Hop til indhold
BaremigM42

Jeg er til Anal på mig selv

Recommended Posts

Hejsa alle

Jeg er en alm attraktiv fyr med et godt sexdrive. Jeg har fundet ud af, jeg tænder vildt på anal ..på mig selv. Er på ingen måde til mænd, men har fundet ud af det er vildt frækt.

Syntes det er mega frækt, hvis en Q leger med min røv, bruger en finger, mens også knepper mig med en dildo. Har endnu ikke prøvet, at en Q bruger strapon, men tanken tænder mig.

Er det normalt at en fyr tænder så meget på anal. ?Tænder også på at give .. slikke en Q i røven , lege osv.

Hvad syntes i kvinder om, at en fyr kan lide anal på sig selv. er det noget i tænder på ?

fræk dag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da helt normalt og ganske dejligt.
Nogen mener man er godt på vej til at blive bøsse, hvis man tænger på at kvinden udføre analelege på sig, men det kan jeg nu ikke se.
Prostatamassage er også virkelig skønt.

Besøgte en GP den anden dag og vi sluttede med at hun tog mig med en dildo mens jeg spillede pik.
Skal besøge Ida i Saltum i næste uge, og hun forstår at tage en røv under kærlig behandling!
 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Det kan ind imellem være super godt. Hvis man holder sig tilbage pga angst for at blive stemplet som bøsse, går man glip af noget fin pleasure. 

Det kræver dog (som med meget andet) at modparten ved, hvad hun gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis begge parter er med på det, er det da ligegyldigt, hvad der er 'normalt'. Gør det! Nyd det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bekymre dig ikke. Det virkeligt unormale er at være normal. Næsten ingen er normal når det kommer til stykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Det er fuldstændig OK. Efter min mening kræver det en god kontakt med egen maskulinitet for at kunne nyde analsex. Massage omkring numsen og prostata åbner rod-chakraet, som giver mig jordforbindelse, åbner mig for andre samt øger min seksuelle energi. Har selv haft de fedeste oplevelser med prostatamassage og strap-on sex, hvor jeg har oplevet de fedeste orgasmer. Så bare klø på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
BaremigM42 skrev, for 11 timer siden:

Hejsa alle

Jeg er en alm attraktiv fyr med et godt sexdrive. Jeg har fundet ud af, jeg tænder vildt på anal ..på mig selv. Er på ingen måde til mænd, men har fundet ud af det er vildt frækt.

Syntes det er mega frækt, hvis en Q leger med min røv, bruger en finger, mens også knepper mig med en dildo. Har endnu ikke prøvet, at en Q bruger strapon, men tanken tænder mig.

Er det normalt at en fyr tænder så meget på anal. ?Tænder også på at give .. slikke en Q i røven , lege osv.

Hvad syntes i kvinder om, at en fyr kan lide anal på sig selv. er det noget i tænder på ?

fræk dag derude.

Hej.

Godt indlæg.

Jeg har flere fyre i alle aldre og alle typer der kommer på mine vagter, og ønsker græsk til dem både bare med dildo imens de får fransk eller også vil de gerne have det med min påspændingsdildo.

Jeg oplever det som meget normalt. Og jeg nyder at tilbyde det. 

 

God aften 

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hvis man tæller de shemales sammen der er aktive i branchen....alene i midtjylland er der Ca 10 så udbudet er der, og så er efterspørgslen der også...og hvorfor ikke stå frem????....fordom måske??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 57 minutter siden:

Hvis man tæller de shemales sammen der er aktive i branchen....alene i midtjylland er der Ca 10 så udbudet er der, og så er efterspørgslen der også...og hvorfor ikke stå frem????....fordom måske??

Præcis  eller vi stadigvæk  lever i en Homofobisk verden hvor mand er bange for at  fremstår som bøsser bare fordi det bliver pirret af numse lege. 

