Hop til indhold
Brandmand

Gangbang 5 juli i Århus - med SM undertoner

Recommended Posts

Brandmand skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/210491

Marina har mit halsbånd på den dag - jeg svarer gerne på spørgsmål her.

God fornøjelse,
Brandmand,
 

 

 

Skal annoncen forstås sådan, at der er to 'illustrations/stemnings" billeder, og et af Marina, hvis det altså er den omtalte Marina  ...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marqui skrev, Lige nu:

Skal annoncen forstås sådan, at der er to 'illustrations/stemnings" billeder, og et af Marina, hvis det altså er den omtalte Marina  ...?

Nej,
Marina siger alle tre er taget af hende. Jeg ved godt det "opstillede" findes på mange sites - men det påstår hun altså. Jeg har set flere af samme art hos hende så valgte at tro på hende.
Jeg har flere "private" altså som jeg selv har taget hvis det har interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 5 minutter siden:

Nej,
Marina siger alle tre er taget af hende. Jeg ved godt det "opstillede" findes på mange sites - men det påstår hun altså. Jeg har set flere af samme art hos hende så valgte at tro på hende.
Jeg har flere "private" altså som jeg selv har taget hvis det har interesse.

Det har interesse ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kommer billeder som jeg er 100% sikker på - enten fordi jeg har taget dem eller fordi de er taget i huset hvor hun boede under mit besøg.

De to "numsebilleder" tager jeg med for at vise hvordan rose teknikken virker - det ser vildt ud lige som slaget falder - men da energien i slaget er lille holder virkningen sig kun få minutter som det ses på det sidste billede.

- Og tøsen elsker det - hun vil slet ikke slippe den :-)

 

 

IMG-20151209-WA0007.jpg

MarinaRose1.jpg

WhatsApp-Image-20160620 (1).jpg

culo rojo.jpg

Redigeret af Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har valgt samme arrangør, ja.

At billederne af Nikita og Katrine skulle være ens med Marinas - det er usandt.

Det er da præcis de samme billeder som F.fræk bruger i sin VIP profil, som bruges i den annonce du linker til

 

image.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 4 timer siden:

Nej,
Marina siger alle tre er taget af hende. Jeg ved godt det "opstillede" findes på mange sites - men det påstår hun altså. Jeg har set flere af samme art hos hende så valgte at tro på hende.
Jeg har flere "private" altså som jeg selv har taget hvis det har interesse.

Så hvad passer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at de billeder vi ser her (og dem jeg har uploadet i denne tråd tidligere idag) viser Marina som kommer på tirsdag.

Jeg var der faktisk igår og mødte både Nikita og Katrine - søde piger - men de ser altså noget anderledes ud :-)

Det er jo samme arrangør - så han har vel bare genbrugt sin profil - du kan så ikke længere se de to andres billeder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HammerAarhus skrev, for 8 minutter siden:

Så hvad passer?

Ikke helt forstået ?

Som sagt har jeg selv taget billederne her ovenfor - det skulle være ret let at se at det er samme pige som billederne.
Det jeg talte med den anden Marquien om er at det bilelde hvor hun er "sat op" er at finde andre steder - hun påstår altså at det er taget af hende - jeg ved ikke bedre end hvad hun siger - jeg kan ikke selv se forskel så det giver en god ide om hendes udseende og lyster :-)

Og det var egentlig derfor jeg oprettede denne tråd - er der nogen der har gode ideer til brug af Marina ?

Hvad tænker I om konkurrencen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh jeg ved godt det er i "Eye of the Beholder" osv men synes nu ikke der er megtet David Bowie over Marina :-)

(Til de kritiske - ja jeg ved godt billedet er spredt på nettet - men sammenlig navlepiercingen på pejsebilledet ovenfor - og ja har selv set både pejs og seng :-) )

 

bed.jpg

Redigeret af Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
pjensen skrev, for 10 timer siden:

Hvornår vil konkurrencen finde sted? Hvis jeg nu kun er der de første 2 timer.... til at starte med 

Vi laver en version af den gamle "gæt et tal"

Jeg skriver et tal mellem 1 og 100 ned i en kuvert FØR vi starter

Når man (an)kommer skriver man et tal for hver time man køber - så hvis du er 2 timer kan du skrive 2 tal.

