Hop til indhold
Timan

Slugeren - Nordsjælland

Recommended Posts

For et par måneder siden besøgt jeg Slugeren fra Nordsjælland. Jeg har desværre først haft tid til at skrev nu her. 

https://annoncelight.dk/showad/201766

Jeg ringede til hende og fik en tid med det sammen. Utrolig sød at tale med over telefonen og klar med en tid så hurtigt så muligt. Jeg fik en tid sen formiddag og det passede fint. Jeg kom frem til hvor hun holder til. Meget privat og diskret. Jeg gik ind af indkørslen og der stod hun og ryddet op i køkkenet. Jeg blev kun mere tilfreds med hvordan hun så ud i virkeligheden, man har dannet sig et billede ud fra hendes billeder og hun skuffer ikke. 

Jeg blev taget imod og vist ind i stuen hvor det skulle foregå, hun rullede fint persiennerne ned. Da jeg ikke helt vidste hvad jeg gik ind til, havde jeg valgt at spillede den af i hendes mund. Hun sidder rigtig frækt foran mig på gulvet og siger frække ting imens man bare kigger på hende efter lidt tid kom jeg i munden på hende og hun slugte hele klatten og gjorde pikken pænt ren med munden. Efter hun havde slugt sagde hun tak for sperm og jeg sagde selv tak for slugning. På med tøjet og et hurtigt farvel. En fræk hurtig oplevedelse. 

Som andre skriver venter man bare på at hun laver mere end blow og slug. Jeg kommer helt sikkert igen, hvis hun begynder at tilbyde sex. Hun har virkelig en flot krop og et frækt ansigt. Men jeg kommer nok også forbi til et blow. Et minus kan er at hun ikke vil sidde med brysterne fri, det kunne være prikken over i'et. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok lang vej til at hun tilbyder sex, når man ikke engang må røre hende i dag.

Med den krop vil jeg slet ikke kunne holde ud at besøge hende. Det svarer jo til at købe en lækker bøf på en restaurant, men uden at få lov til at spise den. 

Boykot hende indtil hun begynder at tilbyde mere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
plasticlove skrev, for 9 minutter siden:

Der er nok lang vej til at hun tilbyder sex, når man ikke engang må røre hende i dag.

Med den krop vil jeg slet ikke kunne holde ud at besøge hende. Det svarer jo til at købe en lækker bøf på en restaurant, men uden at få lov til at spise den. 

Boykot hende indtil hun begynder at tilbyde mere ;)

LOL :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 18 minutter siden:

Det svarer jo til at købe en lækker bøf på en restaurant, men uden at få lov til at spise den. 

Du får da lov til at slikke den:

Har en fantasi om at blive slikket og efter min orgasme, bare ligge med åben mund og vente på sperm:)

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 40 minutter siden:

Jeg tager ikke på restaurant for at lave mad til kokken ;)

Vi er alle forskellige: Jeg ææælsker at lave mad til kokken :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Synes nu hun er super lækker at slikke. Meget fin og velsmagende mis på en super lækker krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
mannings skrev, 1 time siden:

Synes nu hun er super lækker at slikke. Meget fin og velsmagende mis på en super lækker krop. 

Spændende - kunne du mærke om hun fik en rigtigt orgasme ? Altså om der var indlevelse på slikke turen ? :) a

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 1 time siden:

Spændende - kunne du mærke om hun fik en rigtigt orgasme ? Altså om der var indlevelse på slikke turen ? :) a

Jeg har været forbi til en slikketur og en spiller...... og der er ingen indlevelse fra hendes side  i at slikke hende....

Som jeg har skrevet tidligere - så er ovennævnte ikke i min optik 900 kr. værd.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
norbert skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har været forbi til en slikketur og en spiller...... og der er ingen indlevelse fra hendes side  i at slikke hende....

Som jeg har skrevet tidligere - så er ovennævnte ikke i min optik 900 kr. værd.....

