Hop til indhold
Gæst

KATASTROFEN er indtruffet. Læs tekst. LÆS HER! ALERT! HOT. Så er det hermed blevet en realitet. Adelie, TrineMuz og debuterende Milla i årets frækkeste sexevent. Den 11. august vil der være en åbning til himlen. GB med disse 3 skønheder. Så sæt X nu

Recommended Posts

Gæst
TrineMuz skrev, den 10. juni 2016 at 01:10:

Flere har spurgt om vi giver lesbisk show til vores mega GB. Det gør vi ikke. Vi er tre liderlige kvinder som bare er helt ville med masser af diller.:wub:

Lille ændring ;) der vil være pigeleg af den lækreste slag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, den 9. juni 2016 at 23:30:

ADMIN skylder flødeboller til undertegnede, TrineMuz og SmukkeMilla, da EG ved en fejl er kommet til at slette tråden om årets aller skønneste og frækkeste event.

Men Alt er i den skønneste orden og eventet er fortsat den 11. august fra 13.00-16.00.

Eventet som slår alle events. Hold fuld fokus, hænderne over dynen og hold på alle væsker. (lidt endnu ;) )
 
Så er den smukkeste, frækkeste og mest liderlige TRIO samlet. TrineMuz, Adelie og den absolutte lækre debutant Milla
 
Er du mand nok til at deltage i Eroguide’s uden sammenligning frækkeste event, så læs videre her.
 
For allerførste gang er denne trio af skønne kvinder samlet til ét formål, at hengive sig i fuld nydelse og fortære en masse skønne mænd. Både TrineMuz og Adelie har tidligere afholdt GB’s med stor succes…………. Og nu får vi så selskab af den smukke, helt nye i dette univers, Milla er 33 år har de smukkeste HH bryster som er bløde og kramme venlige. Smukke store grønne dådyrsøjne som spiser dig med hud og hår, brunt langt hår og læber som er kysseglade.
 
Der vil som tidligere være mulighed for at forlyste sig I ALLE både TrineMuz og Adelies’ stramme ”huler”. Milla er helt debuterende hvad angår anal, men hun er så nysgerrig på sex at hun gerne vil indvies til dette arrangement hvis I er forsigtige til en start. Så her en muligheden for en ægte jomfru som ALDRIG er set tidligere.
 
Det her er blot en teaser for arrangementet som vil blive afholdt den 11. august i private og lækre omgivelser. Så sæt allerede nu et STORT kryds i din kalender så du ikke går glip at årets sexfest.
 
Der følger selvfølgelig udførlige beskrivelser af dette luksus arrangement inden længe.
 
 

Vigtigt vigtigt ... Der er fra 12.00-16.00 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bond skrev, for 51 minutter siden:

20 min vest for Århus, er det omkring Silkeborg så?

Det er faktisk ret tæt på Silkeborg. Og ganske diskret. 

Og der er stadig pladser .... Og jeg garanterer at det her er et arrangement så man ikke har lyst til at gå glip af ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Adelie skrev, den 20. juni 2016 at 19:11:

De længe ventede priser ! ... og se..... det kan jo betale sig at vente. Vi er faktisk næsten kommet i gavehumør, og har besluttet os for at det vigtigste er at det bliver et brag af et fest.

1 time i paradis 1800 kr.

2 timer i paradis så englene de synger 2400 kr.

3 timer i paradis og fuld ekstase 2800 kr.

4 timer (og nu aner du ikke engang længere hvor du fysisk befinder dig) 3000 kr.

så arrangementet vil vare fra 12-16 ---- altså en time ekstra.

Huset er stadig i spil ... da vi gerne vil finde det allerbedste. Men områder som stadig er i spil er

- Mariager

- Nær Silkeborg

- Holstebro

og så har vi en lille joker såfremt intet lever op til vores standard.

Men kære mænd .. her bliver der virkelig kræset for diskretionen, omgivelserne, pladsen mm.

 

 

 

Se i øvrigt tråd om nye priser 

 

Vi har hørt jeres bøn og justeret priserne lidt, vi vil jo gerne have nok mænd at boltre os med. 

