Hop til indhold
Jow

P-club

Recommended Posts

Hej 

Har lige et spørgsmål til de erfarne P-club  brugere. 

Er der noget med at det drinkkort eller adgangskort man får efter at have betalt de 25 euro skal gemmes mellem besøgene, ellers koster det 50 euro i bøde?

Jeg er sku lidt i tvivl om jeg forstod det korrekt. 

Jeg kunne nemmerlig ikke finde kortet da kom hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden
Jow skrev, for 12 minutter siden:

Hej 

Har lige et spørgsmål til de erfarne P-club  brugere. 

Er der noget med at det drinkkort eller adgangskort man får efter at have betalt de 25 euro skal gemmes mellem besøgene, ellers koster det 50 euro i bøde?

Jeg er sku lidt i tvivl om jeg forstod det korrekt. 

Jeg kunne nemmerlig ikke finde kortet da kom hjem.

Ja drink kortet skal gemmes ellers vanker der en bøde, det står vist også på kortet hvad det koster hvis det bliver væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for det hurtige svar. 

Tror jeg springer P-club over. 

Vil absolut ikke gemme noget kort mellem besøgene.  Vil få et seriøst forklaringsproblem hvis det faldt i forkerte hænder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Tror der menes at du skal gemme det indtil du forlader klubben. Bliver det væk under dit besøg i klubben kan de jo ikke se hvor meget du har brugt for. Og der for får du en bøde. Kender ikke p klub. Men ved fra andre klubber med dette system at bøden svare til at kortet var brugt helt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes egentlig at det fungerede fint med kortet, pigerne selv hjalp til bag baren, og jeg brugte ikke særlig meget mere på en hel aften, da der skulle afregnes 

Men det er rigtigt det vil koste en bøde, hvis kortet bliver væk inden man skal afregne 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa 

man betaler 50 euro i depositum for nøglen - og mister man den ja sååå - vedr drinkskort så får man et kort til 25 euro som de stempler på hver gang man får noget fra baren - bruger man ikke det hele er det stadig 25 euro - så mister du kort er det 25 euro / mister du nøgle er det 50 euro

fik 50 euro tilbage da jeg afleverede nøgle og betalte 25 euro for et drinkskort som ikke var brugt fuldt ud - husk alt dette skal holdes op imod ingen entre - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal man også betale depositum for nøgle nu, det er virkelig længe siden jeg har været der, og jeg føler intet savn når jeg læser om besøg herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fecking skrev, for 39 minutter siden:

Skal man også betale depositum for nøgle nu, det er virkelig længe siden jeg har været der, og jeg føler intet savn når jeg læser om besøg herinde. 

Nej, du behøver ikke betale dep. for nøglen - du afleverer bare dine bilnøgler istedetfor.

Ingen tvivl om at klubben kunne drives mere fornuftigt og uden mærkelige regler, men jeg synes det er et dejligt sted med dejlige piger, hvor jeg har haft mange gode oplevelser. Vel kan man finde større og billigere klubber længere sydpå, men så bruger man bare det man sparer i tid og penge på landevejen + evt. overnatning, entre, mm. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:

Nej, du behøver ikke betale dep. for nøglen - du afleverer bare dine bilnøgler istedetfor.

Ingen tvivl om at klubben kunne drives mere fornuftigt og uden mærkelige regler, men jeg synes det er et dejligt sted med dejlige piger, hvor jeg har haft mange gode oplevelser. Vel kan man finde større og billigere klubber længere sydpå, men så bruger man bare det man sparer i tid og penge på landevejen + evt. overnatning, entre, mm. :P

Nu er der nogen måneder siden jeg var der sidst, jeg har aldrig  skullet afleveret bilnøglerne.

Det koster at miste nøglen, der skal monteres en ny lås i skabet.

