Hop til indhold

Recommended Posts

Grækeren skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor ikke bare Milla ?????....SMUKT navn iøvrigt, det er noget ALLE kan forholde sig til.

Hej Grækeren måske går der måske ikke lang tid og så er der en mere som Milla og hvem er hvem så???

Så syntes jeg Smukke Milla er et meget passene navn:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenChicks skrev, for 8 timer siden:

Er det virkelig så uoverkommeligt at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i, samt at lægge et link til hende?

Det er ikke alle GP som synes om, at der oplyses offentligt hvilken by de holder mest til i eller helst vil mødes i. Selvfølgelig dem som er på et fast sted der ikke er deres private hjem, de annoncerer åbent med det.

Men skriv til GP, dem som jeg har skrevet til, de har altid svaret seriøst og pænt tilbage og det er også GP selv der kan give det mest korrekte svar.

Det er ment positivt MortenChicks og god dag til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Krone skrev, for 50 minutter siden:

Hej Grækeren måske går der måske ikke lang tid og så er der en mere som Milla og hvem er hvem så???

Så syntes jeg Smukke Milla er et meget passene navn:)

Hej Krone...joooo er da set før bla. med Silvia som lavede sit navn om til Danske Silvia for ikke at skabe forvirring et navn alle kunne forholde sig til.

Spørgsmålet er mere rent markedsføring hvad vil man gerne opnå..vil man på den korte bane altså en døgnflue, eller går den mere langsigtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
MortenChicks skrev, for 11 timer siden:

Er det virkelig så uoverkommeligt at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i, samt at lægge et link til hende?

Jeg holder til i Århus og kører ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Melkor1973 skrev, for 4 timer siden:

Det ved jeg.... Og man kan jo bare putte noget i munden på dig ;-) så har du svært ved at være spydig.

Hehehehe liderbukke.....træk nu lige tungen ind, hun bliver jo helt hudløs i røveren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 4 timer siden:

Det er ikke alle GP som synes om, at der oplyses offentligt hvilken by de holder mest til i eller helst vil mødes i. Selvfølgelig dem som er på et fast sted der ikke er deres private hjem, de annoncerer åbent med det.

Men skriv til GP, dem som jeg har skrevet til, de har altid svaret seriøst og pænt tilbage og det er også GP selv der kan give det mest korrekte svar.

Det er ment positivt MortenChicks og god dag til dig.

Kender du nogen, som ikke ønsker at få oplyst, hvilken by de kan træffes i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenChicks skrev, for 13 minutter siden:

Kender du nogen, som ikke ønsker at få oplyst, hvilken by de kan træffes i?

Det kommer da an på om hun inviterer ind privat hos sig selv. Så skal det da ikke stå på Eroguide. Her kan man jo godt respektere Glædespigen. Ellers hvis man har booket et sted er det jo noget andet. Alt dette kan tales om i tlf. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Det kommer da an på om hun inviterer ind privat hos sig selv. Så skal det da ikke stå på Eroguide. Her kan man jo godt respektere Glædespigen. Ellers hvis man har booket et sted er det jo noget andet. Alt dette kan tales om i tlf. ;-)

Tror du ikke, det er svært at finde frem til hende, hvis man ikke har andre informationer, end at hun bor i Odense :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skriver man til hende og privat får man lidt mere af vide. Det jo dette med at skrive det her der måske ikke lige er ok for alle MortenChicks :-P

Redigeret af StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenChicks skrev, for 8 timer siden:

Kender du nogen, som ikke ønsker at få oplyst, hvilken by de kan træffes i?

Jep, det aftales over telefon eller mail og det er jo ikke svært, det handler om at tage kontakt til GP. Personligt så synes jeg det er lige til, men selvfølgelig så er vi drenge forskellige også på dette område og stadig så handler det om at respektere GP's anonymitet og om de ønsker deres by nævnt. Kan læse at Smukke Milla intet har imod at oplyse hvor hun kører ud fra. For mig der virker det rigtigt, at det er Smukke Milla der selv oplyser hvor hun kører ud fra.

