Hop til indhold
Århus fyren

Kun danske mænd

Recommended Posts

Hej EG. 

Jeg har gennem flere år altid holdt af til tider at besøge GP i single perioder. Men de sidste par synes jeg der er dukket flere og flere steder op, hvor der står "kun danske/skandinaviske mænd". Selv hos nogen jeg før har besøgt. 

Sagen er, jeg er adopteret. Jeg føler mig ganske ganske dansk, jeg har bare en anden hudfarve. Så er fordi i er bange for repressalier fra andre kulturer eller hvordan. Jeg har før kontaktet kvinderne, hvor jeg har skrevet/sagt jeg er adopteret. Men enten har jeg ikke fået svar eller fået at vide de er sørme booket op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fucking urimeligt! Men du er jo dansk og jeg synes i øvrigt overhovedet ikke, at du skal skrive at du er adopteret. Dette er en privatsag som absolut ikke rager andre uvedkommende persona!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver jeg er adopteret, da det er pointen med opslaget :-)

Og jeg er helt med på, at GP har forbehold for at afvise hvis de ikke føler sig trygge. Ligesom vi mænd også har en mulighed for at aflyse, hvis vi ikke føler den nødvendige kemi er der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd

Spændende tråd, lad os se om nogle af  "glædespigerne" herinde kommenterer ! - de plejer at være hurtige til at kommentere på stort og småt :-)

I dit tilfælde (Aarhus fyren) så er det nok bare "bad lock" - at flere og flere piger afspejler samfundet og afviser farvede / mellemøstlige kunder -  det oplever du vel også i nattelivet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg synes heller ikke du på forhånd skal fortælle at du er adopteret. 

Problemet er de mænd fra Mellemøsten, de har et dårlig syn på os danske piger, de presser i priser, prøver på mere end de har betalt for. Det har jeg opleve både som glædepige og vagtdame. Jeg lytter fx i tlf til stemmen, og du vil helt sikker kun snakker ren dansk når du er adopteret. Derved ville jeg ikke bemærke det. Hvor imod dem fra Mellemøsten har deres måde at snakke på, og de får så ikke en aftale. 

Jeg har haft gæster fra flere andre lande uden problemer. Fx dem fra Asien de er søde, betaler den pris de får, er færdig inde for tiden, de vil gerne have vi har det godt, at de går ind for gensidig hygge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være det er det jeg må prøve. Jeg har bare altid følt, at så kommer jeg op og udstråler jeg ikke har læst deres profil ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen en situation, hvor de mange ødelægger det for de få.

Det er jo én af livets uretfærdigheder, du her beskriver.

Jeg håber, at dit indlæg her vil bevirke, at dahmerne herinde i stil med Maii vil byde ind med noget positivt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Kinky Jill  og flere har ret – du skal da ikke fortælle at du er adopteret – det lugter nærmest af noget undskyldning – man skal ikke undskylde for sit udseende og sine gener, kun for den måde man opfører sig på.
Når du bestiller tid overdriver du bare den århusianske accent, ingen kan stå for en ægte århusiansk accent :-D
Når du ankommer kan du jo forklare din “mørke/brune/gule/røde) hudfarve med adoption hvis det skulle blive nødvendigt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
mature man skrev, for 2 timer siden:

Kinky Jill  og flere har ret – du skal da ikke fortælle at du er adopteret – det lugter nærmest af noget undskyldning – man skal ikke undskylde for sit udseende og sine gener, kun for den måde man opfører sig på.
Når du bestiller tid overdriver du bare den århusianske accent, ingen kan stå for en ægte århusiansk accent :-D
Når du ankommer kan du jo forklare din “mørke/brune/gule/røde) hudfarve med adoption hvis det skulle blive nødvendigt ;-)

Så er det bedre at risikere en afvisning i døren?

Og hvordan vil du lige have at en glædespige skal tage beskik af en mands opførsel? 

Jeg, som prof pige, vil til enhver tid hellere have sandhed end konsekvens forstået på den måde at hvis du giver mig sandheden, så kan jeg vælge til eller fra. Hvis du vælger at fortie hudfarve, handicaps, stor overvægt eller andet relevant for besøget, så kan konsekvensen være at jeg lukker døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 1 time siden:

Så er det bedre at risikere en afvisning i døren?

Og hvordan vil du lige have at en glædespige skal tage beskik af en mands opførsel? 

Jeg, som prof pige, vil til enhver tid hellere have sandhed end konsekvens forstået på den måde at hvis du giver mig sandheden, så kan jeg vælge til eller fra. Hvis du vælger at fortie hudfarve, handicaps, stor overvægt eller andet relevant for besøget, så kan konsekvensen være at jeg lukker døren.

