Hop til indhold
Gæst

Er blow virkelig så vigtigt?

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg sagde ellers til hende at det HJ kunne hun tjene penge på - hvorpå hun nærmest vantro kiggede på mig: "Jeg er ikke luder" :roll:

Så snuppede du vel din tusse igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

for mig er set den lækreste opvarmning ever, at få lov til at tænde en mand med min mund, tunge og mine hænder. Laaaangsomt, intenst og frækt. Mærke hårdheden under den bløde fine hud. Pirre med tunge helt fra kugler/mellemkød og til glans. Uhm.

bliver SÅ tændt af det...

At lækker sex og intimitet er så meget andet og mere er jeg 100% enig i.

Og som en anden skrev, så har jeg med fast frekvens i cirka et års tid (med en semi kæreste) oplevet hvordan vi hver eneste gang kom totalt synkront med "et brag", når jeg red ham. Vi var totalt væk. Wow crazy. Han og jeg passede perfekt sammen.

At "gå i sync" med en mand og glide væk er to die for...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Jeg elsker et BJ hvis pigen kan lide det og er god til det, min eks havde ikke haft sex hvis ikke hun havde sutte pik og fået gevinsten i munden.. 

Hun ku/kan give et blow så man nærmest sprøjter både kugler og sæk med ud.. hun bandt mig en morgen og , hun lod mig bare ligge og gik lidt rundt, for derefter at sutte lige til grænsen så gik hun igen. Så kom hun igen tog en ridetur og fik orgasme og gik så igen, efter 5 timer havde hun fået 6 orgasmer og jeg lå stadig bare uden.. bind for for øjnene og så sutte igen lige til grænsen, så spredte hun mine ben og lå mellem dem, suttede mig lige til grænsen igen og holdt mig der lidt, så kom der lige 2 fingre op bagi og kabuuuum så fik jeg lov at komme, jeg besvimede næsten så voldsom var den , derfor elsker jeg et blow, desværre har jeg ikke mødt mange siden der KU den slags med munden.. eller sådan en fantasi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

I privaten får jeg noget ud af at sluge, uden jeg præcist kan sætte ord på, hvad det gør ved mig ;-) 

Et veludviklet pleasergen? :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg melder mig i flokken af blowjob lovers. 

Der er ikke noget bedre end bare at hengive sig til nydelse og en dejlig kvindes betjening ( og ja, dejligt at give hende noget også)

en kvinde, der virkelig forstår at sutte, er helt sikker på min hengivenhed/kærlighed - og jeg vil gøre meget for sådan en kvinde. 

Nyder også at slikke en kvinde. Finder stor nydelse i at mærke hende give sig hen. 

 

Dejligt med så stor diversitet herinde, dog er vi enige om at elske kvinder og sex :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt så hører jeg til dem, som nyder det hele, hele sex agten, nyder at slikke, nyder samleje og nyder blow. 

Må tilstå at selve den fysiske udløsning, den kan være svær at få efter et par timers intens sex, hvor udløsningen er holdt tilbage , her nyder jeg virkelig et godt blow kombineret med pirring og HJ, så udløsningen brager igennem. 

Vil lige huske at skrive, at det altså også er mega frækt at blive sutte godt op fra start og så en god ridetur.

69 er også luksus, når man virkelig kan smage og mærke det tænder den dejlige kvindes vidunderlige mis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 6 timer siden:

 

Og som en anden skrev, så har jeg med fast frekvens i cirka et års tid (med en semi kæreste) oplevet hvordan vi hver eneste gang kom totalt synkront med "et brag", når jeg red ham. Vi var totalt væk. Wow crazy. Han og jeg passede perfekt sammen.

At "gå i sync" med en mand og glide væk er to die for...

Sjovt jeg havde en kæreste der hadede når vi gjorde det samtidigt, for så følte hun ikke at jeg var dér for hende. Hun havde brug for at føle at manden var der for hende og holdt om hende, når hun faldt væk i orgasme tåger. Det kunne jeg jo ikke være, når jeg selv var "væk" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 10. jul. 2016 at 11:57:

Ha ha ha ha - Jørgen Leth - den var ny - plejer ellers at blive beskyldt for at være på vej med den nye 50 shades eller Bridget Jones dagbog.....

