Hop til indhold
lfl

en selvfølge for mig

Recommended Posts

En fortrolig samtale med en bekendt udviklede sig således:

Jeg fortalte at enkelte gange, hvor der har været tid til overs, har masseret den pige jeg var sammen med.

Betaler du for at massere hende spurgte han. Jeg svarede at hun lige havde gjort noget godt for mig, så vil jeg da gerne gøre noget godt for hende. 

Han sagde at  så kunne hun vel godt  trække lidt fra prisen. NEJ svarede jeg promte. Jeg respekterer pigerne og deres job alt for meget til at handle om prisen eller lave byttehandler.

Min bekendte rystede bare på hovedet.

Er det mig der er forkert på den? Nej vel! 

Jeg prøver bare at se mennesket bag. 

På mit job(som håndværker) får jeg da også ind imellem lidt frynsegoder, og enkelte gange gaver af kunderne, hvorfor skulle pigerne så ikke også have lov til det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Det kunne de forhandler her inde godt lære noget af ; ) ham tabel fyren som har haft en sværopvækst han kunne lære noget her ; )

 

Go still 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg starter faktisk ofte med at massere kvinden. Det er et forspil for mig og en nydelse at udforske en kvindekrop. Om hun nyder det lige så meget....bonus for hende og mig, men jeg gør det nu mest for min egen opladning.

En GP der er veltilpas, yder en bedre service vel. Lad være ærlige, det er da ikke i udpræget grad for kvindens skyld vi gør hende veltilpas - Vi søger en bedre oplevelse i momentet og fortløbende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Caveman

Jeg vil da mene, at give kvinden massage. Også er en slags frynsegode :)

Hvem kan ikke lide, at nusse lidt om en kvinde. både for hendes og sin egen tilfredstillelse :D

Det skal jo ikke bare være dyt båt, farvel og tak hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, for 22 minutter siden:

ham tabel fyren som har haft en sværopvækst

Nu pirrer du min nysgerrighed, hvem sigter du til? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...