Sådan set enig :) 

Jeg gad i hvert fald ikke køre 1 time, bare for at blive afvist... Så hellere lige fortælle at man har et hoved som er græskar :D eller noget i den stil... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 8 minutter siden:

Bare dukke op i jakkesæt, være sød og høflig. Så bliver du modtaget med kyssehånd. Det virker for mig. 

Du er måske heller ikke grise farvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Både jeres måde at tale på og jeres udsende har noget at sige, 

taler en mørk mand, som en fra Århus eller andet dansk lokal disket er han sikker en dansker. Og står denne mørke mand i velklædt tøj, er det også en plus. Og ikke fx hænge røv bukser med strikke hue på hoved. 

Som sagt en personlig telefon samtale er godt i forvejen, er der kemi begge veje, samme sex lyst. Vær høflig i tlf. ikke tlf sex, have læs pigen annonce, som det også tyder på du gør. 

Og ja prøv vores forslag og du evt undervej finder din fremgang måde :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Og når du er i døren kan vi sikker også godt se du ikke er en af de klassisk problem typer fra Mellemøsten, derved vil de fleste piger gerne lukke dig ind :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

mon ikke du kan regne med at som udgangspunkt bliver alle modtaget hos pigerne....indtil at deres personlige grænser bliver overtrådt :mellow: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 21 timer siden:

 

Maii Love skrev, for 21 timer siden:

Jeg, som prof pige, vil til enhver tid hellere have sandhed end konsekvens forstået på den måde at hvis du giver mig sandheden, så kan jeg vælge til eller fra. Hvis du vælger at fortie hudfarve, handicaps, stor overvægt eller andet relevant for besøget, så kan konsekvensen være at jeg lukker døren.

Tja........     Ind imellem tænker jeg hvem er egentlig KUNDEN ? Nøjagtig som dengang da man ved hus-/ grundkøb havde brug for et banklån og stod med hatten i hånden, velvidende at ens økonomi ville være på bristepunktet mange år frem , mens banken,  nærmest altruistisk , skovlede de dengang fede renter ind med løftede øjenbryn over man overhovedet kunne bede om noget sådant. Det er ikke god kundepleje - nej for så smiler man  takker man for handelen og alle er glade . Når man tager om ikke ågerrenter eller lign. men tæt på, så har/burde man også have  indkalkuleret en vis risiko. Ellers må der klart fremgå af annoncerne som f.eks: BMI  > XX , alder >y > yy , Ingen ækle svedlugtende duske under armene eller hvidløgsånde, Ingen lugt af prut og kun hvide uplettede underbukser. Omskæring kan efter nærmere eftersyn måske godkendes men det berettiger ikke til nakkeost.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
powerpoint skrev, for 1 time siden:

 

Tja........     Ind imellem tænker jeg hvem er egentlig KUNDEN ? Nøjagtig som dengang da man ved hus-/ grundkøb havde brug for et banklån og stod med hatten i hånden, velvidende at ens økonomi ville være på bristepunktet mange år frem , mens banken,  nærmest altruistisk , skovlede de dengang fede renter ind med løftede øjenbryn over man overhovedet kunne bede om noget sådant. Det er ikke god kundepleje - nej for så smiler man  takker man for handelen og alle er glade . Når man tager om ikke ågerrenter eller lign. men tæt på, så har/burde man også have  indkalkuleret en vis risiko. Ellers må der klart fremgå af annoncerne som f.eks: BMI  > XX , alder >y > yy , Ingen ækle svedlugtende duske under armene eller hvidløgsånde, Ingen lugt af prut og kun hvide uplettede underbukser. Omskæring kan efter nærmere eftersyn måske godkendes men det berettiger ikke til nakkeost.

Der er jo netop mange piger der har alder, vægt og etnicitetsbegrænsninger, fordi vi ikke er maskiner, men også har brug for at føle os godt tilpas :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Maii Love skrev, den 11/7/2016 at 19:49:

Så er det bedre at risikere en afvisning i døren?

Og hvordan vil du lige have at en glædespige skal tage beskik af en mands opførsel? 

Jeg, som prof pige, vil til enhver tid hellere have sandhed end konsekvens forstået på den måde at hvis du giver mig sandheden, så kan jeg vælge til eller fra. Hvis du vælger at fortie hudfarve, handicaps, stor overvægt eller andet relevant for besøget, så kan konsekvensen være at jeg lukker døren.

Jeg ved ikke om en afvisning i døren er specielt slemt, har ikke selv prøvet det, og jeg er både gammel og overvægtig, mener en rigtig flink og rar gammel knark ;) - har i øvrigt brune øjne ;)

Trådstarter har jo prøvet at forklare sammenhængen

 

Århus fyren skrev, den 11/7/2016 at 06:55:

Jeg har før kontaktet kvinderne, hvor jeg har skrevet/sagt jeg er adopteret. Men enten har jeg ikke fået svar eller fået at vide de er sørme booket op.

