Hop til indhold
Romantica

Sexparty/gangbang på Romantica d. 5. Juli

Recommended Posts

Guest Mie
Pigeforskeren skrev, den Thursday, June 16, 2016 at 22:03:

Mie - Jeg glæder mit til at se nogle fyre gøre frække ting med Alexandra - - - medens jeg ligger og knepper på dig.

Det vil jeg glæde mig til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Kinky fyr skrev, for 4 timer siden:

Hvor kommer det til at foregå

På romantica. Troede opslaget her og linket til stedet jeg smed op i forrige opslag ville være nok information ;-)

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mie skrev, den 17/6/2016 at 14:09:

Skulle sige fra Alexandra at hun tilbyder græsk denne aften, med et tillæg på 500 kr 

YEAY!! Thats The Spirit!!!!

 

Du er SÅ FAN-FUCKING-TASTISK!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 7 timer siden:

YEAY!! Thats The Spirit!!!!

 

Du er SÅ FAN-FUCKING-TASTISK!!

Hun er nemlig så fantastisk så man burde melde sig til;-).. Det ikke en chance man har lyst til at gå glip af.. Hehe.. 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke mødt Alexandra før. - På billeder ligner hun jo en nydelig og pæn pige. - Men hun er åbenbart en rigtig fræk en. - Tænk at hun bare gør sådan noget!

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har ikke mødt Alexandra før. - På billeder ligner hun jo en nydelig og pæn pige. - Men hun er åbenbart en rigtig fræk en. - Tænk at hun bare gør sådan noget!

Hun er nemlig en rigtig frækkert:x..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Hej alle i skønne mænd. Det er sådan at GB stadig bliver holdt, dog uden mig da jeg ikke syntes at tilmeldingen har været stor nok. Men dejlige og frække Jennifer og Alexandra holder stadig arrangementet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Jeg er ked af at jeg måtte melde fra, men jeg syntes det er vigtigt at holde på det man har skrevet fra start.

Og noget andet er, jeg syntes ikke det er et ordenligt gb hvis der kommer 3 eller 6 fyre til 3 piger. Jeg så helst der kom 15-20 fyre (men der kan desværre ikke være 20 fyre i romantica på 1 gang) da det er mega frækt og jeg deltager også i gb for at få så mange forskellige mænd at mærke og det syntes jeg ikke jeg får, hvis der kun dukker 3 eller 6 op i 3 timer, stemningen er bare meget anderledes når der er rigtig mange fyre.

Jeg har før deltaget i gb både i Jylland og i kbh og det har været mega frækt med et stort fremmøde.

Men vi har snakket om at lave et nyt i slut september - og så håber jeg på et bedre fremmøde.

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
JenniferRomantica skrev, for 19 timer siden:

20160705_120332.jpg

Så er den her unge dame på vej, fra det mørke jylland, over og hygge med Alexsandra og forhåbentlig en helt masse frække mænd.. Hehe.. 

Håber på en beretning om hvordan det hele løb af :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
JenniferRomantica skrev, den 13/6/2016 at 11:39:

Uhh i frække mænd.. I stedet for den dejlige Malou få vi selskab af den smukke Aleksandra:x.. Arghmen det bliver så lækkert..  Vi glæder os helt vildt meget til at se jer og håber på et fantastisk fremmøde..

Knus Jennifer

Fuck, det lyder jo som det perfekte line-up ;-) Så ærgerligt, jeg ikke kunne komme!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...