Hop til indhold
Guest Marlene More

Så er det officielt. :-)

Recommended Posts

Guest Marlene More

Ja, nu ved jeg dælme da ikke liiige, om denne hører under reklame eller vigtig viden, eller ligegyldig info...

Regner med at indlægget bliver flyttet, hvis jeg har lagt det et forkert sted.

MEN! Til sagen

Det er nu officielt at:

 Drømmepigerne i Vojens har fået ny ejer (Mutter) 

Den tidligere ejer ikke længere er i huset, hverken som mutter eller Glædespige.

Der er nye tlf piger, nye GP'ere, og nogle af de gamle tosser, som mig fx der stadig huserer i huset.

Der kommer en del tiltag, som bestemt kun er for det bedre.

Der skal lægges en del arbejde i at få det gode ry op at køre igen.

 

Mange fejl, fadæser, brølere og uhensigtmæssig adfærd har til dels ødelagt vores lille hyggelige hus i Vojens.

Nu er der nye boller på suppen, så at sige, og du vil med tiden se flere og flere lækre tiltag i det bette hus.

Jeg og de andre piger glæder sig i hvert fald meget over alt det nye og spændende der sker :wub:

 

Redigeret af Marlene More

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, den 14/5/2016 at 14:34:

Psst. Vojens drømmepige har fået ny ejer og andre boller på suppen.

Bare en lille service meddelelse 

Hej Marlene More

Har i fået ny ejer igen? Eller var det overstående uofficielt :lol:

og tillykke med det. Altid dejligt, at se når fejlene rettes og man anerkender man har lavet fejl.

Ha en god dag,

KK

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
kanonkongen skrev, Lige nu:

Hej Marlene More

Har i fået ny ejer igen? Eller var det overstående uofficielt :lol:

og tillykke med det. Altid dejligt, at se når fejlene rettes og man anerkender man har lavet fejl.

Ha en god dag,

KK

 

Det du citerede var et pssst.... dvs uofficielt ;-) 

Men nu er det ganske officielt, så det er BAR DÆJLI ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alletiders, og held og lykke med en ny begyndelse :)

En erkendelse af egne udfordringer, åbenhed herom, men samtidig en klar kommunikation, der troværdigt stiller i udsigt, både at der er kommet en ny ledelse, og at der målrettet vil bliv iværksat tiltag der kan rette op på et renomme der har lidt skade.

Det er vejen til at I kan genvinde gæsternes tillid - ja i bedste fald kan I skabe en ny forretning, hvis brand  er langt stærkere end det tidligere Vojens dream, også før det gik skævt.

Men Marlene More, den slags er ikke gjort med et opslag, det kræver en klar kommunikationsstrategi, og en systematisk opfølgning.

Det kan I måske godt skulle bruge tid på 3 - 4 måneder, men gjort rigtigt kan det være tid, der er givet rigtigt godt ud på den lange bane.

Opret en blog på jeres hjemmeside, samtidig med at du følger aktivt op i denne tråd på Eroguide.dk

Formuler en tekst til en information, der kan ligge i jeres venterum, og inviter alle der har lyst til at drikke en kop kaffe med teledame og pige, før de forlader huset igen.

Det er en god måde for begge parter at pejle sig ind på, hvordan Vojens drømmepigerne kan generobre både tillid og markedsandele.

Indfør også en sektion med nyheder, og en kalender hvis I afholder arrangementer.

Opret en nyhedsmail, og sørg for at alle der melder sig til den får en mail om alt nyt der sker hos jer.

Held og lykke med en ny begyndelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Rejsenetvaerk skrev, for 14 minutter siden:

Alletiders, og held og lykke med en ny begyndelse

En erkendelse af egne udfordringer, åbenhed herom, men samtidig en klar kommunikation, der troværdigt stiller i udsigt, både at der er kommet en ny ledelse, og at der målrettet vil bliv iværksat tiltag der kan rette op på et renomme der har lidt skade.

