Hop til indhold

Recommended Posts

TboneDK skrev, for 1 time siden:

tilbyder hun også "Hele pakken"?

Ved det ikke, har ikke bedt om det, men hun er rigeligt uden, måske fordi jeg har været der nogle gange efterhånden, men sådan er det jo de fleste steder:-)

1955

ps. Prøv at spørge efter Pa - hun er gudesmuk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
1955 skrev, for 2 timer siden:

Ved det ikke, har ikke bedt om det, men hun er rigeligt uden, måske fordi jeg har været der nogle gange efterhånden, men sådan er det jo de fleste steder:-)

1955

ps. Prøv at spørge efter Pa - hun er gudesmuk

Ok, hvor gammel er PA, ca ? - og er der billeder et sted ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, for 9 timer siden:

Vurderer hende til at være 30-35 år, petit krop og smukt ansigt, har prøvet hendes B2B hvor hun kravler nøgen rundt på dig - følg med i spejlet - det er fandeme frækt. Vi endte i en 69'er - kostede 1.200.- hver en kr. værd.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, for 14 timer siden:

Fik ikke svaret vedr. billede - nej er på siden pt. Tror ikke hun er der fast - men spør efter hende når du ringer.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, den 29/6/2016 at 15:04:

Fik ikke svaret vedr. billede - nej er på siden pt. Tror ikke hun er der fast - men spør efter hende når du ringer.

1955

Der var een herinde der for noget tid siden skrev, at Helen flytter til Buddinge - det gør hun IKKE !! spurgte direkte og hu blev faktisk lidt "forfærdet" , hun har ingen tanker om at flytte, er ret glad for stedet i valby.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Det var ikke mig, som oprindelig skrev det; men jeg refererede til det på et tidspunkt, hvor jeg havde talt med Ida på stedet, som nævnte at Helen og hun skulle til Buddinge ... så på et tidspunkt var det nok rigtigt.

Talte senere med Helen om det, som bekræftede hun IKKE skulle til Buddinge, så for at gentage mig selv... planerne blev nok ændret...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helen er en stjerne. Hvorfor arbejder hun altid i de her ucharmerende og ramponerede lokaler?

Va mener du? de fejler da ingen ting, super "lejer" fin bredde og hårdhed, spejle på væggen m.m. - Har nu egentlig været der?

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 6 timer siden:

Va mener du? de fejler da ingen ting, super "lejer" fin bredde og hårdhed, spejle på væggen m.m. - Har nu egentlig været der?

1955

Yes :-P
Kommer helt sikkert igen. Men stedet er altså et hul!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, den 9/7/2016 at 23:53:

3 dage til sommerferie med familien, så panik for at nå besøg hos min favorit over dem alle - Helen i Valby. Fik igen igen ½ times massage med 2 piger (Helen og Pa) det er fandeme dejligt og lidt frækt:-) Pa forlader rummet og Helen og jeg hygger varmt i ½ time mere - intet nævnt intet glemt. Det er altså et super sted, og de nye piger ser ret godt ud (så Sara), nu er jeg klar til 14 dage i familiens skød, inden jeg skal tilbage til Helens....:-)eller måske et af de andres ditto.

Go sommer

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 3 timer siden:

3 dage til sommerferie med familien, så panik for at nå besøg hos min favorit over dem alle - Helen i Valby. Fik igen igen ½ times massage med 2 piger (Helen og Pa) det er fandeme dejligt og lidt frækt:-) Pa forlader rummet og Helen og jeg hygger varmt i ½ time mere - intet nævnt intet glemt. Det er altså et super sted, og de nye piger ser ret godt ud (så Sara), nu er jeg klar til 14 dage i familiens skød, inden jeg skal tilbage til Helens....:-)eller måske et af de andres ditto.

Go sommer

1955

Det er sagtens et stort og kompliceret kunststykke at være mand. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, den 13/7/2016 at 22:00:

Go sommer

1955

Nu spørger jeg lige dumt. Hvordan foregår den slag 4håndsmassage med Helen og Co. Er det uskyldigt, eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Pervy skrev, 1 time siden:

Nu spørger jeg lige dumt. Hvordan foregår den slag 4håndsmassage med Helen og Co. Er det uskyldigt, eller?

