Hop til indhold

Recommended Posts

Min første anmeldelse. Håber tonen og fremgangsmåden er i orden:

Jeg havde fornøjelsen af at besøge Amanda i sidste uge. Var blevet godt gammeldags liderlig på mit arbejde i indre københavn og tjekkede AL. 

Faldt hurtigt over Amanda's opslag https://annoncelight.dk/showad/210501

Synes det lidt amatøragtige og uprofessionelle tiltalte mig. Jeg sendte derfor en besked og spurgte om hun var ledig til en sjov og fræk quickie. Det var hun heldigvis og cirka 30 minutter senere troppede jeg op på adressen. Blev mødt af en smilende og kærlig yngre kvinde i en privat lejlighed. Stemningen var uformel. Amanda gjorde det meget behageligt for en relativt uprøvet fyr som undertegnede i situationen. Hun var sød og samtidig ret dirty under vores samtale. 

Vi fik hurtigt smidt tøjet og hun lagde sig på sengen med et af hendes legetøj som hun hurtigt fik brugt både på klitoris og i hendes fisse (pardon my french). Jeg overtog hurtigt styringen af omtalte instrument og Amanda var hurtigt i gang med mine ædlere dele. Efter lidt tid gik vi i gang med det danske og eftersom jeg var ret opstemt allerede ved ankomst kunne jeg mærke, at det nok blev en hurtigere omgang. Jeg afsluttede med en fræk omgang doggy-style, hvor et spejl på væggen gjorde at Amanda og jeg kunne se hinanden i øjnene. Det var vildt frækt. 

Alt i alt en sjov og god oplevelse, som jeg sagtens kunne gentage. 

Overall: 

Stedet: Fint og ugeneret lejlighed på Amager ikke langt fra Christianshavn.

Amanda: Sød og fræk pige - der helt sikkert tænder på sit arbejde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en dejlig oplevelse søde.  Tænder vildt på slips, briller og den der cute arbejdstaske du havde med. 

Tror jeg laver rabat i min annonce. Måske slår 200.- fra hvis man har slips på. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Mere om hende under navn Julie!

sted er (var) uden shower!!

Er det denne Julie, du tænker på

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære drenge. 

Vi har før haft denne diskussion. I forveksler mig med en anden Julie. Jeg har aldrig booket et hotelværelse. Og jeg har aldrig haft en utilfreds kunde. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt Amanda flere gange, og mere sød og naturlig pige skal man lede længe efter.....dejlig at snakke med, første gang jeg kontaktede hende, svarede hun lynhurtigt og meget venligt og kækt, tror virkelig hun nyder det hun laver.

Hun er fantastisk i doggy, hvor jeg kan komme op i hendes stramme varme fisse, det nyder vi begge, og ja udsigten i hendes spejl er fantastisk, det kan andre piger tage ved lære af. Næste gang skal vi experimentere lidt, for hun er med på lidt af hvert.

Og man besøger vel ikke en GP for at tage et bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane
 

Kære drenge. 

Vi har før haft denne diskussion. I forveksler mig med en anden Julie. Jeg har aldrig booket et hotelværelse. Og jeg har aldrig haft en utilfreds kunde. :) 

Hmmm kald mig bare blondine, men Amanda & Julie er det ikke to forskellige navne:-)

Rigtigt go weekend:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AdamKBH skrev, den 11. jul. 2016 at 22:36:

Jeg har prøvet Julie og besøger germe frække Amanda for at bevise hun ikke er Julie :-)

Adam, ja kom. Du får 15 min for FREE. :)  (Så book lige 30 min ) 

Kys.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amanda23 skrev, Lige nu:

Adam, ja kom. Du får 15 min for FREE. :)  (Så book lige 30 min ) 

Kys.

Jeg er frisk :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
The Deep skrev, for 20 timer siden:

Amanda!!! Det er ikke noget negative!!! Har du nu et badværelse med shower? 

 

The Deep. (Eller skal jeg kalde dig Sherlock Holmes. Alle din indlæg er negative. Har tjekket din profil. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...