Hop til indhold
Gæst

Populære tider

Recommended Posts

Gæst

Har tænkt lidt over tidsbestillinger.

Når jeg booker en GP tid, vil jeg helst være den første den dag - ja faktisk gider jeg overhovedet ikke være nr. 2. Så tidligt ud - men omvendt er morgensex jo ikke at foragte. :-D

Hvorfor har jeg det sådan? Måske tager jeg fejl - men en GP, der har været igennem 2-3 stykker den dag, kan ikke være særligt oplagt - eller jo hun kan sikkert iklæde sig en professionel attitude - og give den perfekte illusion. Men jeg bilder mig ind, at hun er mere oplagt/tændt ved den første kunde den dag? Måske tager jeg fejl - men så er der jo også det der med, at man fylder 'huler', der allerede har været udfyldt den dag - og det er i hvert fald ikke særligt appellerende for mig.

Hvordan har I det kære hulebrødre?

Det er sikkert det rene pjat - når alt kommer til alt - så er en kunde en kunde - penge i kassen og klar til næste?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En GP som jeg datede lidt, plejede at sende SMSer lige før hendes vagt var færdig fordi al den sex (som var ikke helt godt) havde fungeret som en slags forspil og så skulle hun have noget rigtig pik. 

Jeg har ikke selv tænkt så meget over det når det gælder mine egne besøg! Jeg synes det er måske lidt frækt at være den sidste. Jeg har ellers prøvet at lokke piger i Real life at kneppe andre og give mig lov til at komme bagefter og gør "jobbet" færdigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Jeg synes det er fanatisk at nogle mænd vil været den første og andre den sidste lige som dem, der vil i frokost pause, andre efter fyraften inden de skal hjem til familien eller til hobby. 
For mig er denne forskelighed og hvad i har lyst til af det frække der giver varirret dag og dermed energi og lyst til mere hele dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker aften tiderne!

skal jeg afsted i hverdagene tillader mit job ikke andet, og jeg vil egentlig helst hjem og falde lidt til ro, fremfor at suse direkte afsted. har aldrig oplevet at det skulle være nogle ekstra udkørte kvinder jeg har mødt holdt op imod de par gange jeg i ferier har været afsted tidligt på dagen! enkelte har givet udtryk for at nu skulle dagen sluttes godt af, men det er ikke mit indtryk at der er den store forskel, og det bør der heller ikke være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kinky Jill skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes det er fanatisk at nogle mænd vil været den første og andre den sidste lige som dem, der vil i frokost pause, andre efter fyraften inden de skal hjem til familien eller til hobby. 
For mig er denne forskelighed og hvad i har lyst til af det frække der giver varirret dag og dermed energi og lyst til mere hele dagen

Ha ha ha ha - ja det er da oplagt :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
champ skrev, for 2 minutter siden:

men det er ikke mit indtryk at der er den store forskel, og det bør der heller ikke være.

Nej måske ikke - men så er det jo den professionelle vinkel - eller?

Jeg mener - jeg ved godt, at kvinder kan mere og længere end de fleste af os mænd - mæææææn der må komme et tidspunkt, hvor dagens slidtage ødelægger lysten. Eller måske er lysten hos gp'erne også bare altid illusorisk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved af gode grunde ikke præcist hvordan kvindekroppen reagerer indvendigt når kvinden føler lyst, men til et vidst punkt vil jeg altid antage at en del af den lyst GP viser er illusorisk. Lad os nu ikke være vores egne værste fjender :)

Jeg forestiller mig dog at de fleste piger har lagt en tidsplan for dagen, hvor der er indlagt lidt pause, og lidt mellemrum mellem kunderne for at soignere sig og komme mentalt videre. Jeg forestiller mig også at de fleste af pigerne kender sig selv og sin krop så godt, så disse planer er lagt sådan at hun kan opretholde et minimumsniveau af hendes service, som hun har defineret for sig selv.

Så er der bordellerne hvor man bare valser ind og desuden holder døgnåbent, nogle steder i det midtjyske med kun en pige! Her er det en større udfordring tænker jeg, men i hvert fald her i det midtjyske får jeg, når jeg i andre ærinder kører forbi disse steder, ikke indtryk af at kunderne bare holder i kø og venter på at bedække!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt klart mest til besøg sent om aftenen, har næsten altid kun mødt veloplagte piger. Måske man lyver lidt for sig selv hvis man regner med hun er jomfru først på dagen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg booker af arbejdsmæssige og geografiske grunde som regel den sidste eller næstsidste tid, men det er ikke noget jeg tænker over eller som generer mig.