Den eller de der rammer tallet eller kommer tættest på mit tal vinder.

Hvis der er flere vindere finder vi en god løsning - enten ved at dele tiden eller ved samarbejde :-)


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, den 07/01/2016 at 11:06:

Vi laver en version af den gamle "gæt et tal"

Jeg skriver et tal mellem 1 og 100 ned i en kuvert FØR vi starter

Når man (an)kommer skriver man et tal for hver time man køber - så hvis du er 2 timer kan du skrive 2 tal.

Den eller de der rammer tallet eller kommer tættest på mit tal vinder.

Hvis der er flere vindere finder vi en god løsning - enten ved at dele tiden eller ved samarbejde :-)


 

 

så får man vel besked via mail eller sms hvis man er gået når vinderen findes?

Hvordan har tøsen det med urinsex og vil hun blive bundet ind i mellem?

Vil du evt. starte med et lille S/M-show?

Må hun kneppes dybt i munden og må hun klaskes med flad hånd eller er det kun med de omtalte roser og er der andet legetøj, f.eks. dildoer, butt-plugs, klemmer osv.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 9 timer siden:

så får man vel besked via mail eller sms hvis man er gået når vinderen findes?

Hvordan har tøsen det med urinsex og vil hun blive bundet ind i mellem?

Vil du evt. starte med et lille S/M-show?

Må hun kneppes dybt i munden og må hun klaskes med flad hånd eller er det kun med de omtalte roser og er der andet legetøj, f.eks. dildoer, butt-plugs, klemmer osv.?

Ja besked er via sms på samme måde som tilmeldingen hvis deltageren vælger at gå inden 16.

Urinsex er ikke muligt.

Jeg medbringer reb, buttplugs mv. - er der deltagere der har lyst til at lege med f.eks. at binde hende er jeg sikker på at Marina vil nyde det - men det er ikke et hardcore SM gangbang - hun skal bruges, hun skal nydes og leges med. 

Vinderen af konkurrencen kan naturligvis gå lidt hårdere til værks da han jo nok er ene :-)

Jeg regner ikke med at styre legen eller lave et show. Hun vil blive bragt ind blindfoldet, præsenteret og få de første slag med rosen, derefter er der fri leg. 

Dyb oral - ja så absolut. Små klask er bestemt også OK. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette lyder til at blive et fantastisk arrangement. Århus er dog for langt væk for mig i denne omgang.

Håber vi får et fyldigt referat af seancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 9 timer siden:

Ja besked er via sms på samme måde som tilmeldingen hvis deltageren vælger at gå inden 16.

Urinsex er ikke muligt.

Jeg medbringer reb, buttplugs mv. - er der deltagere der har lyst til at lege med f.eks. at binde hende er jeg sikker på at Marina vil nyde det - men det er ikke et hardcore SM gangbang - hun skal bruges, hun skal nydes og leges med. 

Vinderen af konkurrencen kan naturligvis gå lidt hårdere til værks da han jo nok er ene :-)

Jeg regner ikke med at styre legen eller lave et show. Hun vil blive bragt ind blindfoldet, præsenteret og få de første slag med rosen, derefter er der fri leg. 

Dyb oral - ja så absolut. Små klask er bestemt også OK. 

 

 

 

Tak for info :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gik godt I hvert fald og Marina fik et godt  indtryk af "hombres danesa" :-)

Hun tømte hvad der var at tømme - vi havde jo en konkurrence igang mht at fortsætte om aftenen - vi opgav da de tre første vindere erklærede sig for brugte :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...