Hop til indhold
Guest Trinetease

GangBang med Trine T og TrineMuz

Recommended Posts

Guest Trinetease

Så gør vi det! 

Spontant, frækt, og Mega Liderligt ;-)

Vi slår os sammen i København og holder Gangbang sammen Nu på Torsdag i Rødovre. 

Vi holder 2 stks GangBang, 1 kl 11 i 2 timer og igen kl 17 i 1 time. Prisen for den første time er 1000kr, ønsker du at være med i 2 timer er prisen 1500kr og tilkøb af græsk hos TrineMuz koster 200kr ekstra. 

Da det er lidt spontant fundet på er tilmelding ikke nødvendigt! Men hvis du vil være sikker på at der er plads er det selvfølgelig muligt.

Adr er: Sexysecret i Rødovre.

Nyholms Alle 30 A kld. Rødovre. 

Se billeder af os begge på Side6.dk TrineMuz og Trine Tease. 

Tilmelding hos Trine Tease på: 2690 2326.

TrineMuz : 2363 9553

For en god ordens skyld: Gangbang'et indeholder : Alt blid sex, Superfransk og evt Græsk med TrineMuz ( tillæg på 200kr). 

Dvs ingen megafransk eller samleje uden kondom :-)

Kom Glad os lad os have det sjovt :-).

Ps: Bliver afholdt uanset om det hagler, evt sner, eller andre mystiske vejr fænomener ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er lidt svært at sige pt :-).

For det første er det alle jo velkommen uden tilmelding , og jeg skal lige checke med TrineMus senere. Men jeg tænker umiddelbart st vi holder et max på 8-10 mænd :-) :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak PS44

Ja jeg er!! DCDO, men kom gerne og oplev hvordan jeg er live. 

Uha, jeg har mange fantasier og drømme. Har slet ikke prøvet alt endnu. Så kom og lad os lege sammen i morgen. 

Måske en kan hjælpe mig med et nyt billede til min snap:D:D:D selvfølgeligt uden ansigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer imorgen torsdag kl 17.00 Trinemuzz og så må vi jo se om vi ksn få udlevet dine fantasier ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha hvor jeg glæder mig.

og tror også mine følgere på snap chat glæder sig. I går fik de sådanne billeder:P

billeder at mig på snap er 100% ægte og ikke redigeret.

jeg er lille og buttet/kræftigt med gode former. Er man ikke til det skal man ikke følge min snap. 

Bliver så ked når folk svinger mig til. Jeg tvinger jo ingen til at kigge med. Og første negative bemærkning fører til blokering.  

Hvor glæder jeg mig da sygt meget til i morgen.:D

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 2 timer siden:

Uha hvor jeg glæder mig.

og tror også mine følgere på snap chat glæder sig. I går fik de sådanne billeder:P

billeder at mig på snap er 100% ægte og ikke redigeret.

jeg er lille og buttet/kræftigt med gode former. Er man ikke til det skal man ikke følge min snap. 

Bliver så ked når folk svinger mig til. Jeg tvinger jo ingen til at kigge med. Og første negative bemærkning fører til blokering.  

Hvor glæder jeg mig da sygt meget til i morgen.:D

image.jpeg

image.jpeg

Der er da vel ingen der kan svine dig til baseret på de billeder, det er da en meget lækker og sexet kvinde der er på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var et rigtigt lækkert gb! Jeg var der kl 17-18 og det var så frækt at kneppe Trine tease mens hun suttede pik! Hun har den frækkeste krop og frækt blik når hun bliver kneppet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

D.11/8 laver jeg GB med to andre smukke kvinder. Adelie og den nystartede Smukke Milla som for sin debut til dette GB. Hun har aldrig før lavet gb. 

TrineTease og jeg har talt om at lave et i Vejle men jeg vil heller et andet sted da varmtvandsbeholderen ikke er så stor. Men vi kommer helt sikkert til Jylland en dag.

Til det GB kl.17 så jeg ikke Trines frække blik. Jeg var meget optaget.

Vi gør det igen torsdag d.4/8 i Rødovre. Det bliver så frækt:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups, forkert dato i Rødovre.

det var ikke første torsdag men sidste torsdag;)

@Trinetease og jeg laver GB i Rødovre igen d.25/8

jeg tror det bliver mega frækt igen.

kl.11 og kl.17 som sidst. Ikke smukke TrineTease? 

Ps. vi er ikke slave tøser. Vi vil tiltales ordenligt, respekteres og ikke slås. En enkelt eller to var lidt over stregen sidst. 

Vi vil stadig gerne bruges som sidst. Det var for frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det bliver Super godt :-P

Jeg glæder mig ihvertfald vildt meget allerede..... Så sæt kryds i kalenderen Drenge :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæde mig til den 25/8 sammen med @trinetease  og @trinemuz , så er der sat et kryds i kalenderen :)

 

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...