Hop til indhold
Gæst

KATASTROFEN er indtruffet. Læs tekst. LÆS HER! ALERT! HOT. Så er det hermed blevet en realitet. Adelie, TrineMuz og debuterende Milla i årets frækkeste sexevent. Den 11. august vil der være en åbning til himlen. GB med disse 3 skønheder. Så sæt X nu

Recommended Posts

Adelie skrev, for 2 minutter siden:

Det afhænger hvad du mener med preview frække ;)

Jeg har haft et preview af den smukke  Milla :-) og det glemmer jeg ikke lige.

Hun er dejlig, smuk, ukompliceret og hold nu op hun er glad for sex.

Vil godt advare alle mænd..... det bliver unfair hold ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Adelie skrev, for 17 timer siden:

Det afhænger hvad du mener med preview frække ;)

Evt et pic eller to, bare så man ved hvad man går ind til ;] Gerne noget med boobs :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 32 minutter siden:

Evt et pic eller to, bare så man ved hvad man går ind til ;] Gerne noget med boobs :P

Der er billeder af hende og hendes boobs på hendes profil her på EG. Søg efter Smukke Milla og du skal finde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Runaldo skrev, for 1 time siden:

Evt et pic eller to, bare så man ved hvad man går ind til ;] Gerne noget med boobs :P

Hihi, j får en fed underholdende sommer herinde! :-P

Go sommer piger og drenge, og j håber I får jer en ordentlig FED een på opleveren d. 11! :-)

K Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frække Ida skrev, for 23 minutter siden:

Hihi, j får en fed underholdende sommer herinde! :-P

Go sommer piger og drenge, og j håber I får jer en ordentlig FED een på opleveren d. 11! :-)

K Ida.

Taaaak smukke ..... Håber også du får en velfortjent skøn sommer :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu begynder alt at falde på plads. Lokation er hermed fastlagt...... Og det bliver helt fantastisk. Helt øde og diskret, kæmpe hus med kæmpe lækker stue og alt som hører til. Og jeps vi måtte slippe kassen for det .... Men alt for jer skønne mænd. Nu er det hermed afgjort at stedet bliver nær Silkeborg ca 20 min vest for Århus. Så der er i overkommelig afstand for de fleste. Vi har endda overvejet i forhold til færge for de skønne sjællænder som også har meldt deres ankomst ;) 

Vi har brugt oceaner af tid på at finde netop dette helt rigtige til den frækkeste fest af dem alle. 

Så nu skal krydset i jeres kalender stadsfæstes ;) :x

DET BLIVER SÅ UFORGLEMMELIGT at jeg næsten tror det er ulovligt at gå glip af det 8-)

kh A 

lad fortsat tilmeldingerne vælte ind og giv os kamp til stregen ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej, hvor jeg glæder mig!!!

Milla og Jeg nåede lige at hilse på hinanden i Fredags. Jeg lover jer drenge. Hvis i synes og Adelie og jeg vil i elske Milla! Hun er så smuk og lækker. Hun har de største bryster af os tre, og det mest sexede udtryk i de flotteste øjne. Hun er så solbrun at jeg er helt misundelig.

Så drenge, tag rigtigt godt i mod hende og pas godt på hende.

Jeg glæder mig mega meget til at hygge med de dejlige tøser hele dagen og til at forkæle jer dejlig mænd og jeres stive lem. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære skønne mænd. I må gerne stille og rolig begynde at tilkendegive hvor længe I ønsker at deltage så vi kan danne os et overblik over antal deltagende. Vi håber i den grad på en masse liderlige og veloplagte mænd den 11/8, for det skal ikke være nogen hemmelighed at I får jeres sag for. Både Smukke Milla, TrineMuz og jeg selv er det tætteste I vil komme på umættelige piger. Så gå tidligt i seng den 10/8 og mød veludhvilet op og giv os og ALT hvad den kan trække.

Mails til de som indtil videre har tilmeldt sig vil blive udsendt de næste par dage, så hvis du ikke har modtaget en mail inden for de nærmeste dage og allerede har tilmeldt dig så skriv endelig igen.

Hold op hvor er der bare alt for længe til den 11. august !!!!!!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, den 29. juni 2016 at 22:01:

Kære skønne mænd. I må gerne stille og rolig begynde at tilkendegive hvor længe I ønsker at deltage så vi kan danne os et overblik over antal deltagende. Vi håber i den grad på en masse liderlige og veloplagte mænd den 11/8, for det skal ikke være nogen hemmelighed at I får jeres sag for. Både Smukke Milla, TrineMuz og jeg selv er det tætteste I vil komme på umættelige piger. Så gå tidligt i seng den 10/8 og mød veludhvilet op og giv os og ALT hvad den kan trække.

