Hop til indhold
Fecking

Mere Harmony.

Recommended Posts

Der har været en del tråde om Harmony her på det sidste, men jeg sidder her selv lige nu, og er meget overrasket over mængden af både piger og gæster på sådan en ganske almindelig onsdag, så jeg opdaterer lige kort. 

Jeg har ikke været her i et par måneder, så der er en del nye ansigter, men heldigvis også en masse kendte, bl.a Melina, som stadig er fræk og gerne viser både bryster og fisse, men hun har taget godt i buffeten her på sidste, ellers ligner pigerne sig selv.  

Har haft en fantastisk gfe tur med Monica, vi havde egentlig aftalt en halv time, det blev 5 kvarter, og jeg slap med at betale for en time, har lige været i grill buffeten, og sidder nu og nyder solen og de fine damer, mens der lades op til en tur mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en opdatering, grill buffeten overraskede positivt, og er mange gange bedre end deres normale anretninger.

Mellem Monica og min sene frokost havde Schoko reddet mit lår inde i baren, mens hun havde fristet med hendes tunge piercing, men der skulle lades op i mere end forstand, så hun måtte vente lidt, som nævnt frokost ude i haven, og faldt i snak med en håndfuld Tyskere, der var generelt en meget afslappet stemning, med ligelig fordeling i huset og haven. Jeg fandt en solseng i skyggen, fik en lille blunder, og senere besøg af Schoko, som havde god tid til at snakke, og vi endte på værelset, selvom hun har været væk fra klubben et stykke tid, og haft en normalt arbejde, så har hun ikke glemt hvordan man giver et godt blæs.

De har sat storskærm op til fodbold til dem som er til det, jeg slappede af i haven, men kunne høre kampen, så kunne da følge lidt med, lidt aftensmad, og på et tidspunkt inde for en refill af drikkelse, så ser jeg Savanna, som jeg ellers kun lige så da jeg ankom, kort snak og på rum med hende, hun er rigtig rigtig fin, og vi havde en hyggelig stund, hun fortalte hun havde været sammen med en stamkunde i over 5 timer, det var derfor hun ikke havde været nedenunder. 

Jeg mødte Bambi, desværre først da jeg stod og afleverede min nøgle, men mon ikke chancen byder sig en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Harmony er dejlig..... har lyst til en tur i sommerferien igen. Savanna og Bambi er også interessante for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt vild med deres EM koncept... Er vild med bold og tanken om mine to favorit interesser (bold og babes) frister da helt sindsygt.

Når der så samtidig er god grill buffet som der beskrives virker det som et kald fra himlen ! :D hehe...

Der er somme tider 3 kampe på en dag, og det passer jo perfekt med en times hygge ind imellem og så afslapning/komme til kræfter igen under kampen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så er jeg lige kommet tilbage fra mit første besøg i Harmony Hamburg
Ligge jo skønt på landet uden for Hamburg, i en nedlagt vandmølle, og i ens jeg var der kom der nogle kanoroere forbi - de fik da et par topløse piger at kigge efter
Til nye, ja det er bestemt så pæne og lækre faciliteter som deres hjemmeside viser, jeg så ikke noget som viste tegn på slitage, det bliver vist hurtigt fixet.
Jeg tror at jeg talte næsten lige så mange service arbejdere der, som der var piger... lidt over 10 piger
Proxy skrev tidligere i denne tråd at det var genialt at komme der under fodbold EM, for så kunne man gå på rum med pigerne i pauser og mellem kampene - og bruge kampen som en "lovlig" undskyldning for en pause...  jeg er næsten enig - jeg går ikke op i fodbold, så jeg kunne vælge helt frit mellem alle pigerne, når der blev spillet, og i pauserne havde pigerne alligevel travlt, så jeg fik lov at slappe af i fred :D
Jeg syntes at mange brødre har taltom at pigerne midt på lagnet siger at der er tillæg for dette og hint... så jeg lagde en plan med det, og spurgte lige ud hvad der var inkluderet i de 60€ - og hvad der var tillæg for
De tre piger som jeg gik med, sagde alle at det kun var Analsex og CIM som de forlangte extra for.... om det var fordi jeg spurgte på forhånd ved jeg ikke

