Hop til indhold
Århus fyren

Kun danske mænd

Recommended Posts

Guest Maii Love
Århus fyren skrev, for 10 timer siden:

De gange jeg har besøgt en GP, har jeg (ærligt indrømmet) ikke nævnt min hudfarve eller størrelse (yes den har jeg så også mod mig :P) da der ikke har været nævnt noget i annoncerne. Ved ikke om det er forkert?

Jeg kan godt forstå i ikke accepterer en, hvis i finder personen utiltrækkende. Det skal jo gerne være behageligt for begge parter. Og som du siger Maii, så er i jo mennesker.

Synes slet ikke det kan sammenlignes med banker?

 

Og hvad den tilgang angår, Mature man, så ved jeg ikke om de fleste ville tænke, så meget har de ikke brug for at vide om mig. Men jeg ved det ikke. Der er vel ikke rigtigt andet end at prøve mig frem :P

Men jeg har ærligt ikke tænkt over, også at nævne det for de piger, der ikke har skrevet noget i deres profiler, omkring præferencer.

Jeg er heeeelt sikker på Mature Man lavede sjov og prøvede at lave sjov ;) 

Men mit råd til dig er at være ærlig og sige du er adopteret, men selvfølgelig 100% dansk - det ville jeg sætte pris på hvis du var gæst ved mig.

Held og lykke med det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Syntes ikke han skal stå til regnskab for adoption eller ej, han ringer og bestiller tid, ogmøder op som aftalt, måske det er en god ide at ringe 5 minutter før ankomst, og bekræfte aftalen.

Tænker det er en fin måde at vide han kan opfør sig redeligt og værdigt for alle.

Alko, der altid spørger om overvægt er et problem, og nogen gange er det, og så er der nul business, andet siger ok, der er der business...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna

Om dine forældre er danske eller ej, om du er adopteret eller ej, om du taler dansk eller engelsk - det kan vel da for fanden være ligegyldigt, så længe du er sød, rar og renlig :blink:

 

Problemet her flyver over mit hoved og videre ud i Hakkebakkeskoven :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Nanna og Alkoholikeren - Jeg er helt med på hvad I siger, tro mig :) Men når nu det er hans fremgangsmåde nu og han bliver afvist eller får at vide der er fuldt booket, så kunne det jo være man skal prøve noget andet end det der gøres? 

Jeg kunne ikke selv finde på at afvise en adopteret, men det er der åbenbart andre der gør, så hvis knægten vil besøge dem, så man han jo prøve noget andet - det ku jo ske det virkede ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Maii Love skrev, 1 time siden:

Nanna og Alkoholikeren - Jeg er helt med på hvad I siger, tro mig :) Men når nu det er hans fremgangsmåde nu og han bliver afvist eller får at vide der er fuldt booket, så kunne det jo være man skal prøve noget andet end det der gøres? 

Jeg kunne ikke selv finde på at afvise en adopteret, men det er der åbenbart andre der gør, så hvis knægten vil besøge dem, så man han jo prøve noget andet - det ku jo ske det virkede ;) 

Agree to disagree......

Hvis pigen ikke vil modtage en adopteret, så er det da ligegyldigt hvilken indgangsvinkel der er til sagen. Jeg forstår det ikke, men vi har alle sjove krav og forventninger, og de skal accepteres. Slut, prut, finale :P

 

Jeg vil, til ham, sige; bliv ved indtil du finder en pige, der tager imod dig med åbne arme :D. Uanset hvad bliver det en bedre oplevelse for jer begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja han skal blot bestille tid og lige inden bekræfte at han næsten riger på dørklokken være orddeling påklædt ren og velplejet ydre, når der kigges igennem dør kamera....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...