Hop til indhold

Recommended Posts

Drenge , jer der skal med til GB den 11august med Adelie -Smukke milla  og Trinemus , glæd jer ;) 

Besøgte Adelie da hun var i Hadsten sidst , og hvilket besøg.......... Hun forstår at tilfredsstille en mand , både med dybt blow, doggy ,og anal , det var en helt fantastisk oplevelse den time jeg var der , hun er super fræk... 

Har lige haft fornøjelsen at Smukke Milla i 2 timer , hun debutere i aften som GP og hvilken debut , der var fantastisk :) hvilken krop ,.......... Da hun ankom lignede hun en kontor mus , men det skiftede hun hurtigt ud da hun smed jakke - nederdel , under havde hun en sort læder corsage , sorte net strømper , uden trusser ;) , efter lidt kyssene og kælende gav hun et frækt blow , hvor jeg kom ud over hendes dejlige store bryster , derefter fik hun slikket fisse til hun kom 2 gange , derefter var der det helt store ridt , med doggy og missionær  , og det blev også til en hygge snak bagefter , ikke sidste gang jeg skal besøge de 2 frække tøser ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
langogtyk skrev, for 5 timer siden:

Drenge , jer der skal med til GB den 11august med Adelie -Smukke milla  og Trinemus , glæd jer ;) 

Besøgte Adelie da hun var i Hadsten sidst , og hvilket besøg.......... Hun forstår at tilfredsstille en mand , både med dybt blow, doggy ,og anal , det var en helt fantastisk oplevelse den time jeg var der , hun er super fræk... 

Har lige haft fornøjelsen at Smukke Milla i 2 timer , hun debutere i aften som GP og hvilken debut , der var fantastisk :) hvilken krop ,.......... Da hun ankom lignede hun en kontor mus , men det skiftede hun hurtigt ud da hun smed jakke - nederdel , under havde hun en sort læder corsage , sorte net strømper , uden trusser ;) , efter lidt kyssene og kælende gav hun et frækt blow , hvor jeg kom ud over hendes dejlige store bryster , derefter fik hun slikket fisse til hun kom 2 gange , derefter var der det helt store ridt , med doggy og missionær  , og det blev også til en hygge snak bagefter , ikke sidste gang jeg skal besøge de 2 frække tøser ;) 

Det er mig der takker for en helt fantastisk aften  :x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
TrineMuz skrev, for 3 timer siden:

Jeg glæder mig også mega meget til at møde Milla. 

Har kun talt med hende og set billeder. Men nøj hvor er hun sød at snakke med. 

Glæder mig meget til at møde dig til vores GB. 

Dejligt i tager så godt i mod Milla.:D

Du kan tro jeg også glæder mig til at møde dig TrineMuz:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
DonX skrev, for 4 timer siden:

Hvor annoncerer du Milla? :-) man bliver jo helt nysgerrig! 

Hey søde 

Du er velkommen til at skrive til mig herinde eller ringe . Så finder vi ud af noget. 

Ellers er jeg at træffe i Hadsten den 19. Og 20. Juli :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde set Smukke Milla's profil ved et tilfælde og så at hun skulle til at starte op..... Og hvem hjælper ikke gerne en pige i nød ;-)

Efter lidt skriverier fandt vi en dato der passede os begge :-)

Jeg regnede med at snuppe Smukke Milla's debut..... Men ak nej... Ham langogtyk var hurtigere og tog førstepladsen. Så måtte jeg jo nøjes med andenpladsen ;-)

Lang og tyk har fuldstændigt ret... Milla ligner en dejlig sød kontormus når hun kommer ( bør nok skrive ankommer... For når hún kommer er der ikke meget kontormus over hende ;-) ) 

Jeg skal spare jer for de slibrige detaljer, men kan sige at vi nåede vist hele paletten rundt til stor gensidig fornøjelse. Inklusiv et par omgange med vandkamp.... 

Og jeg kan bare konstatere, at det passer, når hun i sin profil skriver, at hun har en kæmpe sexlyst :-) Hun er her fordi hun synes det er frækt og sjovt..... det mærkes

Hun er en dejlig og smuk pige som kysser fantastisk og er rigtig nem at konversere med.

 

Vær sød ved hende og pas godt på hende ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Melkor1973 skrev, for 9 timer siden:

Jeg havde set Smukke Milla's profil ved et tilfælde og så at hun skulle til at starte op..... Og hvem hjælper ikke gerne en pige i nød ;-)

Efter lidt skriverier fandt vi en dato der passede os begge :-)

Jeg regnede med at snuppe Smukke Milla's debut..... Men ak nej... Ham langogtyk var hurtigere og tog førstepladsen. Så måtte jeg jo nøjes med andenpladsen ;-)

Lang og tyk har fuldstændigt ret... Milla ligner en dejlig sød kontormus når hun kommer ( bør nok skrive ankommer... For når hún kommer er der ikke meget kontormus over hende ;-) ) 

Jeg skal spare jer for de slibrige detaljer, men kan sige at vi nåede vist hele paletten rundt til stor gensidig fornøjelse. Inklusiv et par omgange med vandkamp.... 

