Hop til indhold
19 cm glæde

Kira i Fredericia/ middelfart

Recommended Posts

Guest razorfiend

Jeg vil gerne prøve hende, men hun er ikke så aktiv som op til Jul..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en aftale med den unge dame her forleden dag.

Jeg fik hendes adresse og fik at vide at jeg bare skulle møde op gå ind af fordøren op på 1 sal og gå direkte ind i lejligheden. Jeg blev lidt mistroisk overfor dette set up og stillede få spørgsmål, da jeg var bange for hvad der ville møde mig i denne lejlighed.

Hun aflyste så vores aftale da hun ikke brød sig om at jeg var usikker.... Ved ikke helt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har haft en oplevelse med hende en gang før jul - det var en aften, ret sent -  jeg skulle mødes med hende på en parkeringsplads ved en dagligvareforretning, og så kørte vi derfra hen et sted og havde sex i bilen.

Jeg kan se at hun nu kun annoncerer med blowjobs - på det tidspunkt tilbød hun også sex, og jeg mener faktisk endda at det var uden kondom, men det er jeg ikke sikker på.

Hun er ikke fake, men et lidt kedeligt knald, der er ikke meget indlevelse, og jeg er ret sikker på at hun gør det fordi hun skal bruge pengene.

 

Redigeret af Trofast
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan ikke være for penge

Jeg aftalt før jul om jeg kunne få en time men blev forhindret.

Så spørg jeg om hun stadig er interesseret i en time også selv om hun får mere ud af det . men det er kun halv time nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SuStudine

Intet fake over mig. Beder folk gå direkte ind, så det bliver så diskret som muligt. Jeg gør det bestemt ikke kun når jeg mangler penge, men når jeg har tiden til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunkist1 skrev, den 18/1/2016 at 12:52:

Jeg havde en aftale med den unge dame her forleden dag.

Jeg fik hendes adresse og fik at vide at jeg bare skulle møde op gå ind af fordøren op på 1 sal og gå direkte ind i lejligheden. Jeg blev lidt mistroisk overfor dette set up og stillede få spørgsmål, da jeg var bange for hvad der ville møde mig i denne lejlighed.

Hun aflyste så vores aftale da hun ikke brød sig om at jeg var usikker.... Ved ikke helt.....

Jeg synes du overdramatisere hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...