Hop til indhold
Fecking

Mere Harmony.

Recommended Posts

Guest Gaffer

Sidst jeg var på Harmony - det var fredag d 1 juli, lagde jeg mærke til at alle pigerne gik nøgne rundt. Gad vide om det er et krav eller bare hører til om fredagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Sidst jeg var på Harmony - det var fredag d 1 juli, lagde jeg mærke til at alle pigerne gik nøgne rundt. Gad vide om det er et krav eller bare hører til om fredagen.

FRedag er FKK-tag, de andre dage gå de letpåklædte rundt, jeg har dog oplevet nogle få der var helt nøgne på de dage også.

Var det dig jeg talte med i baren? jeg fortalte om en forfærdelig tur på syv timer pga. en lastbilulykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er rigtig der var en ulykke med en last bil som lukkede A7 i begge retninger, den dag og jeg måtte tage en omvej igennem Borckstedt. Det var ved Neumunster syd, men det har ikke været mig du talte med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Det er rigtig der var en ulykke med en last bil som lukkede A7 i begge retninger, den dag og jeg måtte tage en omvej igennem Borckstedt. Det var ved Neumunster syd, men det har ikke været mig du talte med.

 

Så var vi mindst tre danskere der den dag, jeg var der fra 17:00 til midnat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Så har vi været der på samme tid, synes bare ikke jeg talte med nogen danskere den dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...