Den første pige som jeg gik på rum med var Claudia fra Slovelien, bestemt en dejlig pige, som giver dejlig GFE sex... men lidt rutinepræget, og virkede til at hun gerne ville have det overstået - en fræk krop med former uden på nogen måde at være stor, god til at tale engelsk, og rigtig hyggelig at tale med...
Sprogkundskab: Engelsk 8
GFE: 8
Udseende: 8
Sex: 7

Senere fik jeg lejlighed til at gå på rum med Mary, som ellers er eftertragtet af gode grunde. ;)  En lækker slank ung pige fra Makadonien, med små velformede bryster(B) som kan lide at blive forkælet - er kommunikationen før og efter vigtig for dig, så er hun bestemt et super godt valg.... super GFE
Sprogkundskabe: Engelsk: 9
GFE: 9
Udseende: 9 (manglede lige store nipples som jeg tænder på)
Sex: 8

Senere fangede jeg en af de højeste piger, som på ingen måde masede sig på, jeg måtte direkte selv henvende mig til hende...Martha fra Polen, hun undskylde hurtigt at hun kun talte Polsk og lidt Tysk - men det gik super fint, for hendes og mit Tyske var meget på samme niveua ca 5 - kanon hyggelig at snakke med. 
Hendes behandling kræver virkelig en ekstra beskrivelse.... hendes BJ var bare lige en klasse bedre end de fleste... hun gik dybt, og havde et uovertruffent samspild mellem læber, tunge og hånd - et lille minus var at hun ikke ville have mine fingre indenfor 
- og så kom det vildeste bare, gå ikke glip af at lade hende ride jer - ikke på knæ, næhh nej, men med fødderne i madressen, og med en fisse hun bare kan stramme helt op, så man næsten overvejer om hun er jomfrue endnu ;) - wow, det gør hun også rigtig godt
 Og hun timer tiden fantastisk, holdt mig svævende i den syvende himmel lææænge, og da tiden nærmede sig 30 min, så skruede hun lige op til et uopvertruffent klimax, så jeg måtte overgive mig i ren nydelse
Sprogkundskaber: Tysk 5
GFE: 9
Udseende: 9 (manglede lige store nipples som jeg tænder på)
Sex: 9,8 - havde klart fået 10,1 hvis hun også havde taget imod lidt fingersex

Jeg ved ikke om jeg har været specielt heldig med mit valg af piger denne gang - men bliver helt nervøs for at Harmony kan blive vanedannende - det er jo ikke nemt når man bor på Sjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, at du havde en så fed tur. 

Polske Martha er efterhånden så positivt beskrevet her på EG, at hun må kandidere til en plads på top tre over danskernes foretrukne på Harmony :-) Hun er i hvertfald på mon top tre, sammen med Savannah og.... Ada eller Nicole.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
frenchlover1 skrev, for 8 timer siden:

Super, at du havde en så fed tur. 

Polske Martha er efterhånden så positivt beskrevet her på EG, at hun må kandidere til en plads på top tre over danskernes foretrukne på Harmony :-) Hun er i hvertfald på mon top tre, sammen med Savannah og.... Ada eller Nicole.

Venligst

French

Morsomt at du siger det, for hun virkede ikke til at have travlt....  men ok, jeg var den eneste Dansker igår (der var der svenskere og så tror jeg at alle andre var Tyske)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 12 timer siden:

Super, at du havde en så fed tur. 

Polske Martha er efterhånden så positivt beskrevet her på EG, at hun må kandidere til en plads på top tre over danskernes foretrukne på Harmony :-) Hun er i hvertfald på mon top tre, sammen med Savannah og.... Ada eller Nicole.

