Hop til indhold
Mildur

Typisk thai-massage

Recommended Posts

Faldt lige over denne annonce, med video. 

Er det sådan cirka på den måde thai-massage (udvidet) foregår- altså som i videoen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina er dejlig, bestemt et besøg værd. Det ser ud til at det er et nyt sted, hverken kronprinsessegade eller Asger Rygs gade. Og det er sådan det foregår btb i hvert fald.

 

Mvh Dr X

Redigeret af Dr X
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 7 timer siden:

Ja det er akkurat sådan det foregår. Og hos Nina er græsk også en mulighed. Hvis du altså bryder dig om, at få sådan en stykke isenkram op i rumpeteren. 

Huh...????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, den 2016-06-09 at 02:20:

Ja det er akkurat sådan det foregår. Og hos Nina er græsk også en mulighed. Hvis du altså bryder dig om, at få sådan en stykke isenkram op i rumpeteren. 

Hensigten med mit "Huh...???", var at du skulle forklare for en uskyldig og naiv svensker hvad for en stykke isenkram man kan få op i rumpeteren hos Nina?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b

Hvis man selv medbringer isenkrammet, er der vel ingen skade sket, ved at spørge pænt om det er ok:

 

SS-20_Saber_2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 45 minutter siden:

Hvis man selv medbringer isenkrammet, er der vel ingen skade sket, ved at spørge pænt om det er ok:

 

SS-20_Saber_2.jpg

Der er nok en risiko at der sker nogen lille skade alligevel med det isenkram :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
Bananas skrev, for 49 minutter siden:

Der er nok en risiko at der sker nogen lille skade alligevel med det isenkram :-o

Til gengæld er SS20'eren ganske alsidig, og findes såvel i voksen og legetøjs modeller, til de eventuelle ny-begynder .........

300px-Miss_launch_veh.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 3 timer siden:

Til gengæld er SS20'eren ganske alsidig, og findes såvel i voksen og legetøjs modeller, til de eventuelle ny-begynder .........

300px-Miss_launch_veh.jpg

Køber du glidecreme i 200l tønder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
DETH skrev, for 37 minutter siden:

Køber du glidecreme i 200l tønder? 

1. Behøvs ikke glidecreme, lever 24/7 af grill-mad.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 6 timer siden:

1. Behøvs ikke glidecreme, lever 24/7 af grill-mad.

 

Nå så kan du nok ikke skaffe mig rabat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor åbner I ikke selv en tråd, hvor i kan dele jeres fantasier med hinanden?

 

Sorry Mildur. Det går let  af sporet. Måske skulle du placere dit spørgsmål under thaiefterlysninger. Her nede i debat ... well you know.

Men for at svare på dit oprindelige spørgsmål: Ja, det er sådan det foregår hos Nina Siambabe hvis man vælger hendes B2B med fuld pakke.:P

Og jeg aner stadig ikke hvad Midtj mener med sit stykke isenkram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 17 timer siden:

Hensigten med mit "Huh...???", var at du skulle forklare for en uskyldig og naiv svensker hvad for en stykke isenkram man kan få op i rumpeteren hos Nina?

Jeg har absolut ingen hensigter om at forestille mig hvad Nina kunne tænke sig at parkere lige der. Og vi taler jo også om nogle lokaliteter, jeg ikke kender rumfanget på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
DETH skrev, for 6 timer siden:

Nå så kan du nok ikke skaffe mig rabat. 

Med de faldende olie-priser, kunne du nok lave en rimelig aftale med AP Møller, om levering af vaseline, til en favorable pris!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...