Og jeg kan bare konstatere, at det passer, når hun i sin profil skriver, at hun har en kæmpe sexlyst :-) Hun er her fordi hun synes det er frækt og sjovt..... det mærkes

Hun er en dejlig og smuk pige som kysser fantastisk og er rigtig nem at konversere med.

 

Vær sød ved hende og pas godt på hende ;-) 

Det var en helt fantastisk aften. Husker paraplyen næste gang :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Det vel fordi hun er smuk :-D

Joooo....Men i hvilken betydning ??? smag og behag fordi du syntes hun er smuk er det jo ikke sikkert alle syntes det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 11 minutter siden:

Joooo....Men i hvilken betydning ??? smag og behag fordi du syntes hun er smuk er det jo ikke sikkert alle syntes det.

Er det først gået op for dig nu ;-)

Ret mange GP'ere bruger f.eks. Sexy, frække, smukke, dejlige foran et forhåbentligt fiktivt navn.

Det er nok ikke en garanti for at alle mænd er enige i den præfix, men det er det som pigen mener hun er..... Eller det hun mener "sælger" det hun indeholder bedst muligt. Og der er sikkert lige så mange grunde som der er navne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
StudineMILF skrev, den 16. juni 2016 at 21:12:

Det vel fordi hun er smuk :-D

Bum!!:x;-);-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Smukke Milla skrev, for 50 minutter siden:

Bum!!:x;-);-)

Grækeren nu ikke så negativ .. 

Man kan være smuk på SÅ mange måder. Både udvendig . Men også indvendig. :x

Og heldigvis har vi alle jo ikke samme smag :-D

kys Milla

aka SMUKKE MILLA:shock::-P

 

Redigeret af Smukke Milla

Del dette indlæg


Link til indlæg
langogtyk skrev, den 13/6/2016 at 22:58:

Drenge , jer der skal med til GB den 11august med Adelie -Smukke milla  og Trinemus , glæd jer ;) 

Besøgte Adelie da hun var i Hadsten sidst , og hvilket besøg.......... Hun forstår at tilfredsstille en mand , både med dybt blow, doggy ,og anal , det var en helt fantastisk oplevelse den time jeg var der , hun er super fræk... 

Har lige haft fornøjelsen at Smukke Milla i 2 timer , hun debutere i aften som GP og hvilken debut , der var fantastisk :) hvilken krop ,.......... Da hun ankom lignede hun en kontor mus , men det skiftede hun hurtigt ud da hun smed jakke - nederdel , under havde hun en sort læder corsage , sorte net strømper , uden trusser ;) , efter lidt kyssene og kælende gav hun et frækt blow , hvor jeg kom ud over hendes dejlige store bryster , derefter fik hun slikket fisse til hun kom 2 gange , derefter var der det helt store ridt , med doggy og missionær  , og det blev også til en hygge snak bagefter , ikke sidste gang jeg skal besøge de 2 frække tøser ;) 

Er det virkelig så uoverkommeligt at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i, samt at lægge et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenChicks skrev, for 4 timer siden:

Er det virkelig så uoverkommeligt at skrive i overskriften, hvilken by pigen holder til i, samt at lægge et link til hende?

Hun holder til i Århus. Det var ihvertfald der jeg mødte hende :-)

Med hensyn til annoncering så har hun, i denne tråd, selv skrevet hvordan du kommer i kontakt med hende. Klik på hendes brugernavn så har hun skrevet lidt om sig selv der.

Hun er sprit ny i det her, så annoncer, lækre billeder og diverse link skal nok komme :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, den ‎16‎-‎06‎-‎2016 at 21:16:

Joooo....Men i hvilken betydning ??? smag og behag fordi du syntes hun er smuk er det jo ikke sikkert alle syntes det.

Jeg tror nu nok at de fleste vil finde Milla ret smuk ;)

og så lyder grimme Milla bare ikke pragende :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MortenChicks skrev, den ‎16‎-‎06‎-‎2016 at 23:02:

Links?

Hun har jo selv svaret tidligere i tråden så du skal jo blot klikke på hendes profilbillede og der har du dit link :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror nu nok at de fleste vil finde Milla ret smuk ;)

og så lyder grimme Milla bare ikke pragende :wub:

 

Adelie.... Suk

Nej den går heller ikke. Så forventer man en grim Milla, glæder sig måske til det, og så passer det slet ikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Melkor1973 skrev, for 1 minut siden:

Adelie.... Suk

Nej den går heller ikke. Så forventer man en grim Milla, glæder sig måske til det, og så passer det slet ikke ;-)

Jeg ved det ... jeg er spydig og en værre flab........ men faktisk også ret sød :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Adelie skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror nu nok at de fleste vil finde Milla ret smuk ;)

og så lyder grimme Milla bare ikke pragende :wub:

 

Hvorfor ikke bare Milla ?????....SMUKT navn iøvrigt, det er noget ALLE kan forholde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 11 minutter siden:

Jeg ved det ... jeg er spydig og en værre flab........ men faktisk også ret sød :wub:

 

Det ved jeg.... Og man kan jo bare putte noget i munden på dig ;-) så har du svært ved at være spydig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Melkor1973 skrev, for 19 minutter siden:

Adelie.... Suk

Nej den går heller ikke. Så forventer man en grim Milla, glæder sig måske til det, og så passer det slet ikke ;-)

Eller omvendt....smag og behag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...