Hop til indhold
Erotiker

Lækker Milf holder GB for 3. gang. Denne gang i Århus

Recommended Posts

Tja hun er da lækker men 2 timers gb er ikke så sjovt når en fyrene er over hende hele tiden skal kysse og kneppe og fiste hende og bare ligge over hende med slap diller. Ud af 2 timer brugte han og hun den ene time hvor vi andre bare kunne kigge på..

Så der skal jeg ikke spilde mine penge mere. Pigen burde feje ham til side for at betjene vi andre.

Øv for en skuffelse. Istedet gik jeg ned i Trepkasgade og fik en dejlig stund med Iben istedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knajten skrev, for 2 minutter siden:

Tja hun er da lækker men 2 timers gb er ikke så sjovt når en fyrene er over hende hele tiden skal kysse og kneppe og fiste hende og bare ligge over hende med slap diller. Ud af 2 timer brugte han og hun den ene time hvor vi andre bare kunne kigge på..

Så der skal jeg ikke spilde mine penge mere. Pigen burde feje ham til side for at betjene vi andre.

Øv for en skuffelse. Istedet gik jeg ned i Trepkasgade og fik en dejlig stund med Iben istedet

Der skal være en der styre løjerne, så sådanne situationer ikke opstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knajten skrev, 1 time siden:

Så skulle du havde været med i Hadsten - fuck hun var  lækker og fræk og har var der også en fyr der ville myser og kramme og kæle ...men tøsens vagt fik ham pænt fortalt at han ikke var alene og at han skulle give plads ...super eftermiddag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knajten skrev, for 5 timer siden:

Jeg var også tilstede, og kan kun delvist nikke genkendende til din kritik - ja der var en fyr som fyldte meget, men personligt havde jeg ikke problemer med at komme til det jeg gerne ville - nu kan jeg kun gætte på at det måske var dig der havde sat dig på stolen og kiggede lidt misfornøjet på, og helt ærlig hvis det er tilfældet, så kan jeg da kun opfordre til selv at være lidt mere aktiv.

Den fyr som du omtalte, der fyldte rigeligt, burde efter min mening have lidt mere respekt for de andre deltagere, og jeg bemærkede da også at "arrangøren" et par gange formanede til at alle skulle kunne komme til, hvilket jeg mener burde være et rigeligt vink med en vognstang, hvis den gode stemning ikke skal spoleres.

Pigen er det sgu heller ikke fair at kritisere, jeg synes hun gjorde det fremragende, jeg tør godt komme en anden gang - eller rettere sagt, så vil jeg glæde mig til en anden gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 9 timer siden:

Jeg var også tilstede, og kan kun delvist nikke genkendende til din kritik - ja der var en fyr som fyldte meget, men personligt havde jeg ikke problemer med at komme til det jeg gerne ville - nu kan jeg kun gætte på at det måske var dig der havde sat dig på stolen og kiggede lidt misfornøjet på, og helt ærlig hvis det er tilfældet, så kan jeg da kun opfordre til selv at være lidt mere aktiv.

Den fyr som du omtalte, der fyldte rigeligt, burde efter min mening have lidt mere respekt for de andre deltagere, og jeg bemærkede da også at "arrangøren" et par gange formanede til at alle skulle kunne komme til, hvilket jeg mener burde være et rigeligt vink med en vognstang, hvis den gode stemning ikke skal spoleres.

Pigen er det sgu heller ikke fair at kritisere, jeg synes hun gjorde det fremragende, jeg tør godt komme en anden gang - eller rettere sagt, så vil jeg glæde mig til en anden gang

Jeg er helt enig i ovenstående. Jeg var tilstede og fik fuld valuta for pengene. Det kan godt være, at der var en der fyldte... Men man må også selv holde sig til og signalere at man vil være med, og ikke bare sidde på en stol og glo. Pigen var en herlig, naturlig moden kvinde som tilsyneladende kunne lide at blive brugt. For hende var det vist ikke vigtigt om det var "Per" eller "Poul" der var i gang - bare de var i gang. Hun skal have stor ros for sit aktivitetsniveau, sin villighed og sin leven sin lyst ud. Ros, Ros, Ros.!!! Dejligt at møde en kvinde der tilsyneladende  gør det af egen lyst og liderlighed. Så jeg kan kun sige at jeg synes det var en kanondejlig oplevelse og er fuldt tilfreds, alt taget i betragtning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...