under fanerne :-)

Har igennem meget lang tid, fulgt diverse tråde her på sitet, og er nu endelig kommet på som medlem. Som intro vil jeg, efter mit forestående besøg hos Slugeren, melde tilbage med en lille case story, som jeg håber kan være til gavn for andre medlemmer.

God og fræk dag til alle ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er en klog pige. Se bare hvordan vi alle liderlige handyr diskuterer hende og mulighederne for noget mere.

Skal vi vædde på det giver flere kunder i butikken.... Jeg er imponeret af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Ja nemlig, hold dem der hvor de føler sig inde, men så alligevel ikke er helt inde alligevel. Så er der altid noget at stræbe efter...

"Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle...!"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der og ja hun er godt nok en flot kvinde og smadder sød.......jeg ville også rigtig gerne knalde hende :shock: men det må nok blive ved drømmen , for under lidt snik snak omkring glædespiger og hvad der blev tilbudt rundt omkring , sagde hun KNALDE mig kommer aldrig på tale.....så der opgav jeg enhver tanke om at komme til det , tror at den del gemmer hun udelukkende til manden , men dejlig er hun og så må man jo nøjes med det der bliver tilbudt hos hende.

Vil helt sikkert anbefale hende hvis man er til en flot kvinde der giver et ok blow og en lidt anderledes oplevelse end hvad man måske får andre steder , jeg syntes sku det er en lille smule frækt det koncept hun køre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som et spændende setup....er der nogen som kan beskrive hende lidt nærmere typemæssigt og udseende...hun ser meget tynd ud på billedet og nærmest anorektisk...selve stedet også er det pænt og diskret og hvorhenne ca i det nordsjællandske...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chrismic skrev, for 14 minutter siden:

Lyder som et spændende setup....er der nogen som kan beskrive hende lidt nærmere typemæssigt og udseende...hun ser meget tynd ud på billedet og nærmest anorektisk...selve stedet også er det pænt og diskret og hvorhenne ca i det nordsjællandske...

Hun har efter min mening et smukt ansigt , ja hun er en tynd kvinde.....men anorektisk vil jeg ikke beskrive hende , så tænder man på en kvinde der har noget på siderne , ja så er det måske ikke hende man skal ringe til.

Ang. hvor i Nordsjælland ?? syntes jeg du selv skal kontakte hende , hun er MEGET diskret med hvor hun holder til og da det er hos hende privat syntes jeg godt man som kunde kan respektere det og ikke skrive det her i et offentligt forum , men kontakt hende og lav en aftale og dermed få at vide hvor hun holder til.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, for 32 minutter siden:

Hun har efter min mening et smukt ansigt , ja hun er en tynd kvinde.....men anorektisk vil jeg ikke beskrive hende , så tænder man på en kvinde der har noget på siderne , ja så er det måske ikke hende man skal ringe til.

Ang. hvor i Nordsjælland ?? syntes jeg du selv skal kontakte hende , hun er MEGET diskret med hvor hun holder til og da det er hos hende privat syntes jeg godt man som kunde kan respektere det og ikke skrive det her i et offentligt forum , men kontakt hende og lav en aftale og dermed få at vide hvor hun holder til.  

Ja da slank på den elegante måde "lidt model akgtige"  Hvor hun bor er i andre tråde Hillerød tæt på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...