MIN RØV har mange erogene zoner både Ude og Inde. Det har  DU kære MAND også  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for feedback og svar ;-)

Fedt, at andre også kan lide det.. og fedt at læse , at flere kvinder tænder på det.

Må ud og dyrke det noget mere og finde en Q i århus området der er frisk ;o)

frække tanker derude...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det er vildt lækkert. Jeg har en af en special dildo til Mænd som Lelo har lavet og det er virkelig en helt speciel og lækker

 oplevelse som alle burde prøve

Del dette indlæg


Link til indlæg

God tråd. Er generelt enig i de fleste udsagn.

Nyder selv meget at onanere med en lille dildo i røven.

Glad for at pigerne synes det er helt normalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Jeg bliver meeeegaliderlig når jeg må give prostatamassage eller tage ham i røven - det er sgu da en win-win situation, ikk? :) 

Synes det er enormt frækt når en mand kan og tør omfavne sin lyst og seksualitet, men også vise mig tilliden til at pille ham i prutten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Jeg dyrker en masse analt til mig. Når jeg er på thai tager jeg gerne en buttplug eller to med, som de får lov at proppe i mig. - Det sætter også godt kog i dem ;) Med danske piger er det ofte strapon jeg går efter. 

Eneste issue er at man skal lave lidt "planlægning og forberedelse"...

På hjemme fronten tager konen mig fra tid til anden med en strapon. Når det sker bliver hun så liderlig af det, at jeg kan sno hende omkring mine fingre bagefter... - Ja, og tage hende bagi ;)

Røv er kommet for at blive. og NEJ, det er ikke bøsset

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaremigM42 skrev, den 29/6/2016 at 08:41:

Hejsa alle

Jeg er en alm attraktiv fyr med et godt sexdrive. Jeg har fundet ud af, jeg tænder vildt på anal ..på mig selv. Er på ingen måde til mænd, men har fundet ud af det er vildt frækt.

fræk dag derude.

Jeg begyndte ret tidligt at interessere mig for analsex, først som den aktive. Over en årrække udviklede det sig til det passive også.

Det har sidenhen ført til møde med transkønnede. Det er altså rigtigt interessant. Jeg betragter mig stadig som heteroseksuel, jeg er klart tiltrukket af det feminine, og ikke det maskuline. Men en feminin "tøs" med en pik, det er også dejligt!

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Jeg bliver meeeegaliderlig når jeg må give prostatamassage eller tage ham i røven - det er sgu da en win-win situation, ikk? :) 

Synes det er enormt frækt når en mand kan og tør omfavne sin lyst og seksualitet, men også vise mig tilliden til at pille ham i prutten.

Fedt skrevet Maii :-D

Redigeret af jacktheknepper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt emne, og smadder fint at få det afmystificeret for nysgerrige eller skeptikere. Analsex til mænd, udført af Q, er mere og mere udbredt, heldigvis!

Jeg nyder i dén grad at blive taget godt og grundigt bagi :-) og de vilde analorgasmer trigger min udløsning. Det kan slet ikke sammenlignes med en alm. udløsning. 

Mit eneste "problem" er, at jeg tænder på og nyder virkelig store tykke dildoer... og sådan nogle xxl findes åbenbart kun på sm steder. Så hermed en opfordring til de blidere piger om at udvide udvalget af strapons. Jeg møder gerne op, så du kan teste dit nye indkøb. (jeg kan anbefale tysk webshop dildoking.de)  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
serviceM skrev, den 17/7/2016 at 15:18:

Et godt emne, og smadder fint at få det afmystificeret for nysgerrige eller skeptikere. Analsex til mænd, udført af Q, er mere og mere udbredt, heldigvis!

Jeg nyder i dén grad at blive taget godt og grundigt bagi :-) og de vilde analorgasmer trigger min udløsning. Det kan slet ikke sammenlignes med en alm. udløsning. 

