Hop til indhold
Jow

P-club

Recommended Posts

Peter69 skrev, for 20 minutter siden:

så det gik mere på om ihavde set / prøvet nogle af de steder-

Jeg tror du er nødt til selv at ligge for og spørge pigerne om de er friske på lidt offentlig action :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herbertus skrev, for 9 timer siden:

Hvordan er det her i ferietiden? Er der flere eller færre piger på stedet, eller er det samme året rundt?

Tror ikke det har den store betydning - mere hvilket tidspunkt på dagen du ankommer. Først på eftermiddagen er alle piger måske ikke tilstede, men der er så heller ikke så mange kunder og du kan bedre få kontakt med den/de udvalgte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det rigtigt at lørdag er der travlt med lokale mænd ? Gælder det også søndag ?

Ikke let for os der arbejder mandag - fredag :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frisk skrev, den 9/15/2016 at 23:20:

Er det rigtigt at lørdag er der travlt med lokale mænd ? Gælder det også søndag ?

Slet ingen feed-back ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frisk skrev, den Thursday, September 15, 2016 at 23:20:

tror bare du skal ankomme tidligt om eftermiddagen :

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

tror bare du skal ankomme tidligt om eftermiddagen :

Det er ikke et problem i weekenden.

På hverdage kunne jeg somme tider være der omkring 17 - men på det tidspunkt kan der vel også nemt blive travlt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frisk skrev, for 1 time siden:

På hverdage kunne jeg somme tider være der omkring 17 - men på det tidspunkt kan der vel også nemt blive travlt.

Jeg har aldrig oplevet travlhed på P-club - men har så også altid forladt klubben inden kl. 2200 og har ofte siddet ene hane med 10 høns - men pigerne har fortalt at ud på natten, når de andre værtshuse i Flensburg lukker - så kan der godt blive travlt :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Jeg har aldrig oplevet travlhed på P-club - men har så også altid forladt klubben inden kl. 2200 og har ofte siddet ene hane med 10 høns - men pigerne har fortalt at ud på natten, når de andre værtshuse i Flensburg lukker - så kan der godt blive travlt :roll:

Så sent ønsker jeg ikke at være der alligevel. Stedet skal nok prøves snart - det er jo dejligt tæt på DK. Det kommer jo noget an på prisforskellene (bl. a. ved kys og fisseslik) om den nye FKK mellem Kiel og Hamburg alligevel er bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvejer min første tur til P-club. Er der nogen ting man ska være opmærksomme på?

Tager de Visa? Eller kun euro? Virker det sådan, at man kommer ind, smider tøjet i en box og får udleveret en morgenkåbe? Det er lidt det jeg kan tyde fra det hele :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hansen87 skrev, den 30/10/2016 at 14:13:

Tager de Visa?

De har en kort-automat i indgangen - men husk ikke at vælge den med en fast garanteret kurs, da du derved kommer til at betale ekstra gebyr/højere % -men den anden mulighed er ligeså dyr/billig som i en normal bank - men ellers medbring ca. 500 euro, så du er dækket ind, medmindre du ikke kan styre det med tilkøb af div. ekstra - husk dog at køber du ekstra - så tag ekstra tid, da du så sådant set får extra-ydelserne billigere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

husk dog at køber du ekstra - så tag ekstra tid, da du så sådant set får extra-ydelserne billigere ;-)

Hvordan det - bliver tungekys og fisseslik automatisk inkluderet hvis du tager 30 min i stedet for 20 min. eller skal man op på mindst en time ? Hvis der skal "krejles" så tager det altså lige spidsen af fornøjelsen for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frisk skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan det - bliver tungekys og fisseslik automatisk inkluderet hvis du tager 30 min i stedet for 20 min. eller skal man op på mindst en time ? Hvis der skal "krejles" så tager det altså lige spidsen af fornøjelsen for mig.

Nej, det jeg mener er at hvis man kun tager f.eks. en ½ time incl., kys, græsk og evt. fisseslik - så bliver der ligesom begrænset tid til hver del, men tog man istedet en hel time eller mere, ville man alt andet lige få flere kys og længere tid til evt. andet, som også koster ekstra.

Mit råd kunne være at enten kun tage mange short-time/½ timers med flere forskellige piger uden ekstra - eller tage long-time med en enkelt + 1 - 2 forskellige slags ekstra - f.eks. kys + CIM - så har man nemlig hurtigere råd til at komme igen og bruge en halv dag i klubben ;-)

Men tykkelsen og størrelsen på folks pengepunge, kan være ligeså forskellig som ..... :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret.

Ahh ja - det lyder jo fornuftigt nok. Hvad er "standardprisen" for hhv. 1 time, tungekys, CIM, fisseslik ?

Eller er priserne meget afhængige af forhandlingstalentet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frisk skrev, for 18 minutter siden:

Hvad er "standardprisen" for hhv. 1 time, tungekys, CIM, fisseslik ?

Eller er priserne meget afhængige af forhandlingstalentet ?

20 min om eftermiddagen - € 50,-

½ time € 80,- (1 time er vist dobb. op)

Ekstra er vist € 25,-/stk, men mener at CIM koster mere - og så at nogle piger tilbyder kys uden ekstra - og så skal du medmindre du nøjes med eine Vorstellung og sætter dig ind i baren af med € 25,- i Mindestversehr [min. forbrug], da de ikke vil have nogen, der bare sidder i baren hele dagen og nøjes med at tage en gratis kigger - til gengæld har de ingen entre, som andre steder - f.eks. Harmony er på € 50,-.

Trods jeg er kommet der meget og hos den samme pige, har jeg aldrig oplevet at jeg på nogen måde har kunnet forhandle mig til bedre priser - snarere tværtimod - men har så til gengæld ligesom fået mere GF6 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak igen Jernsvin.
Jeg tror du tidligere har nævnt at kvinderne nok får meget lidt af de (alt foreløbigt i €) 50 for 20 minutter om eftermiddagen. Så lige DET køb er nok bedst at overlade til kunder de kender.

Så lad os sige 25 for entre + 160 for 60 min. + 25 for kys eller oral til kvinden = 210
Som option måske 2 * 30 min. = 160

Altså enten 1562 kr eller 2604 kr. Ikke en dårlig pris når der også er et par drinks inkluderet (via entreen).

På den anden side har tilstrømningen af udenlandske kvinde til DK gjort at de danske priser er faldet - man kan få en time med de samme ting for 1400-1500 (uden drinks) så det er måske knapt så attraktivt at køre til Flensborg som det HAR været - heller ikke for købesex.

Men prøves skal det :-D

Hvis det er 25 i entre OG 25 i minimumsforbrug skal der lægges 25 oven i begge regnestykker - men det ved jeg ikke om det er ?

Redigeret af Frisk
Tvivl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frisk skrev, for 14 timer siden:

Hvis det er 25 i entre OG 25 i minimumsforbrug skal der lægges 25 oven i begge regnestykker - men det ved jeg ikke om det er ?

Nej, som sagt er der ingen entré - kun et minimumsforbrug på € 25,- - men jeg har da oplevet folk forhandle om at købe en hel flaske Whiskey med dqanske kroner - hvor jeg har tænkt at så er man vist gået forkert :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...