Hygge til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, 1 time siden:

Jep, det aftales over telefon eller mail og det er jo ikke svært, det handler om at tage kontakt til GP. Personligt så synes jeg det er lige til, men selvfølgelig så er vi drenge forskellige også på dette område og stadig så handler det om at respektere GP's anonymitet og om de ønsker deres by nævnt. Kan læse at Smukke Milla intet har imod at oplyse hvor hun kører ud fra. For mig der virker det rigtigt, at det er Smukke Milla der selv oplyser hvor hun kører ud fra.

Hygge til alle.

Hvis nogen er interesseret i at genere en pige, så er jeg overbevist om, at de nemt kan finde ud af at ringe, sms'er eller maile for at få navnet på hendes by, måske endda hendes adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenChicks skrev, for 19 timer siden:

Hvis nogen er interesseret i at genere en pige, så er jeg overbevist om, at de nemt kan finde ud af at ringe, sms'er eller maile for at få navnet på hendes by, måske endda hendes adresse.

Nu handlede mit skriv ikke om at genere nogen. Men om lidt forskellighed. 

God aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RarFyr skrev, for 3 timer siden:

Nu handlede mit skriv ikke om at genere nogen. Men om lidt forskellighed. 

God aften. 

Det blev jeg ikke klogere af

Redigeret af MortenChicks

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Grækeren skrev, den 18/6/2016 at 09:53:

Hvorfor ikke bare Milla ?????....SMUKT navn iøvrigt, det er noget ALLE kan forholde sig til.

Hvorfor hedder du Grækeren? Fordi du er behåret, doven, arbejdsløs, hjemløs, svedig? Det er et brugernavn. . jeez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Runaldo skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor hedder du Grækeren? Fordi du er behåret, doven, arbejdsløs, hjemløs, svedig? Det er et brugernavn. . jeez

JA...desværre det er den nøgne sandhed, total spot1 Ronaldo ;-)....nu er Grækeren ikke mit brugernavn, men bruger det som et "nickname" at sammenligne nick's med GP navne er total irrelevant i dette sammenhæng, men det må du have tilgode til en anden god gang...hav en forsat god dag Rune :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Smukke Milla skrev, den ‎17‎-‎06‎-‎2016 at 23:51:

Grækeren nu ikke så negativ .. 

Man kan være smuk på SÅ mange måder. Både udvendig . Men også indvendig. :x

Og heldigvis har vi alle jo ikke samme smag :-D

kys Milla

aka SMUKKE MILLA:shock::-P

 

nu var det også ment som et positivt indput....måske bedre på PM ???, men i mit daglige virke som konsulent med salg som speciale så skriger branchens markedsførings principper til himlen i elendighed....men never mind ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
klinikfuckers skrev, for 21 minutter siden:

Du ser i hvertfald smuk og lækker ud på dine billeder <3

Mange tak:x:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 3 timer siden:

JA...desværre det er den nøgne sandhed, total spot1 Ronaldo ;-)....nu er Grækeren ikke mit brugernavn, men bruger det som et "nickname" at sammenligne nick's med GP navne er total irrelevant i dette sammenhæng, men det må du have tilgode til en anden god gang...hav en forsat god dag Rune :mellow:

Kunne jo også være dit navn referere til at du er vild med Græsk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære hulebrødre - skulle det nogensinde ske, at jeg begår en anmeldelse om Smukke Milla - kan vi så aftale, at den eventuelle efterfølgende debat vil holde sig til trådens emne. Vil blive ærgerlig over, at noget som bør være informativt om en kvinde, som giver så meget til os, fortaber sig i ligegyldige tågede pseudo kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Cage skrev, den 17. juli 2016 at 20:58:

Kære hulebrødre - skulle det nogensinde ske, at jeg begår en anmeldelse om Smukke Milla - kan vi så aftale, at den eventuelle efterfølgende debat vil holde sig til trådens emne. Vil blive ærgerlig over, at noget som bør være informativt om en kvinde, som giver så meget til os, fortaber sig i ligegyldige tågede pseudo kommentarer.

:x:x:x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...