Hvad kortet angår, det er entre til klubben; men man kan bruge beløbet i baren i stedet, bruger man 25 euro har man sparet entreen. At man skal betale 50 euro får et mistet kort giver mening, eller kunne man jo bare miste kortet hvis man har brugt mere end 25 euro.

Kortet er et klippekort, man kan have det i lommen på badekåben eller i sit aflåste skab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden
Pallemand skrev, 1 time siden:

Kan det passe man ikke længere kan se på hjemmesiden hvilke piger der er i huset? :-(

Ja pigerne er forsvundet fra deres hjemmeside, men nu også sjældent siden var opdateret med de piger der var der pågældende tid.

men så er det jo spændende at kigge forbi klubben, men det plejer at være unge slanke og smukke piger på p-klubben

men du kan da ringe til dem, hvis du har en favorit og spørge om hun er på klubben. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Erikson

hvad der det for en club P klubben hvor er den her i Danmark ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Erikson

ok tak for din venlighed Jernsvinet   det er måske  et lækkert sted vil gerne vide lidt mere om det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Erikson skrev, for 37 minutter siden:

ok tak for din venlighed Jernsvinet   det er måske  et lækkert sted vil gerne vide lidt mere om det

Der er masser af tråde ok de tyske sex klubber i Tysklands forummet. Det er bare at gå i gang med at læse dem. Her vil du kunne få svar på næsten alt du ønsker at vide om en af klubberne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erikson skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes det er en lækker, intim og afslappet klub med søde og flotte piger, der som regel giver en god service - du finder ihvertfald ikke en bedre klub nord for Hamburg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil man på klubben om eftermiddagen er det nok bedst at medbringe en makker eller to hvis man ikke er god til tysk og lidt udadvendt, pigerne kontakter normalt ikke i klubben.

Hvordan der er om aftenen ved jeg ikke, der skulle dog være mere liv, specielt når værtshusene i Flensborg lukker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

pigerne kontakter normalt ikke i klubben.

Jaarh - jeg er nu flere gange blevet gejlet lidt op/rykket lidt i tissemanden i baren - men det foregår sådan lidt i det skjulte med en fræk og forsigtig hånd ind under badekåben - og som regel ikke uden at man ligesom kender pigen lidt i forvejen/eller har udvekslet lidt blikke mod loftet mm. Men de er som sådan ikke påtrængende og et nej er et nej - og selv om man har afvist en pige i første omgang og taget en anden indimellem - så er der ingen hard-feelings af den grund :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaarh - jeg er nu flere gange blevet gejlet lidt op/rykket lidt i tissemanden i baren - men det foregår sådan lidt i det skjulte med en fræk og forsigtig hånd ind under badekåben - og som regel ikke uden at man ligesom kender pigen lidt i forvejen/eller har udvekslet lidt blikke mod loftet mm. Men de er som sådan ikke påtrængende og et nej er et nej - og selv om man har afvist en pige i første omgang og taget en anden indimellem - så er der ingen hard-feelings af den grund :)

Jeg tror nok jeg ved hvem du hentyder til, taler hun spansk? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror nok jeg ved hvem du hentyder til, taler hun spansk? ;-)

Jah Jessi kan være ret fræk - men jeg har nu oplevet det med et par andre også :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter69 skrev, for 12 minutter siden:

Er der nogen der har haft sex i fællesområderne i Pclub. Set det mange gange længere sydpå men aldrig i p-club

Nu er der ikke nogen decideret biograf i P-club, men der et rum foran baren, hvor jeg kunne forestille mig det kunne forekomme - men jeg ser næsten aldrig nogen sætte sig derind - så en semi-håndtrold i baren er nok det nærmeste du umiddelbart kommer, det du efterspørger - eller - der er jo også de udendørs faciliteter ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

men de gange jeg har været der har der aldrig været lidt god lir... jo en pige elelr to hiver lidt i banditten... men det er det. intet i spa eller sauna eller barområdet. så det gik mere på om ihavde set / prøvet nogle af de steder-

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...