Fantasifuld 64 Skrevet 6. Juli, 2016 Min første anmeldelse. Håber tonen og fremgangsmåden er i orden: Jeg havde fornøjelsen af at besøge Amanda i sidste uge. Var blevet godt gammeldags liderlig på mit arbejde i indre københavn og tjekkede AL. Faldt hurtigt over Amanda's opslag https://annoncelight.dk/showad/210501 Synes det lidt amatøragtige og uprofessionelle tiltalte mig. Jeg sendte derfor en besked og spurgte om hun var ledig til en sjov og fræk quickie. Det var hun heldigvis og cirka 30 minutter senere troppede jeg op på adressen. Blev mødt af en smilende og kærlig yngre kvinde i en privat lejlighed. Stemningen var uformel. Amanda gjorde det meget behageligt for en relativt uprøvet fyr som undertegnede i situationen. Hun var sød og samtidig ret dirty under vores samtale. Vi fik hurtigt smidt tøjet og hun lagde sig på sengen med et af hendes legetøj som hun hurtigt fik brugt både på klitoris og i hendes fisse (pardon my french). Jeg overtog hurtigt styringen af omtalte instrument og Amanda var hurtigt i gang med mine ædlere dele. Efter lidt tid gik vi i gang med det danske og eftersom jeg var ret opstemt allerede ved ankomst kunne jeg mærke, at det nok blev en hurtigere omgang. Jeg afsluttede med en fræk omgang doggy-style, hvor et spejl på væggen gjorde at Amanda og jeg kunne se hinanden i øjnene. Det var vildt frækt. Alt i alt en sjov og god oplevelse, som jeg sagtens kunne gentage. Overall: Stedet: Fint og ugeneret lejlighed på Amager ikke langt fra Christianshavn. Amanda: Sød og fræk pige - der helt sikkert tænder på sit arbejde 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juli, 2016 Tak for en dejlig oplevelse søde. Tænder vildt på slips, briller og den der cute arbejdstaske du havde med. Tror jeg laver rabat i min annonce. Måske slår 200.- fra hvis man har slips på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 7. Juli, 2016 Mere om hende under navn Julie! sted er (var) uden shower!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4111 Skrevet 7. Juli, 2016 (edited) Mere om hende under navn Julie! sted er (var) uden shower!! Er det denne Julie, du tænker på Venligst French Redigeret 7. Juli, 2016 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 7. Juli, 2016 det er nemlig hende!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Juli, 2016 Kære drenge. Vi har før haft denne diskussion. I forveksler mig med en anden Julie. Jeg har aldrig booket et hotelværelse. Og jeg har aldrig haft en utilfreds kunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 16 Skrevet 7. Juli, 2016 Jeg har mødt Amanda flere gange, og mere sød og naturlig pige skal man lede længe efter.....dejlig at snakke med, første gang jeg kontaktede hende, svarede hun lynhurtigt og meget venligt og kækt, tror virkelig hun nyder det hun laver. Hun er fantastisk i doggy, hvor jeg kan komme op i hendes stramme varme fisse, det nyder vi begge, og ja udsigten i hendes spejl er fantastisk, det kan andre piger tage ved lære af. Næste gang skal vi experimentere lidt, for hun er med på lidt af hvert. Og man besøger vel ikke en GP for at tage et bad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hubbi 151 Skrevet 8. Juli, 2016 Jeg kender hende ikke, men hvis hun selv tager et bad en gang imellem, ville det være ok med mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 9. Juli, 2016 Kære drenge. Vi har før haft denne diskussion. I forveksler mig med en anden Julie. Jeg har aldrig booket et hotelværelse. Og jeg har aldrig haft en utilfreds kunde. Hmmm kald mig bare blondine, men Amanda & Julie er det ikke to forskellige navne:-) Rigtigt go weekend:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 9. Juli, 2016 Amanada var før Julie!!! navn skift men jeg ksn næsten lov dig du kan ikke bad hos Amanda!!! er det rigtig Amanda? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 16 Skrevet 9. Juli, 2016 Der er jo nok en grund til at hun har skiftet navn, så hun ikke bliver forvekslet med den anden Julie, som stadig hedder Julie.... Måske skifter hun også snart navn... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 16 Skrevet 9. Juli, 2016 Julie: https://annoncelight.dk/showad/211149 Amanda: https://annoncelight.dk/showad/210501 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedtmulevejle 3 Skrevet 9. Juli, 2016 det er den samme pige 100 % bag begge annoncer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gr8dane Skrevet 9. Juli, 2016 Pigerne er vidt forskellige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 10. Juli, 2016 Forkert Julie!!! Amanda har slettet hendes gl. Julie profile! tlf nr og adress er enes!! lade os nu drop sagen!!!! Go søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Nougatgren 16 Skrevet 10. Juli, 2016 Mon ikke de begge har lavet nye profiler, så de ikke bliver forvekslet..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Juli, 2016 Arne Nougatgren skrev, den 9. jul. 2016 at 14:38: Julie: https://annoncelight.dk/showad/211149 Amanda: https://annoncelight.dk/showad/210501 PRÆCIS ARNE ! (med den store hestepik) Og stop så "The Deep", med negative udmeldinger. (get a life). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 11. Juli, 2016 Jeg har prøvet Julie og besøger germe frække Amanda for at bevise hun ikke er Julie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 12. Juli, 2016 Amanda!!! Det er ikke noget negative!!! Har du nu et badværelse med shower? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juli, 2016 AdamKBH skrev, den 11. jul. 2016 at 22:36: Jeg har prøvet Julie og besøger germe frække Amanda for at bevise hun ikke er Julie Adam, ja kom. Du får 15 min for FREE. (Så book lige 30 min ) Kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 13. Juli, 2016 Amanda23 skrev, Lige nu: Adam, ja kom. Du får 15 min for FREE. (Så book lige 30 min ) Kys. Jeg er frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Juli, 2016 The Deep skrev, for 20 timer siden: Amanda!!! Det er ikke noget negative!!! Har du nu et badværelse med shower? The Deep. (Eller skal jeg kalde dig Sherlock Holmes. Alle din indlæg er negative. Har tjekket din profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 13. Juli, 2016 AdamKBH skrev, for 34 minutter siden: Jeg er frisk Hvis du svarer min e-mail så kommer jeg nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 13. Juli, 2016 Hvorfor svar du ikke? kan man bad hos dig nu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg