Hop til indhold
Romantica

Sexparty/gangbang på Romantica d. 5. Juli

Recommended Posts


Så sker det igen - 

SEXPARTY HOS ROMANTICA.

Tirsdag d. 5 juli fra kl. 17-20.

De tre lækre tøser som denne aften vil forkæle jer og få jer i den 7. Himmel er JENNIFER - MALOU - MIE.

Vi vil diske op med noget godt at spise og noget koldt at drikke.

Der vil være hed fræk sex og lege ad libitum.
PIGESEX - SPRØJTEORGASMER - GRÆSK (Malou)

Prisen for denne lækre og med garanti, frække aften, er 2300 kr ( ekstra pris for græsk med Malou  er 500 kr ).

LIDT PRAKTISK INFO:
Når du ringer og booker dig til arrangementet skal der betales et Depositum på 1000 kr senest d. 1/7-2016. Depositummet skal afleveres i huset, hvor du får udleveret en kvittering som medbringes på dagen. Din plads er først sikret når du har betalt depositum.

Et bad før under og efter arrangementet er der selvfølgelig mulighed for.

Bemærk, at vi har et loft på antal mænd vi kan servicere, så skynd dig, for at være sikret, en plads til denne enestående mulighed.

Vi forbeholder os retten til at aflyse, ved manglende tilmeldte. 

Mange kys og knald
Jennifer, Malou og Mie

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
anders Jensen skrev, den Monday, June 06, 2016 at 20:00:

Dejligt - Hvor mange mænd inviterer i? 

Vi har et Max på 15 da stedet ikke er så stort... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Romantica skrev, for 2 minutter siden:

Tak, søde Mie :-D

Var da så lidt :-D det bliver så frækt til dette sexparty :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Ihh hvor jeg glæder mig.. Det bliver så frækt og garanterer lige så hyggeligt som altid med de dejlige damer.. Yay..

Så kom glad alle mænd..

Det bliver da mega frækt lækre jennifer - Jeg glæder mig også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uhh i frække mænd.. I stedet for den dejlige Malou få vi selskab af den smukke Aleksandra:x.. Arghmen det bliver så lækkert..  Vi glæder os helt vildt meget til at se jer og håber på et fantastisk fremmøde..

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Uhh i frække mænd.. I stedet for den dejlige Malou få vi selskab af den smukke Aleksandra:x.. Arghmen det bliver så lækkert..  Vi glæder os helt vildt meget til at se jer og håber på et fantastisk fremmøde..

Knus Jennifer

Får håpe flere melder seg på til dette Jennifer, kanskje en ide og få en liten avertering på deres hjemmeside også. Dere konkurerer jo tross alt med seductiongirls den 7 juli....det blir alltid fullbooket. Har jeg tid så kommer jeg en tur til københavn, men usikkert enda.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laksen skrev, for 7 timer siden:

Får håpe flere melder seg på til dette Jennifer, kanskje en ide og få en liten avertering på deres hjemmeside også. Dere konkurerer jo tross alt med seductiongirls den 7 juli....det blir alltid fullbooket. Har jeg tid så kommer jeg en tur til københavn, men usikkert enda.

 

Jeg siger det til mutter;-)..

 

Jeg håber da du kommer.. Nu er vejret jo lidt køligere end da vi sidst mødtes.. Hehe..

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 13/6/2016 at 11:39:

Uhh i frække mænd.. I stedet for den dejlige Malou få vi selskab af den smukke Aleksandra:x.. Arghmen det bliver så lækkert..  Vi glæder os helt vildt meget til at se jer og håber på et fantastisk fremmøde..

Knus Jennifer

Jennifer - lækre numse - Jeg håber, det kan lykkes for mig denne gang. Det er stadig et kalender-spørgsmål. - I tre lækre skeder er i hvert fald nogle timer og nogle kroner værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 time siden:

Jennifer - lækre numse - Jeg håber, det kan lykkes for mig denne gang. Det er stadig et kalender-spørgsmål. - I tre lækre skeder er i hvert fald nogle timer og nogle kroner værd.

Ihh hvor kunne det være hyggeligt hvis du kommer.. Det efterhånden lang tid siden sidst;-).. Så kunne du passende hive nogle "likeminded" gentlemens med som sætter pris på et godt knald.. Som bod på dine manglende besøg.. Hahaha..

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Laksen skrev, den Tuesday, June 14, 2016 at 00:05:

Får håpe flere melder seg på til dette Jennifer, kanskje en ide og få en liten avertering på deres hjemmeside også. Dere konkurerer jo tross alt med seductiongirls den 7 juli....det blir alltid fullbooket. Har jeg tid så kommer jeg en tur til københavn, men usikkert enda.