Mit eneste "problem" er, at jeg tænder på og nyder virkelig store tykke dildoer... og sådan nogle xxl findes åbenbart kun på sm steder. Så hermed en opfordring til de blidere piger om at udvide udvalget af strapons. Jeg møder gerne op, så du kan teste dit nye indkøb. (jeg kan anbefale tysk webshop dildoking.de)  :-)

Eller du kan gøre som en af mine kunder.
Tag selv legetøj med ;-)

Redigeret af Annette6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annette, det kunne jeg selvfølgelig, hvis jeg ellers havde noget legetøj. Det har jeg ikke.

Jeg er helt med på, at jeg ikke kan forvente, at stedet er veludstyret med xxl dildoer og strapons. Udfordringen ligger i at en god stor strapon koster 500-900 kr + et straponbælte (til de store) til 700 kr.

Men med den slags legetøj er det bedst, hvis Q er vant til og forstår at håndtere og bruge en stor strapon. Det er altså ikke bare at stikke den ind og køre løs. Og hvis jeg selv skal medbringe legetøjet, så vidner det jo om, at hun slet ikke har erfaring med at bruge den slags. Det er ikke optimalt.

Når det er sagt, så er jeg skam meget villig til at indkøbe og medbringe som byttehandel, hvis der er en Q, som virkelig tænder på at prøve at bruge en stor strapon. Efterfølgende møder jeg naturligvis op jævnligt, så vi begge kan få super oplevelser og hun kan få mere erfaring med stort legetøj ;-) Sig til. 

Citat

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

ServiceM - Er du klar over hvor meget udstyr vi skal have? Jeg har to tasker på hver ca 10 kg - der ligger lange lakstøvler, kondomer, glidecremer, stiletter, latexlagen, make up, lingeri, strømper, manchetter, kjoler i alm stof og i lak/latex, reb, lak, læder, 3 dildoer, rene lagner og og og.. 

Hvis vi skal dække ALLES ønsker så skal vi have en container med hver evig eneste gang.

Jeg vil være så fræk at sige at hvis man har specielle ønsker, såsom en meget stor dildo/strap on/dildo udformet helt specielt eller hvad det måtte være, så kan man altså ikke forvente at den enkelte pige er i besiddelse af den, men at det må være op til den enkelte gæst at tage sit ønske med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg indrømmer gerne, at jeg har erogene zoner omkring røven - enten har jeg ikke prøvet den rette, eller også er min anatomi anderledes, jeg bryder mig nemlig ikke om, at det er for dybt, bare lige omkring ring musklen, men der er det så også ren nydelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
serviceM skrev, for 4 timer siden:

Annette, det kunne jeg selvfølgelig, hvis jeg ellers havde noget legetøj. Det har jeg ikke.

Jeg er helt med på, at jeg ikke kan forvente, at stedet er veludstyret med xxl dildoer og strapons. Udfordringen ligger i at en god stor strapon koster 500-900 kr + et straponbælte (til de store) til 700 kr.

Men med den slags legetøj er det bedst, hvis Q er vant til og forstår at håndtere og bruge en stor strapon. Det er altså ikke bare at stikke den ind og køre løs. Og hvis jeg selv skal medbringe legetøjet, så vidner det jo om, at hun slet ikke har erfaring med at bruge den slags. Det er ikke optimalt.

Når det er sagt, så er jeg skam meget villig til at indkøbe og medbringe som byttehandel, hvis der er en Q, som virkelig tænder på at prøve at bruge en stor strapon. Efterfølgende møder jeg naturligvis op jævnligt, så vi begge kan få super oplevelser og hun kan få mere erfaring med stort legetøj ;-) Sig til. 

 

Hvordan byttehandel ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej her, interessant læsning idet at jeg også tænder på anallege med mig selv efterhånden, prøver en butt plg når jeg spiller pik, har dog det problem jeg gerne vil prøve at tages rigtig, men er helt novice i dette her, så er der hjælp at hente så smid en besked

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...