Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG Torsdag den 12. maj - med 36 årig gift dansk brunette i Vejle

Recommended Posts

Der er da lige et GB mere som jeg kan se vist ikke er kommet på her, og hvis man ser på tidligere anmeldelser, så ser det da ud til at hun også er værd at stikke snuden forbi, særligt så lyder det sgu da superfrækt hvis hun ligefrem klynker efter mere, som en af anmelderne skriver

https://annoncelight.dk/showad/206710

 eroguide.dk/forum/topic/53228-gangbang-debut-med-36-%C3%A5rig-gift-dansk-brunette-i-vejle-tirsdag-den-5-april/

 eroguide.dk/forum/topic/54008-gb-i-vejle-idag-54/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Herligt at Katrine er på banen igen. Jeg var med sidst hun var på og hold nu kæft .. Magen til pik hungrende pige, skal man lede længe efter ... (Hvilket vel stort set var samme konklusion jeg havde efter at have været med sidst)

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MM40 skrev, den 05/04/2016 at 08:28:

Herligt at Katrine er på banen igen. Jeg var med sidst hun var på og hold nu kæft .. Magen til pik hungrende pige, skal man lede længe efter ... (Hvilket vel stort set var samme konklusion jeg havde efter at have været med sidst)

:-)

Synes du at hun har et smukt ansigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til GB'et i dag med de 2 unge piger, blev der talt om hende, og de der havde været med til hendes første GB var meget begejstrede for hende, så der vil vist være en del gengangere fra i dag, der kommer igen på torsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 9 timer siden:

Til GB'et i dag med de 2 unge piger, blev der talt om hende, og de der havde været med til hendes første GB var meget begejstrede for hende, så der vil vist være en del gengangere fra i dag, der kommer igen på torsdag.

Jeps og jeg har lige tilmeldt mig :-D håber der kommer mange og vi kan give hende den store tur ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bakkely skrev, for 11 timer siden:

Jeps og jeg har lige tilmeldt mig :-D håber der kommer mange og vi kan give hende den store tur ;-)

kommer du så med en lille anmeldelse bagefter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa drenge, og undskyld ventetiden, men har haft travlt.
Lad mig starte med at sige, at den kvinde er i særklasse en af de frækkeste som jeg har oplevet, hun er simpelthen så pikliderlig at det næsten er ubeskriveligt.
Det gik ellers lidt stille for sig der var ikke mange deltagere, men vi der var mødt op, fik virkelig en oplevelse som vi kan leve højt på længe, der er for mig ingen tvivl om at hun medvirker i et gangbang 98% for nydelsens skyld og 2% for pengene.
Men os fremmødte fyre, forsøgte efter bedste evne at give hende så meget pik som muligt, jeg skal love for at der var lyd på damen, man var aldrig i tvivl om, når hun nød det, og der skulle heldigvis heller ikke meget til før hun nød det - jeg er sikker på at hver eneste fyr følte sig som en "super elsker" - man skulle nemlig bare stikke pikken i hende og hun stønnede højlydt af liderlighed, en helt igennem stor oplevelse at være med til, jeg fik både kneppet hende i fisse og røv, og det blev også til et par sandwiches - hun sutter iøvrigt også pik i særklasse , og hvis en fyr var ved at komme så skyndte hun sig at få pikken i munden så hun kunne labbe mest muligt sperm i sig, pikken blev slikket omhyggeligt ren mens hun klynkede af begejstring.
Jeg kommer næste gang - no doubt!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...