Hop til indhold

Recommended Posts

Dane skrev, den 11/06/2016 at 00:21:

Så starter komikken igen. Alice mener altid at det er kundens skyld, hver gang der kommer en dårlig anmeldelse af hendes maskin sex. Det er aldrig hendes egen skyld. Hun er fejlfri.

Men i det mindste har hun redigeret annonce teksten og fjernet det der stod om en erotisk oplevelse eller noget i den dur. Det er mere erotisk at gå til tandlægen end til Alice.

Tidligere fik vi vist oplyst at hun ikke ville komme tilbage til Danmark, men det fortrød hun så, der er åbenbart stadig mange som hopper på. Går den, så går den. 

Går den så går den ;) Nu hun tilbage igen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Vilket glädjer mig. Jag hade iallafall en fantastisk upplevelse och ska försöka få till ett nytt besök :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også kun oplevet hende levere alt andet end "maskine sex", full power fra start til slut, hengiven, liderlig og mega lækker. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Claire skrev, for 37 minutter siden:

Har også kun oplevet hende levere alt andet end "maskine sex", full power fra start til slut, hengiven, liderlig og mega lækker. 

 

Och nu kommer jag inte kunna sova inatt... tänk att få vara med där :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Claire skrev, for 9 timer siden:

Har også kun oplevet hende levere alt andet end "maskine sex", full power fra start til slut, hengiven, liderlig og mega lækker. 

He he... det er første gang jeg læser noget sådan. Havde jeg en fisse og bryster, så kunne jeg måske bruge det til noget :D 

Det skal dog siges, at jeg har skrevet med Alice, og hun er virkelig sød. Har aldrig besøgt hende.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 1 time siden:

He he... det er første gang jeg læser noget sådan. Havde jeg en fisse og bryster, så kunne jeg måske bruge det til noget :D 

Det skal dog siges, at jeg har skrevet med Alice, og hun er virkelig sød. Har aldrig besøgt hende.

Jeg har både besøgt hende alene og med en mand, hun virkede ikke ligefrem uengageret af, at se en pik...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Claire skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har både besøgt hende alene og med en mand, hun virkede ikke ligefrem uengageret af, at se en pik...

Ok;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg booket en tid med Alice for at finde ud af hvad der op og ned i de positive og negative anmeldelser omkring Alice, for lækker ser hun sgu ud. Jeg kommer med min egen anmeldelse efter besøget:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 2 timer siden:

Nu har jeg booket en tid med Alice for at finde ud af hvad der op og ned i de positive og negative anmeldelser omkring Alice, for lækker ser hun sgu ud. Jeg kommer med min egen anmeldelse efter besøget:)

Super - havde selv tænkt på det samme, men afventer lige din anmeldelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Graucho

jeg havde en aftale med Alice i torsdags men blev desværre nød til at aflyse pga influenza, og ved at det er sidste uge hun er her, ihvertfald iflg hendes profil og vil prøve at få sat en ny aftale op inden hun smutter og derefter sender jeg en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, den 06/06/2016 at 00:48:

Jeg har også haft besøg af Alice. Hun er ikke GFE, som du også bemærker. Og som hun vist har svaret i en tidligere tråd, så lægger hun ikke skjul på det. Og hun mener, at man kan læse det ud af hendes annonce. Det er jeg så ikke nødvendigvis enig i.

Bundlinien er, at Alice er en fantastisk flot pige, og det at kigge på hende er en fornøjelse. At have sex med hende er kedeligt.

Thanks for the reviews mate :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...