 

Hej... inde på hjemmesiden under pigerne er der lavet en profil der hedder sexparty, så der bliver reklameret for dette lækre arrangement 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Som frække Jennifer skrev så er Malou blevet forhindret, men denne lækre tøs deltager istedet. 

alexandra_b02.jpg

Redigeret af Mie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mie skrev, for 6 minutter siden:

Som frække Jennifer skrev så er Malou blevet forhindret, men denne lækre tøs deltager istedet. 

alexandra_b02.jpg

 

WAUW!!!!!!!!!!!!!

ALEXANDRA ER BARE SÅ SMUK OG SØD!!!!!

 

--Du må gøre lige hvad du har lyst til Alexandra, når vi er sammen!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
ppd skrev, for 16 minutter siden:

 

WAUW!!!!!!!!!!!!!

ALEXANDRA ER BARE SÅ SMUK OG SØD!!!!!

 

--Du må gøre lige hvad du har lyst til Alexandra, når vi er sammen!!!!

Så må du jo melde dig til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mie skrev, for 1 time siden:

Som frække Jennifer skrev så er Malou blevet forhindret, men denne lækre tøs deltager istedet. 

alexandra_b02.jpg

Mie - Jeg glæder mit til at se nogle fyre gøre frække ting med Alexandra - - - medens jeg ligger og knepper på dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mie skrev, for 5 timer siden:

Hej... inde på hjemmesiden under pigerne er der lavet en profil der hedder sexparty, så der bliver reklameret for dette lækre arrangement 

ja jeg så det :) men så var det også litt tilfeldigt at jeg så, eftersom det var tilfeldigt jeg skrollede helt ned. For deres del og for deltagelsen, så burde den stå med en egen link så fler som er innom FORSIDEN ser dette. Ellers tror jeg dere risikerer lavt oppmøte igjen som sist :) 

MAN ønsker jo at dere får ett godt oppmøte slik at det blir flere party's i fremtiden .....eller hva :)......jeg vet ikke om jeg selv kan, men får se

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Laksen skrev, for 4 timer siden:

ja jeg så det :) men så var det også litt tilfeldigt at jeg så, eftersom det var tilfeldigt jeg skrollede helt ned. For deres del og for deltagelsen, så burde den stå med en egen link så fler som er innom FORSIDEN ser dette. Ellers tror jeg dere risikerer lavt oppmøte igjen som sist :) 

MAN ønsker jo at dere får ett godt oppmøte slik at det blir flere party's i fremtiden .....eller hva :)......jeg vet ikke om jeg selv kan, men får se

 

Ja det er nemlig lidt svært at finde. Men jeg har snakket med hende om det og hun siger at hun vil lægge det på forsiden, men hun havde bedt om det før men det er ikke sket. Så vi krydser fingre for det snart sker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie

Skulle sige fra Alexandra at hun tilbyder græsk denne aften, med et tillæg på 500 kr 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Hur stort bruger åldern vare från den yngste to den äldste på disse GB? 

Är selv en 55 + maend som länge varit lockad av ett GB

Syns det verkar vara verkligen spännande men det är kanske mest är for  yngre fyrer 

Är over 50 ok? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jelon skrev, for 27 minutter siden:

Hej 

Hur stort bruger åldern vare från den yngste to den äldste på disse GB? 

Är selv en 55 + maend som länge varit lockad av ett GB

Syns det verkar vara verkligen spännande men det är kanske mest är for  yngre fyrer 

Är over 50 ok? 

Du kan roligt melde dig til. Du vi formodentlig møde jævnaldrende. Vi er høflige og hensynsfulde over for pigerne, og pigerne er glade for, at vi kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jelon skrev, 1 time siden:

Hej 

Hur stort bruger åldern vare från den yngste to den äldste på disse GB? 

Är selv en 55 + maend som länge varit lockad av ett GB

Syns det verkar vara verkligen spännande men det är kanske mest är for  yngre fyrer 

Är over 50 ok? 

Halløjsa.. Du skal være mere end velkommen.. Hehe..

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 33 minutter siden:

Du kan roligt melde dig til. Du vi formodentlig møde jævnaldrende. Vi er høflige og hensynsfulde over for pigerne, og pigerne er glade for, at vi kommer.

Og det er vi nemlig.. Altså glade jer;-).. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mie
Jelon skrev, for 4 timer siden:

Hej 

Hur stort bruger åldern vare från den yngste to den äldste på disse GB? 

Är selv en 55 + maend som länge varit lockad av ett GB

Syns det verkar vara verkligen spännande men det är kanske mest är for  yngre fyrer 

Är over 50 ok? 

Hey :-) 

Alle over 18 år er velkomne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...