Pigerne vil have andre gæster i løbet af dagen,  men det er så her det forkætrede ord "professionalisme" kommer ind i billedet - når hun er tilstrækkelig professionel til at kende sine grænser og holde sine pauser, så kan hun sagtens være fuldt ud tilstede under besøget, ligegyldigt om det er det første eller det sidste.

Spekulerer man over, og har man et problem med selve tanken om, at der har været andre på besøg i de samme "huler" tidligere på dagen, ja så har man vel reelt et problem med det der er selve grundbetingelsen  i denne verden - at pigerne står til rådighed for andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg hat brugt fast GP er der overhoved ingen forskel hvilken tid du kommer, der er den service du er vand til og kommer efter.

Mr Cage holder utroligt meget at læse dine indlæg herinde, du er underfundig og skøn lune / humor

Men jeg syntes at fravælge en GP fordi du er nr to den dag er at sætte sin hat lige som man vil, hvad jo også er ok for dig.

Jeg ville så ikke sige det til en GP jeg holdt af !!!!

AdamKBH har fat i den lange ende

To gange for noget siden var jeg sidste gæst og sad og snakkede med GP i over en time OTH (on the house)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så en tråd om uden condom om den berømte kælder på Tagensvej. herinde

Skribenten bukkede den sidste tid hvor han håbede GP ikke havde haft tid til at gå i bad.

Der har vi stadig noget til gode CAGE

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nu pigen er B-menneske... :D 

Ej, jeg kan sagtens følge tanken bag at være den første mand på banen, men ofte var det ligesom at ride på en bølge - højere og højere - fedt! Så undervurdér eller misforstå ikke alle kvinders drive. 8-) 

Jeg havde på et tidspunkt en fast gæst, som specifikt ønskede sidste tid på dagen... Så kom han og forkælede mig med massage, boblevand og andre lækre sager! Selvfølgelig lavede vi også andre ting ;) Men han nød at slutte min dag godt af. Hvor priviligeret kan man blive! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden:

Hvis nu pigen er B-menneske... :D 

Ej, jeg kan sagtens følge tanken bag at være den første mand på banen, men ofte var det ligesom at ride på en bølge - højere og højere - fedt! Så undervurdér eller misforstå ikke alle kvinders drive. 8-) 

Jeg havde på et tidspunkt en fast gæst, som specifikt ønskede sidste tid på dagen... Så kom han og forkælede mig med massage, boblevand og andre lækre sager! Selvfølgelig lavede vi også andre ting ;) Men han nød at slutte min dag godt af. Hvor priviligeret kan man blive! 

Vor fedt jeg har også haft mad med det er hyggeligt (er kok)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden:

Så kom han og forkælede mig med massage, boblevand og andre lækre sager! Selvfølgelig lavede vi også andre ting ;) Men han nød at slutte min dag godt af. Hvor priviligeret kan man blive! 

Hvad blir det næste du prøver at bilde os ind? At du også fik penge for det? :D

Redigeret af DETH
Smiley altid huske, aldrig glemme,

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 1 minut siden:

Hvad blir det næste du prøver at bilde os ind? At du også fik penge for det? 

Hahaha! Ja! Kan du holde din grønne farve ud??!! :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Hahaha! Ja! Kan du holde din grønne farve ud??!! :P 

Ja, den passer sååå godt til mine øjne ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nogle gange spurgt en pige hvad tid er hun på sin bedste. Svarene har været ret forskellige. Nogle som Nikita KAN bare det der med at kneppe hele dagen. Olivia (en anden af de bedste, vi har haft) benægtede kraftigt at hun var mindre god efter en lang vagt.  Men jeg har i hvert fald været sammen med piger, der virkede meget trætte, så jeg foretrækker også at komme tidligt.- Også fordi så kan det være nemmere at få pigen til at komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil helst have den sidste tid om aftenen, af flere årsager...