Venligst

French

Min top tre er, Martha, Ada og Nicole. Schoko kommer ind på fjerdepladsen pga. hendes dybe franske og så er hun hyggelig at snakke med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - Jeg skal til Hamborg på tirsdag. Ved i hvad det ca. koster at tage en taxa fra centrum til Harmony? Og måske prisen til Atmos? Jeg har kigget på muligheden for offentlig transport, men det ser ud til at være lidt bøvlet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Mener at have læst at det skulle koste ca. 500kr i taxi fra centrum til Harmony. Prøv evt. Denne her:

http://www.worldtaximeter.com/hamburg

Ved at en af pigerne bruger 30 euro på taxi hver vej og hun skal ikke helt ind til Hamburg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 26. juni 2016 at 11:47:

Min top tre er, Martha, Ada og Nicole. Schoko kommer ind på fjerdepladsen pga. hendes dybe franske og så er hun hyggelig at snakke med.

Hej Gung

Utroligt, som vi er enige :-)

Schoko har også været på min favoritliste, indtil hun var væk fra H i en periode, og (den i øvrigt også mørke) Savannah dukkede op, og gjorde et stort indtryk på mig, bl.a. med en krop, der i den grad associerer til gazellen på... ja, savannen.

Har dog kun haft fornøjelsen af Savannah en enkelt gang. Så egentlig burde hun ikke på min top tre allerede, men have status som en 'bobler' :-)

Så jeg reviderer lige:

Top tre: Martha, Ada, Nicole.

Bobler: Savannah

Tidligere top tre: Schoko

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Username skrev, den 27. juni 2016 at 01:06:

Hej - Jeg skal til Hamborg på tirsdag. Ved i hvad det ca. koster at tage en taxa fra centrum til Harmony? Og måske prisen til Atmos? Jeg har kigget på muligheden for offentlig transport, men det ser ud til at være lidt bøvlet...

Du skal prøve at søge på ordene Harmony og Rejsenetværk her på EG (og sikkert også Google), så finder du den mest velskrevne og præcise gennemgang af mulighederne for transport fra Hamburg til H, der både inkluderer taxa, lejebil, bus og tog.

Jeg mener, at tråden hedder 'FKK fredag på Harmony'.

Eneste mangel i beskrivelsen er prisen på en lejecykel :-) (til Rejse: der er plads til forbedring. På den igen :-) )

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 28. jun. 2016 at 07:21:

Hej Gung

Utroligt, som vi er enige :-)

Schoko har også været på min favoritliste, indtil hun var væk fra H i en periode, og (den i øvrigt også mørke) Savannah dukkede op, og gjorde et stort indtryk på mig, bl.a. med en krop, der i den grad associerer til gazellen på... ja, savannen.

Har dog kun haft fornøjelsen af Savannah en enkelt gang. Så egentlig burde hun ikke på min top tre allerede, men have status som en 'bobler' :-)

Så jeg reviderer lige:

Top tre: Martha, Ada, Nicole.

Bobler: Savannah

Tidligere top tre: Schoko

Venligst

French

I morgen smutter jeg ned til Harmony og får en gang massage. Pigerne når jeg nok også at hilse på, Martha er der i dag så mon hun ikke også tager fredag med, de to mørke piger har jeg ikke set på listen de sidste dage, så må jeg eventuelt tage en testtur med en ukendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige et lille spørgsmål af ren nysgerrighed

Er der nogen som ved hvordan pengefordelingen er mellem Harmony og pigerne

Er det kun de penge som vi betaler i entre som går til huset, og alle de penge vi betaler til pigerne går til den selv ??

Betaler pigerne noget for at komme ind ??

Måske er der nogen af jeg som ved det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ved det ikke 100%, men mener pigerne betaler samme entre som mænd for at komme ind på klubben. Nogle klubber tilbyder rabat for 10 turs kort, som pigerne naturligvis benytter sig af.

Jeg ankom engang til FKK world på samme tid som en flok piger og her betalte de samme beløb som mig for at komme ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gaffer skrev, for 23 minutter siden:

Ved det ikke 100%, men mener pigerne betaler samme entre som mænd for at komme ind på klubben. Nogle klubber tilbyder rabat for 10 turs kort, som pigerne naturligvis benytter sig af.

Jeg ankom engang til FKK world på samme tid som en flok piger og her betalte de samme beløb som mig for at komme ind.