Hmmmm ... ja .... lidt dumt spurgt ....

Men den pædagogiske version er at en pige med to hænder tager sig af det ovenfor lænden ... og en pige med to hænder tager sig af det nedenfor lænden .... og på et tidspunkt efter cirka en halv time så fortsætter den ene pige over hele kroppen mens den anden stille og roligt forlader lokalet.... 

Og da der har været to piger igang i en halv time så er hele kroppen klar til den anden halve time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
D54 skrev, for 1 time siden:

Hmmmm ... ja .... lidt dumt spurgt ....

Men den pædagogiske version er at en pige med to hænder tager sig af det ovenfor lænden ... og en pige med to hænder tager sig af det nedenfor lænden .... og på et tidspunkt efter cirka en halv time så fortsætter den ene pige over hele kroppen mens den anden stille og roligt forlader lokalet.... 

Og da der har været to piger igang i en halv time så er hele kroppen klar til den anden halve time.

Uden dumme spørgsmål, bliver man aldrig klogere :-)
Beløber det sig til 1000kr, sådan en time?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Pervy skrev, for 2 minutter siden:

Uden dumme spørgsmål, bliver man aldrig klogere :-)
Beløber det sig til 1000kr, sådan en time?

Hmmm.... det er 100% sikkert at du kan få en 4-hånds traditionel oliesjaskerimassage uden tillægsydelser i en time for cirka en tusse ... men så er pigerne også iklædt uldtrøjer for at holde varmen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
D54 skrev, for 16 timer siden:

Hmmm.... det er 100% sikkert at du kan få en 4-hånds traditionel oliesjaskerimassage uden tillægsydelser i en time for cirka en tusse ... men så er pigerne også iklædt uldtrøjer for at holde varmen.

Haha :-D
Jeg mente halv time med Helen og Ida/Pa, efterfulgt af en halv med Helen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj

1955. Når nu det ikke er FP med Helen, er det BJ eller HJ der er så fantastisk? Eller er der massagen i sig selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Travolta

Da jeg udelukkende er til piger med naturlige bryster, vil jeg gerne vide om Helen eller de andre piger på adressen opfylder dette krav?

Hvor store er Helens bryster?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, den 9/7/2016 at 23:53:

Go sommer

1955

Helena bryster er helt naturlige - vurderer en C-skål sidder helt ok.-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til Travolta: Helena bryster er helt naturlige - vurderer en C-skål sidder helt ok.-)  dejlige store brystvorter

Til Oralkaj, mine oplevelser med Helen er mine alene - kan kun opfordre dig tilat besøge hende og de andre lækre piger, du kommer ikke til at fortryde noget som helst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 1 minut siden:

Til Travolta: Helena bryster er helt naturlige - vurderer en C-skål sidder helt ok.-)  dejlige store brystvorter

Til Oralkaj, mine oplevelser med Helen er mine alene - kan kun opfordre dig tilat besøge hende og de andre lækre piger, du kommer ikke til at fortryde noget som helst.

Ikke Helena - men Helen :-)

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helen är en super vacker kvinna! 

Hennes starka händer som kan konsten att mjuka upp stela muskler med hennes specialkräm ” olja + eukalyptus” är helt underbart.

Nu behöver jag inte leta runt längre, vilket har varit fallet för mig under hela våren.

Jag har förbarmat mig hela kvällen igår för att jag inte tog mig i kragen tidigare att besöka Helen.

Betyg: 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 1955, jeg forstår dit indlæg som at du er dine hustru /kæreste utro - hvorfor ? Elsker du hende ikke mere, og orker bare ikke at blive skilt ? Jeg blev faktisk lidt målløs da jeg læste dit indlæg... Men måske er jeg bare sippet og gammeldags. Jeg har aldrig været gift, men har da haft kærester jeg var forelsket i - og elskede. Nu er jeg single, og nyder disse thaipiger. Jeg var blot nysgerrig. 

Mvh Grisen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...