De nye priser er 

1 time 1700kr
2 timer 2100kr
3 timer 2500kr 
4 timer 2800kr

... Ja vi har muligvis fået solstik ( ikke alle som opholder sig i Danmark ;) ) og derfor har vi været i mædekommende for jeres bønner ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Adelie skrev, for 1 time siden:

Se i øvrigt tråd om nye priser 

 

Vi har hørt jeres bøn og justeret priserne lidt, vi vil jo gerne have nok mænd at boltre os med. 

De nye priser er 

1 time 1700kr
2 timer 2100kr
3 timer 2500kr 
4 timer 2800kr

... Ja vi har muligvis fået solstik ( ikke alle som opholder sig i Danmark ;) ) og derfor har vi været i mædekommende for jeres bønner ;) 

 

He he - det er dejligt i har høre på det :) hvornår kommer i til København - i lavede et opslag med kan ikke finde det - håber i kommer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Adelie skrev, den 21. juli 2016 at 13:11:

Lille ændring ;) der vil være pigeleg af den lækreste slag :) 

Det bliver så frækt:x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Larry

Hejsa

Hvis der stadig er plads vil jeg godt tilmelde mig for en time. Hvis alt er optaget kunne I evt. putte mig på venteliste. Jeg arbejder i Silkeborg og kan med kort varsel flytte møder og andre forhindringer.

Mvh

Larry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Larry skrev, for 22 timer siden:

Hejsa

Hvis der stadig er plads vil jeg godt tilmelde mig for en time. Hvis alt er optaget kunne I evt. putte mig på venteliste. Jeg arbejder i Silkeborg og kan med kort varsel flytte møder og andre forhindringer.

Mvh

Larry

Der er plads heldige dig ;) 

send en privat besked til mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu helt kæft:-D

Kontaktede Smukke Milla- da jeg gerne ville booke en privat tid - og så bliver man draget ind i GB - Adelie , du skulle have modtaget mine oplysninger fra Milla , men ellers kan jeg sagtens sende dem til dig.

ser frem til 4 timers sjov, fræk sex og ikke mindst godt selskab med hvem der måtte komme - det vigtigste for mig er respekten overfor pigerne og hinanden.

at man nu kan se frem til  3 smukke og frække kvinder med alle former - butts and boobs - anal , sandwich etc etc - får jo en til at elske livet :shock::-P

Håber Adelie vil vise nåde og give mig en plads - skal nok gøre mit til at det bliver en pokkers fræk omgang - og ikke mindst med respekt for de frække tøser og mine "partners in crine" - men ærligt - jeg tror vi får vores sag med 3 så dejlige kvinder :shock::shock: 

Carpe Diem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vikingekongen skrev, 1 time siden:

Hold nu helt kæft:-D

Kontaktede Smukke Milla- da jeg gerne ville booke en privat tid - og så bliver man draget ind i GB - Adelie , du skulle have modtaget mine oplysninger fra Milla , men ellers kan jeg sagtens sende dem til dig.

ser frem til 4 timers sjov, fræk sex og ikke mindst godt selskab med hvem der måtte komme - det vigtigste for mig er respekten overfor pigerne og hinanden.

at man nu kan se frem til  3 smukke og frække kvinder med alle former - butts and boobs - anal , sandwich etc etc - får jo en til at elske livet :shock::-P

Håber Adelie vil vise nåde og give mig en plads - skal nok gøre mit til at det bliver en pokkers fræk omgang - og ikke mindst med respekt for de frække tøser og mine "partners in crine" - men ærligt - jeg tror vi får vores sag med 3 så dejlige kvinder :shock::shock: 

Carpe Diem 

Jeg er altid nådig ... Og du er hermed indfiltret i 4 vilde timers nydelse ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vikingekongen skrev, for 25 minutter siden:

:shock::shock::shock:- kan man ikke komme fri :shock:;-)

Nope !!! ;) 

men tro mig det ønsker du heller ikke .... 

Når du først er i vore klør.... Ønsker du kun at fortsætte ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Adelie skrev, 1 time siden:

Nope !!! ;) 

men tro mig det ønsker du heller ikke .... 