Interessant, så jeg læser imellem linierne at alle penge som vi betaler god direkte til pigerne, med fradrag af deres entre

Altså ingen % betaling til stedet, og ingen afgift pr gang de bruger et rum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forrige gang jeg var der, spurgte jeg direkte en pige hvordan fordelingen var, og hun tøvede ikke med at svare, de betaler indgang ligesom os, og alle de penge vi så ligger hos dem er deres, så der er overskud når der er tjent de første 50€. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, for 2 minutter siden:

Forrige gang jeg var der, spurgte jeg direkte en pige hvordan fordelingen var, og hun tøvede ikke med at svare, de betaler indgang ligesom os, og alle de penge vi så ligger hos dem er deres, så der er overskud når der er tjent de første 50€. 

Ingen piger ingen gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 7 minutter siden:

Ingen piger ingen gæster.

Lige præcis.

Og Schoko er tilbage efter at have prøvet at have et "normalt" job i et supermarkede, det fungerede ikke rigtig for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fecking skrev, for 4 minutter siden:

Lige præcis.

Og Schoko er tilbage efter at have prøvet at have et "normalt" job i et supermarkede, det fungerede ikke rigtig for hende. 

Jeg forstår ikke rigtigt dit indlæg. Jeg er bekendt med at Schoko prøvede et andet job, der er bestemt mange der arbejder i supermarkeder i Tyskland. Det er hendes valg.

Det jeg mener i mit indlæg er at hvis det ikke lønner sig for pigerne at komme bliver de væk, og så kommer der ingen gæster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 11 minutter siden:

Jeg forstår ikke rigtigt dit indlæg. Jeg er bekendt med at Schoko prøvede et andet job, der er bestemt mange der arbejder i supermarkeder i Tyskland. Det er hendes valg.

Det jeg mener i mit indlæg er at hvis det ikke lønner sig for pigerne at komme bliver de væk, og så kommer der ingen gæster.

 

Jeg kan godt selv se det ikke giver mening, men jeg er enig i dig med at piger skal være der, for at mændene er der. Schoko kommentaren var egentlig bare lidt info, nu der bliver skrevet omkring hendes tilbagevenden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gungner skrev, for 6 timer siden:

Det jeg mener i mit indlæg er at hvis det ikke lønner sig for pigerne at komme bliver de væk, og så kommer der ingen gæster.

 

Jeg er da enig med dig, men desværre er der mange steder også herhjemme hvor daglønnen til pigerne er meget ringe, og bagmændene skorer helt urimeligt

Det ufattelige er at de samtidig driver nogle steder som ligner lort 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 4 timer siden:

Jeg er da enig med dig, men desværre er der mange steder også herhjemme hvor daglønnen til pigerne er meget ringe, og bagmændene skorer helt urimeligt

Det ufattelige er at de samtidig driver nogle steder som ligner lort 

Jeg er (desværre) enig i det du skriver.

Dog vil jeg sige at Harmony ikke ligner lort, tvært imod.

Det bliver ikke registreret når pigerne har en gæst, de snubber bare en nøgle og går op af trappen, nogle ordner også forretningen i biografen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gungner skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er (desværre) enig i det du skriver.

Dog vil jeg sige at Harmony ikke ligner lort, tvært imod.

Det bliver ikke registreret når pigerne har en gæst, de snubber bare en nøgle og går op af trappen, nogle ordner også forretningen i biografen.

Du misforstår mig, jeg taler netop om "lortesteder" i modsætning til Harmony

Jeg tror at det er valget imellem den gode og dårlige skrue

Hvis man sørger for at stedet også behandler pigerne ordentligt, så kommer de bedste piger, det giver flere gæster, god omsætning - den positive skrue

Det negative er hvis man presser citronen formeget, pigerne skal betale dyrt, ikke ofre for meget på stedet... så er det de mindre attraktive piger der er den, og priserne skal ned for at nogen mand vil besøge, og det er så den dårlige spiral

Klart at Harmony ligger i den bedre ende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke at jeg vil hænges op på det - men jeg mener at jeg har fået oplyst/læst at pigerne på Harmony betalte € 70,-, i det de skulle betale entré + € 10/20 ekstra - men hvad det ekstra skulle gå til husker jeg ikke (måske noget forsikring?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...