Tak for updaten - det var også det jeg havde frygtet lidt. Hvis men ikke må røre hende under blows så virker det ulogisk hun ikke finder fisse slikning alt for intimt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indrømmet, jeg havde da lyst til at lade en finger eller to gå med i legen - men gjorde det ikke - velvidende at jeg ville få et MEGA  fingrene væk og en

skærebrænderskideballe :-)

 

Redigeret af norbert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
anders Jensen skrev, for 3 timer siden:

Spændende - kunne du mærke om hun fik en rigtigt orgasme ? Altså om der var indlevelse på slikke turen ? :) a

Ja, den første gang, hvor jeg jo naturligt var opslugt af set-uppet, var jeg overbevist om, at hun fik orgasme. Hun var rosende mht slikkearbejdet og udviste ro og indlevelse. Anden gang dog i mindre grad. Her var jeg også selv selv mere opmærksom, og checkede hende mere ud. Da jeg begyndte at spille pik fugtede jeg mine fingre i hendes våde kusse, men hun ønsker ikke noget pilleri. Indenfor grænserne er hun dog super sød og indlevende, og så er hun super lækker.

har besluttet ikke at besøge hende igen, men kan dog ikke afvise at køre forbi simpelthen fordi konceptet på een eller anden måde bare virker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, 1 time siden:

fordi konceptet på een eller anden måde bare virker.

Det er jo det, det drejer sig om - kan hun give en fræk oplevelse og man kan få opfyldt en eller anden fræk fantasi - så må man jo vurdere om det er pengene værd.

Der er jo nok, der tilbyder det sædvanlige hiv og sving, 1, 2 og 3 frem og tilbage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
norbert skrev, for 55 minutter siden:

Er der nogen der fandt ud af, hvad hendes to tilbud i dag gik ud på ??

Hvad mener du? Hun skriver: "Tilbud idag! Hvis jeg ikke kan sluge din ladning så er det gratis;);)" Hvad er det der ikke er til at forstå? Hvor liderlig er du? Hvor meget sprøjter du? ...mere end hun kan sluge...?

Det er da lidt af en invitation...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også tilslutte mig denne tråd. Har også været der op til flere gange. Synes dog eneste minus er, at hun ikke vil vise sine bryster og at man må røre hende lidt samtidig. Hun giver dog et fantastisk blow og sluger altid det hele!

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 11 minutter siden:
mannings skrev, for 11 minutter siden:

Hvad mener du? Hun skriver: "Tilbud idag! Hvis jeg ikke kan sluge din ladning så er det gratis;);)" Hvad er det der ikke er til at forstå? Hvor liderlig er du? Hvor meget sprøjter du? ...mere end hun kan sluge...?

Det er da lidt af en invitation...:)

Hvad mener du? Hun skriver: "Tilbud idag! Hvis jeg ikke kan sluge din ladning så er det gratis;);)" Hvad er det der ikke er til at forstå? Hvor liderlig er du? Hvor meget sprøjter du? ...mere end hun kan sluge...?

Det er da lidt af en invitation...:)

Der står dette i første linje af annonceteksten.....

Har et par tilbud idag;) Skriv en sms og spørg;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 15 minutter siden:

Hvad mener du? Hun skriver: "Tilbud idag! Hvis jeg ikke kan sluge din ladning så er det gratis;);)" Hvad er det der ikke er til at forstå? Hvor liderlig er du? Hvor meget sprøjter du? ...mere end hun kan sluge...?

Det er da lidt af en invitation...:)

Der står dette i første linje af annonceteksten.....

Har et par tilbud idag;) Skriv en sms og spørg;);)

Redigeret af norbert
extra text

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Dolken21 skrev, den 15/7/2016 at 00:00:

Kan også tilslutte mig denne tråd. Har også været der op til flere gange. Synes dog eneste minus er, at hun ikke vil vise sine bryster og at man må røre hende lidt samtidig. Hun giver dog et fantastisk blow og sluger altid det hele!

Samme opfattelse jeg har

- og jeg syntes ikke hendes bryster ligner noget i nærheden af dem, man ser på hendes profil, sorry to say ..
  Når hun sidder med en tshirt & BH så har jeg svært ved at "tro" de bryster ville ligne dem på billedet, hvis hun slap dem løs.

4a1e0eab182064e6d3dddf779a911c7d6ed2f2ee

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
TboneDK skrev, for 4 minutter siden:

Samme opfattelse jeg har

- og jeg syntes ikke hendes bryster ligner noget i nærheden af dem, man ser på hendes profil, sorry to say ..
  Når hun sidder med en tshirt & BH så har jeg svært ved at "tro" de bryster ville ligne dem på billedet, hvis hun slap dem løs.

4a1e0eab182064e6d3dddf779a911c7d6ed2f2ee

Hun har fået implantater for ikke så længe side 

hvornår var du deroppe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...