Hop til indhold
ankersen

KIRA ! - NITTEN ÅR - TORSDAG - 16-22 - FREDERICA - IKKE EGET STED -

Recommended Posts

Guest Søren Brun
Beaver skrev, for 36 minutter siden:

Du skal poste dit indlæg under "Efterlysninger i Jylland". 

Klart nok, og samtidig skal du rapportere indlægget så det bliver flyttet af en moderator.

Det sidste har jeg droppet nu (rapporteringen). Det skyldes at jeg fik en over næsen fra en moderator med besked om at holde min 'galde' for mig selv, ikke ligefrem noget der gør at man vil  hjælpe til med at holde en ordentlig tone på EG. :oops: Og rent faktisk var mit indlæg så neutralt, at ingen nok bemærkede det, altså bortset fra en moderator.

Og jeg er vist ikke den eneste, der har fået denne 'oplevelse'. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har set hendes annoncer længe. Tilbyder sex uden gummi. Har formodentlig haft sex med i hundredevis af mænd. Så russisk roulette med en skarpladt pistol vil have højere overlevelseschancer end at springe på hende.

Har også tidligere været annoncer på annoncelight hvor hun blevet udbudt af en berygtet bagmand til gangbangs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bukkake skrev, den 6/23/2016 at 20:47:

Har set hendes annoncer længe. Tilbyder sex uden gummi. Har formodentlig haft sex med i hundredevis af mænd. Så russisk roulette med en skarpladt pistol vil have højere overlevelseschancer end at springe på hende.

Har også tidligere været annoncer på annoncelight hvor hun blevet udbudt af en berygtet bagmand til gangbangs. 

hvad er russisk roulette, hvis pistolen ikke er skarpladt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SuStudine
Bukkake skrev, den 23/6/2016 at 22:47:

Jeg har ikke deltaget i gangbangs under navnet Kira. Det er rigtigt jeg var midtpunkt i et gangbang for cirka fire år siden, men ikke siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet og skrive til hende men har ikke fået noget svar endnu og de er da 1-2 dage siden 

Men det kunne da være sjovt og prøve hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...