 

Smiler søde. Ved godt hvad jeg er mest til af '50' og 'Bridget' - Men hvis du forfatter en bog om din tid på EG, vil jeg klart gerne læse den ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 6 minutter siden:

Smiler søde. Ved godt hvad jeg er mest til af '50' og 'Bridget' - Men hvis du forfatter en bog om din tid på EG, vil jeg klart gerne læse den ;-) 

Skal den så være med eller uden afsnit om elskerinderne :roll: 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 19. jul. 2016 at 23:23:

Skal den så være med eller uden afsnit om elskerinderne :roll: 8-)

Helt objektivt set bør de vel kun kunne indgå, hvis du har mødt hende/dem via dette sight. Ellers er det snyd. Det behøver jo ikke at være nogen, som du har skiltet med offentligt via anmeldelse oa. - din bog kunne jo omfatte et kapitel om dine anonyme elskerinder. Fornemmer, at du nyder mange typer af kvindeligt selskab. Så længe nydelsen er i centrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, Lige nu:

Helt objektivt set bør de vel kun kunne indgå, hvis du har mødt hende/dem via dette sight. Ellers er det snyd. Det behøver jo ikke at være nogen, som du har skiltet med offentligt via anmeldelse oa. - din bog kunne jo omfatte et kapitel om dine anonyme elskerinder. Fornemmer, at du nyder mange typer af kvindeligt selskab. Så længe nydelsen er i centrum.

Ha ha ha - du får mig til at lyde som en liderlig udgave af Hugh Grant, hvilket vist ikke siger så lidt :P

Ved ikke, om jeg har materiale til en hel bog - eller jo det har jeg, hvis jeg også begynder at fortælle noget af det, jeg har holdt for mig selv :roll:

.....Men Mizzzzzzz Skov - jeg er ikke forfatter materiale. Min stil er ikke folkelig nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 19. jul. 2016 at 23:35:

Ha ha ha - du får mig til at lyde som en liderlig udgave af Hugh Grant, hvilket vist ikke siger så lidt :P

Ved ikke, om jeg har materiale til en hel bog - eller jo det har jeg, hvis jeg også begynder at fortælle noget af det, jeg har holdt for mig selv :roll:

.....Men Mizzzzzzz Skov - jeg er ikke forfatter materiale. Min stil er ikke folkelig nok.

... with all due respect, dear Cage - så kan du stikke folkelig op et sted, hvor solen aldrig skinner. Du er så velartikuleret og udspekuleret udi snørklede vendinger hvor fremmedordene står i kø. Læserne ville strømme til. Du kunne evt. skrive under synonym. Så omverdenen ikke fik eftermiddags latte'en i den gale hals.

Hvis du ikke vover pelsen, så kan det være jeg vover min. Måske det skulle være en samling af anmeldelser. En fra hver af de lyserøde skønheder herinde - deres bedste oplevelse med en gæst ever.  Anonymiseret naturligvis. Detaljeret læsning. Fugtigt. Ville gerne læse den bog. Måske jeg kunne lære nogle fif.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Joehhh @Mizz Skov - tak for tilliden og opbakningen, men at skrive under pseudonym ville jo blot være at forlænge tabuiseringen. Hvis der skal være salg i den slags, skal der være et "offer" - en med noget på spil. 

En der springer ud, og tager forargelsen oppefra og ned. Og tro mig - jeg kunne fornærme og forarge, så du tror, det er løgn. Men nok ikke under pseudonym. 

Og når det er sagt - selvom du måske nyder sproglige forviklinger og underfundige antydninger, så er det dig, der skiller dig ud fra mængden. Man kan skrive og imponere intellektuelle, men hvis man vil sælge skidtet, skal man finde et sprog med lix tal på Ekstrablads niveau. Det er mit handicap - for det ville hurtigt kede mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og når alt dette er sagt om Jørgen Leth og Hugh Grant, om pseudonymer og synonymer, om forargelse og fornærmelse og lix og sex og sut og slik, om omviklede, indviklede og udviklede kroppsdele, samt den lækreste rødhårede fisse nogen servitrice nogensinde har klemt de rette steder med - så bliver jeg altså nødt at konkludere:
Ja, blow er vigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, den 20. jul. 2016 at 09:39:

Og når alt dette er sagt om Jørgen Leth og Hugh Grant, om pseudonymer og synonymer, om forargelse og fornærmelse og lix og sex og sut og slik, om omviklede, indviklede og udviklede kroppsdele, samt den lækreste rødhårede fisse nogen servitrice nogensinde har klemt de rette steder med - så bliver jeg altså nødt at konkludere:
Ja, blow er vigtigt.

Af hjertet tak, Bananas, for på nydeligste vis at påpege en eklatant sproglig brøler. Cage var for meget en gentleman til at 'trampe' rundt i det... - selvom han korreksede mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 8 timer siden:

Af hjertet tak, Bananas, for på nydeligste vis at påpege en eklatant sproglig brøler. Cage var for meget en gentleman til at 'trampe' rundt i det... - selvom han korreksede mig. 

Jeg er jo desværre ikke meget af en gentleman, men er stadig overbevist om at du er en fortræffelig kvinde på alle måder. Ord er når alt kommer omkring kun ord og dem kan man smide rundt med på alle mulige måder, men en fortræffelig kvinde smider man altså ikke rundt med. Især ikke hvis hun giver et fortræffeligt blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...