Mails til de som indtil videre har tilmeldt sig vil blive udsendt de næste par dage, så hvis du ikke har modtaget en mail inden for de nærmeste dage og allerede har tilmeldt dig så skriv endelig igen.

Hold op hvor er der bare alt for længe til den 11. august !!!!!!!!

 

Jeg regner med at nyde jer i alle 4 timer...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dezmodevil skrev, for 23 minutter siden:

Jeg regner med at nyde jer i alle 4 timer...

 

Fantastisk ... Husk at gå tidligt i seng dagen forinden ;) 

ps vi kan alle førstehjælp :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 1 minut siden:

Fantastisk ... Husk at gå tidligt i seng dagen forinden ;) 

ps vi kan alle førstehjælp :x

Rolig - når I er 3 så kommer I ikke i problemer selvom jeg er umættelig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dezmodevil skrev, for 21 minutter siden:

Rolig - når I er 3 så kommer I ikke i problemer selvom jeg er umættelig ;-)

Det var nu dit helbred jeg var bekymret for :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 54 minutter siden:

Det var nu dit helbred jeg var bekymret for :wub:

Er i god form, men du ville jo ikke opleve det :-(...Så jeg tager revanche den 11. (Er slet ikke bitter :-) )

Jeg lover det ikke bliver en sukkersød og blid dezmodevil der kommer...

Redigeret af Dezmodevil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dezmodevil skrev, den 2. juli 2016 at 12:37:

Er i god form, men du ville jo ikke opleve det :-(...Så jeg tager revanche den 11. (Er slet ikke bitter :-) )

Jeg lover det ikke bliver en sukkersød og blid dezmodevil der kommer...

Griner ... Du skal nok få revanche til du ikke orker mere :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej nej ... Rød hjerte smiley se selv 

lorte EG ... 

Men det var den kærligste glade smiley der kom på .... 

Og fra hjertet tak ... Glad smiley (tør ikke bruge det skidt når det ikke virker) image.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 17 minutter siden:

Nej nej ... Rød hjerte smiley se selv 

lorte EG ... 

Men det var den kærligste glade smiley der kom på .... 

Og fra hjertet tak ... Glad smiley (tør ikke bruge det skidt når det ikke virker) image.png

Du er jo lige så sød som du er smuk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Adelie skrev, den 20. juni 2016 at 19:11:

De længe ventede priser ! ... og se..... det kan jo betale sig at vente. Vi er faktisk næsten kommet i gavehumør, og har besluttet os for at det vigtigste er at det bliver et brag af et fest.

1 time i paradis 1800 kr.

2 timer i paradis så englene de synger 2400 kr.

3 timer i paradis og fuld ekstase 2800 kr.

4 timer (og nu aner du ikke engang længere hvor du fysisk befinder dig) 3000 kr.

så arrangementet vil vare fra 12-16 ---- altså en time ekstra.

Huset er stadig i spil ... da vi gerne vil finde det allerbedste. Men områder som stadig er i spil er

- Mariager

- Nær Silkeborg

- Holstebro

og så har vi en lille joker såfremt intet lever op til vores standard.

Men kære mænd .. her bliver der virkelig kræset for diskretionen, omgivelserne, pladsen mm.

 

 

 

Fornøjelsen var helt på min side :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er blevet spurgt om lokation og tråden hvori det stod er desværre slettet . 

Så her får I det endnu engang ;)

Det bliver 20 min vest for Århus i et aldeles lækkert luksus hus, som ligger helt diskret. Masser af god plads til skøn fræk leg med os alle tre på samme tid. 

Ps ... Fik vi sagt at vi alle tænder på en fræk sandwich ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla

Til alle jer nysgerrige dejlige mænd.:x

Jeg glæder mig helt vildt meget til, at lege med jer og ligeledes have den frækkeste GB debut med de 2 fantastiske frække piger. 

I kan godt starte ud nu, med at varme op, gå tidligt i seng og så være kampklar :-P:x

 

image.jpeg

image.jpeg

Redigeret af Smukke Milla

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har de ander smidt et billede ind. Så det vil jeg også;)

til info:

jeg er en mega sex glad pige. 25 år og arrangementets yngste. Kan klare en masse pik.

jeg er lille (158 cm) jeg er buttet (75 kg) jeg har en lille mave men ellers så sidder det på de rigtige steder. Røv og bryst.

jeg er ægte, ingen operationer, ingen gunstige negle, hår, piercinger eller tatoveringer.

Arbejder af lyst og det mærker du:wub: det gør vi alle tre. Det er vores første GB sammen og vi glæder os.

vi mangler lidt flere mænd endnu så arrangementet bliver fantastisk.

jeg tilbyder ikke superfransk normalt men det vil jeg gører til dette arrangement.

det billede hvor jeg uden lak på neglene holder mine bryster er lige taget. Ligger og nyder solen. :Dimage.jpg

image.jpeg

image.jpeg

Redigeret af TrineMuz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...