– det virker tilsyneladende ikke – hvad gør han så?

Jeg har på ingen måde antydet at trådstarter skal skjule noget som helst, kun forslået en knap så ydmyg indgangsvinkel – man skal da ikke være flov over brune øjne.

Anyway – jeg burde måske foreslå trådstarter flg. indgangsvinkel til købesex. :)

"Jeg er adopteret fra “XXX” og er opfostret af er dansk ægtepar, men har et eksotisk udseende, jeg skriver og taler dansk (med en århusiansk accent) – elsker flæskesteg, og er i stand til at udtale “rødgrød med fløde” helt korrekt ;) – desværre har jeg min hudfarve imod mig– håber i vil fatte og forstå forskellen mellen “danskere med eksotisk udseende” og de idioter i ikke ønsker at have besøg af"

God dag til alle :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 29 minutter siden:

Der er jo netop mange piger der har alder, vægt og etnicitetsbegrænsninger, fordi vi ikke er maskiner, men også har brug for at føle os godt tilpas :) 

Ligesom bankerne ...... Har svært ved at se forskellen. I tjener på at folk ikke kan styre deres drifter og lader hånt om den stakkels kone som kun har råd til neglelak på venstre fod ( sjovt nok er det altid der de starter ) .  Hvis det du siger er tilnærmeligt rigtigt så burde der også være en graduering i prissætningen - er du med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
mature man skrev, for 17 minutter siden:

Jeg ved ikke om en afvisning i døren er specielt slemt, har ikke selv prøvet det, og jeg er både gammel og overvægtig, mener en rigtig flink og rar gammel knark ;) - har i øvrigt brune øjne ;)

Trådstarter har jo prøvet at forklare sammenhængen

 

– det virker tilsyneladende ikke – hvad gør han så?

Jeg har på ingen måde antydet at trådstarter skal skjule noget som helst, kun forslået en knap så ydmyg indgangsvinkel – man skal da ikke være flov over brune øjne.

Anyway – jeg burde måske foreslå trådstarter flg. indgangsvinkel til købesex. :)

"Jeg er adopteret fra “XXX” og er opfostret af er dansk ægtepar, men har et eksotisk udseende, jeg skriver og taler dansk (med en århusiansk accent) – elsker flæskesteg, og er i stand til at udtale “rødgrød med fløde” helt korrekt ;) – desværre har jeg min hudfarve imod mig– håber i vil fatte og forstå forskellen mellen “danskere med eksotisk udseende” og de idioter i ikke ønsker at have besøg af"

God dag til alle :-D

Jeg ville ikke selv afvise den kære trådstarter, hvis og i så fald at han var ærlig overfor mig :) Hvis han ikke havde sagt noget, så ville jeg da lige løfte et øjenbryn når døren åbnes. 

Jeg siger overhovedet slet ikke at jeg ville afvise ham, men jeg går bare ind for ærlighed på de der små basale ting - det er jo nok bare mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
powerpoint skrev, for 6 minutter siden:

Ligesom bankerne ...... Har svært ved at se forskellen. I tjener på at folk ikke kan styre deres drifter og lader hånt om den stakkels kone som kun har råd til neglelak på venstre fod ( sjovt nok er det altid der de starter ) .  Hvis det du siger er tilnærmeligt rigtigt så burde der også være en graduering i prissætningen - er du med ?

Beklager, men den der får du mig ikke med på. 

Jeg er ikke en forretning - jeg er et mennesker med tanker, følelser, lyst, humor og evnen til at fornøje.

Og det er nu engang sådan at "den der har grisen sætter prisen".

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har besøgt en GP, har jeg (ærligt indrømmet) ikke nævnt min hudfarve eller størrelse (yes den har jeg så også mod mig :P) da der ikke har været nævnt noget i annoncerne. Ved ikke om det er forkert?

Jeg kan godt forstå i ikke accepterer en, hvis i finder personen utiltrækkende. Det skal jo gerne være behageligt for begge parter. Og som du siger Maii, så er i jo mennesker.

Synes slet ikke det kan sammenlignes med banker?

 

Og hvad den tilgang angår, Mature man, så ved jeg ikke om de fleste ville tænke, så meget har de ikke brug for at vide om mig. Men jeg ved det ikke. Der er vel ikke rigtigt andet end at prøve mig frem :P

Men jeg har ærligt ikke tænkt over, også at nævne det for de piger, der ikke har skrevet noget i deres profiler, omkring præferencer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...