Når du først er i vore klør.... Ønsker du kun at fortsætte ;) 

Husk . Vi er jo 3 frække og sex hungrende piger:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smukke Milla skrev, for 12 timer siden:

Husk . Vi er jo 3 frække og sex hungrende piger

Smukke Milla skrev, for 12 timer siden:

Husk . Vi er jo 3 frække og sex hungrende piger:x

Vil gøre mit til en fed oplevelse og alle 3 hungrende kvinder passer fint ind i planen - lot of Butt and boobs er så klar på jer - og håber nogen af medbangere er friske på 2 til en ;)) - glæder mig til 4 timer med jer 3 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manner - kan sgu ikke stoppe med at tænke på den fede oplevelse det bliver - elsker sandwich og håber i gør også - 3 piger til den pris er en gave og regner med at ligge færdig efter 4 timer LOL 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Knajten skrev, for 18 timer siden:

Hvormange tyre lukker I ind i manegen

Skal man måske stå i kø

Der bliver på ingen måde kø ... :-D

vi er jo 3 til at servicere og indtil videre bliver vi alt mellem 12-18 deltagere. Og disse er fordelt på 4 timer. Så I får mere end rigeligt at bestille ......

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker stakkels mænd hvis de ikke bliver flere. Vi tager jo livet af dem. Jeg har holdt næsten 4 ugers pause for at lade op til dette vilde eventyr. 

Så jeg håber på masser af stiv pik:wub::D

men tøser jeg kan blive lidt bange for om de overlever eller om vi skal stå i kø;)

kom nu. 

Vi skal brug flere fyr vi skal brug flere fyr:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, den ‎01‎-‎08‎-‎2016 at 13:55:

Der bliver på ingen måde kø ... :-D

vi er jo 3 til at servicere og indtil videre bliver vi alt mellem 12-18 deltagere. Og disse er fordelt på 4 timer. Så I får mere end rigeligt at bestille ......

:wub:

Puuuh.. nej nej nej.. ej et holder jeg bare på ingen måde til. I er jo modbydelige! Har i slet ingen forståelse for hvordan det er at være slave af sin pik, ude af stand til at holde pause eller holde igen. Det vil jo klart slå mig ihjel hvis jeg skal køre på non stop i bare 2 timer...

Kunne det nu bare lade sig gøre at kneppe bare én af jer træt, inden man fortsætter med den næste så var der måske en chance. Men er de andre bare halvt så umættelige som Adelie, så er jeg fucked! :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 3 minutter siden:

Puuuh.. nej nej nej.. ej et holder jeg bare på ingen måde til. I er jo modbydelige! Har i slet ingen forståelse for hvordan det er at være slave af sin pik, ude af stand til at holde pause eller holde igen. Det vil jo klart slå mig ihjel hvis jeg skal køre på non stop i bare 2 timer...

Kunne det nu bare lade sig gøre at kneppe bare én af jer træt, inden man fortsætter med den næste så var der måske en chance. Men er de andre bare halvt så umættelige som Adelie, så er jeg fucked! :-D 

Vi er alle umættelige. :D:D:D

men derfor må i gerne få lidt pause. Vi vil helst ikke se folk kolapset pga dehydrering. Så der vil være lidt lækkert at hygge sig med når lille mand har tabt pusten. 

Der vil også være mulighed for at slappe af og nyde synes men dine med spiller tager over;););)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så nærmer vi os torsdag ;) 

jubiiiiiii

og i løbet af i dag sender jeg lidt praktisk info ud til de allerede tilmeldte. Så hold øje med jeres indbakker, sms'er og mails.

Til de som allerede har læst fælles info... Så gør jeg lige opmærksom på at der er lidt nyt ... Så løs den lige engang mere ;) 

vi er så spændte !!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Adelie,

Sender du også info'en til dem som har tilmeldt via PM i dette forum. Har ikke modtaget noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
skrev, for 7 timer siden:

Hej Adelie,

Sender du også info'en til dem som har tilmeldt via PM i dette forum. Har ikke modtaget noget.

Så er der PM frække ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...