Det er vejen til at I kan genvinde gæsternes tillid - ja i bedste fald kan i skabe en ny forretning, hvis brand  er langt stærkere end det tidligere Vojens dream, også før det gik skævt.

Men Marlene More, den slags er ikke gjort med et opslag, det kræver en klar kommunikationsstrategi, og en systematisk opfølgning.

Det kan I måske godt skulle bruge tid på 3 - 4 måneder, men gjort rigtigt kan det være tid, der er givet rigtigt godt ud på den lange bane.

Opret en blog på jeres hjemmeside, samtidig med at du følger aktivt op i denne tråd på Eroguide.dk

Formuler en tekst til en information, der kan ligge i jeres venterum, og inviter alle der har lyst til at drikke en kop kaffe med teledame og pige, før de forlader huset igen.

Det er en god måde for begge parter at pejle sig ind på, hvordan Vojens drømmepigerne kan generobre både tillid og markedsandele.

Indfør også en sektion med nyheder, og en kalender hvis I afholder arrangementer.

Opret en nyhedsmail, og sørg for at alle der melder sig til den får en mail om alt nyt der sker hos jer.

Held og lykke med en ny begyndelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu ER det ikke mig der har overtaget Bordellet, synes bare i skulle høre den glædelige nyhed, men dine forslag vil jeg HELT sikkert fremlægge for ledelsen. Det synes jeg nemlig lyder som kanon gode ideer. Så tak for input

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hurra for den nye Ejer :-). Hun er sød, sympatisk og fuld af rigtigt gode ideer til hvad hun ønsker at stedet skal være :-). Så jeg tvivler ikke et sekund på at det atter bliver et dejligt sted for både Piger og Gæster :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Hurra for den nye Ejer :-). Hun er sød, sympatisk og fuld af rigtigt gode ideer til hvad hun ønsker at stedet skal være :-). Så jeg tvivler ikke et sekund på at det atter bliver et dejligt sted for både Piger og Gæster :-)

Hva så TT - er du nu blevet bordelmutter :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ahahaha nej nej det er heller ikke mig :-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Link til hjemmesiden? :) 

www.vojensdream.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede at det var tosset at snakke om stedernes mutter? Da mutter ofte er totalt anonym, af økonomiske grunde! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Joe, men mutter her er osse anonym, så deeeet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til lykke.

 

Kan godt lide stedet, diskret, med et dejlig stort lokale.

Kunne dog godt bruge et pa rigtige spejle ved sengen, i stedet for det "delte".

Men hvori bestod problemerne før??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
hagbarth skrev, for 21 minutter siden:

Til lykke.

 

Kan godt lide stedet, diskret, med et dejlig stort lokale.

Kunne dog godt bruge et pa rigtige spejle ved sengen, i stedet for det "delte".

Men hvori bestod problemerne før??

Det er bestemt et dejligt sted, hvori problemerne bestod, er du velkommen til at kigge i trådene rundt på EG . ;-)

 

Summa Summarum... Ville sådan set bare fortælle at her sker en del forandringer, og at det kommer alle til gode.

Ha nu den skønneste dag alle zu sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

For at undgå misforståelser så er det måske lige vigtigt at fastslå at Mutter er en Arbejdende pige selv. Så hun gør intet forkert i forhold til Lovgivningen om rufferi osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

En del forandringer....ok, lyder spændende og hvilke forandring kan man forvente som kunde???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Grækeren skrev, den Thursday, June 16, 2016 at 21:03:

En del forandringer....ok, lyder spændende og hvilke forandring kan man forvente som kunde???

Lækrere lokaler. Kolde drinks. Mere hjertevarme. Styr på tingene. Plus de lækre.piger tør blive i huset. Jamen er det ikke fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du siger mutter er anonym, og så sværter du lige den gamle, og bringer frem hvem det var, det er sku da ikke ret anonymt så....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...