1. Jeg er til aktiv sex og så er det bedre at kunne komme hjem og slappe af med en god whisky eller sove, end at skulle videre på job efter at have brugt alt energien på sex.

2. Ja man kan godt rende ind i en udkørt pige, MEN min erfaring er at der er større chance for at møde en pige der nu kan give los fordi at hun ikke skal spare energi til den/de næste gæster :) Og nåhh ja hvis der er god kemi, så bliver man ikke smidt ud af døren fordi at den næste gæst er på vej - har sågar et par gange oplevet at blive og overnatte (OTH som der er en anden der skriver)

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har nogle gange spurgt en pige hvad tid er hun på sin bedste. Svarene har været ret forskellige. Nogle som Nikita KAN bare det der med at kneppe hele dagen. Olivia (en anden af de bedste, vi har haft) benægtede kraftigt at hun var mindre god efter en lang vagt.  Men jeg har i hvert fald været sammen med piger, der virkede meget trætte, så jeg foretrækker også at komme tidligt.- Også fordi så kan det være nemmere at få pigen til at komme.

JA da Oliva havde aldrig svaghedstegn, også Gina, Nikita Og liv aldrig regnvejr på deres vagter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 10 minutter siden:

Jeg vil helst have den sidste tid om aftenen, af flere årsager...

1. Jeg er til aktiv sex og så er det bedre at kunne komme hjem og slappe af med en god whisky eller sove, end at skulle videre på job efter at have brugt alt energien på sex.

2. Ja man kan godt rende ind i en udkørt pige, MEN min erfaring er at der er større chance for at møde en pige der nu kan give los fordi at hun ikke skal spare energi til den/de næste gæster :) Og nåhh ja hvis der er god kemi, så bliver man ikke smidt ud af døren fordi at den næste gæst er på vej - har sågar et par gange oplevet at blive og overnatte (OTH som der er en anden der skriver)

Hvis man tager på job efter  !!!! Så mister man den rus inde i kroppen som jo er bonus i flere timer bageter JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 6 minutter siden:

Hvis man tager på job efter  !!!! Så mister man den rus inde i kroppen som jo er bonus i flere timer bageter JP

Fuldstændig enig :) Jeg fatter heller ikke at nogle gør det (med mindre de ikke har andet valg)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Fuldstændig enig :) Jeg fatter heller ikke at nogle gør det (med mindre de ikke har andet valg)

Nå jeg har jobbet bag efter så er lykke føelsen væk og er blevet til et minde og ikke den "lalle glade" her og nu føelse !!

Jeg sidder i bilen i 10-20 min og nyder at tænke tilbage !!

Og det er jo også noget af bonusen ved at have besøgt mange igennem livet !

Jeg nyder meget at fortælle til folk om mine besøg, selv min datter, venner og elever, selv i dag på job Har Lorena fået to nye kunder

(se anmeldese) De går på Casiopia 15 min 700, intet galt i det, men de er elever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Cage skrev, for 3 timer siden:

Har tænkt lidt over tidsbestillinger.

Når jeg booker en GP tid, vil jeg helst være den første den dag - ja faktisk gider jeg overhovedet ikke være nr. 2. Så tidligt ud - men omvendt er morgensex jo ikke at foragte. :-D

Hvorfor har jeg det sådan? Måske tager jeg fejl - men en GP, der har været igennem 2-3 stykker den dag, kan ikke være særligt oplagt - eller jo hun kan sikkert iklæde sig en professionel attitude - og give den perfekte illusion. Men jeg bilder mig ind, at hun er mere oplagt/tændt ved den første kunde den dag? Måske tager jeg fejl

Jeg tror helt sikkert at du tager fejl mht om gejsten forsvinder efter 2-3 besøg eller også forsøger du at bygge dine besøg op på en illusion. Pigerne har vist en ligeså individuel tilgang til besøg som deres kunder.

Jeg har f.eks. ofte valgt den sidste vagttid, så var der ofte ikke samme tidspres mht hvornår man skulle være ude af døren, der kom ikke nogen bagefter. :oops: Og jeg har aldrig fået en dårligere oplevelse ved at være 'fyraftensgæst'. ;-)

Det var selvfølgelig forskelligt fra klinik til klinik. Hvis der kom nye på vagt bagefter, var det ikke altid en optimal løsning, men normalt virkede det fint. :-D

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...