Hop til indhold
Rejsenetværk

Hvor meget tjener vi på Eroguide.dk

Hvor meget tjener vi på Eroguide.dk  

111 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvor meget tjener du om året

    • Jeg tjener under 200000 kr
      9
    • Jeg tjener fra 200 - 300000 kr
      11
    • Jeg tjener mellem 300 og 400000 kr
      21
    • Jeg tjener mellem 400 og 500000 kr
      22
    • Jeg tjener mellem 500 og 750000 kr
      28
    • Jeg tjener mellem 750000 og 1000000 kr
      10
    • Jeg tjener mere end 1000000 kr
      10


Recommended Posts

At bruge penge på købesex er en så stor udgift hver gang, at enten har man penge, sådan at man kan købe sex oftere, eller også så har man kun penge nok til at kunne købe sex sjældnere.
 
Det er såre banalt, og ikke kun når vi taler om købesex.
 
Men det kræver selvsagt en vis minimums indkomst at kunne købe sex, og i sidste ende beror ens mulighed for at kunne købe sex på ens rådighedsbeløb.
 
Det er en svær parameter at spore sig ind på, både den enkeltes købekraft, og den gennemsnitlige købekraft blandt forbrugerne til køb af sex.
 
For der er jo afgjort ikke nødvendigvis en sammenhæng mellem en høj bruttoindtægt, og et samtidigt højt rådighedsbeløb, for nogle mennesker med høje indtægter har kronisk for høje faste udgifter, mens andre med mindre indtægter har skruet deres faste udgifter helt i bund, sidstnævnte relativt betragtet derfor kan vælge at bruge flere penge til køb af sex, end de måske allerede gør.
 
Jeg opretter her en afstemning, for at se hvor mange af os der tjener ca hvor meget, blandt dem der vælger at stemme.
 
Min hensigt det er at give glædespiger en eller anden, om så nok videnskabelig ufuldkommen indikator på hvor pengene ligger i lommerne, hvem og hvor mange der kunne bruge flere penge på køb af sex, hvis pigerne kan få dem til at gøre det :)
 
For på mig virker det til at branchen ikke arbejder med mål og fokusgrupper, hvordan de når flest muligt af de mest købedygtige gæster, og hvordan de ved at målrette deres markedsføring kan tage markedsandele fra konkurrenterne/kollegerne i branchen.
 
Her tror jeg at branchen kunne arbejde mere professionelt, både med at samle flere af dem der har færre penge om at lægge de penge de har i egen butik, og på at tiltrække flere af dem med det højeste forbrug, der hver for sig kan lægge flere penge i forretningen, som de bruger hos andre, fremfor i ens egen forretning.
 
Kort sagt spille noget mere på flere strenge, for at skabe øget kundeloyalitet, der bliver til flere stamgæster - gerne ved at erobre hinandens gæster.
 
Jeg ved godt at det foregår allerede i kulissen, der gives fordele til de trofaste gæster man allerede har, men det er tilsyneladende ikke god tone at skilte med åbne loyalitets programmer offentligt.
 
Hvorfor ikke?
 
Hvorfor ikke vise at man kan spare op til fordele, som en loyal gæst, der ikke zapper rundt fra sted til sted hver gang, men som kommer igen og igen de samme steder.
 
Der er stadig intet til hinder for, at der både kan være de officielle incitaments fordele, som dem nogle kan være heldige at opnå, som man ikke skilter med overfor andre.
 
Eksempelvis så afviste Coop hårdnakket, at de ville indføre guldmærker som hos Føtex, indtil at de ikke længere kunne ignorere at Dansk Supermarked havde kæmpe succes hermed, hvorefter Coop nødtvunget indførte samme i egne butikker.
 
Ikke at jeg begriber at folk gider samle guldmærker, og at det får dem til at handle der hvor de får dem, men det virker - det virker så godt at Coop var nødt til at følge trop.
 
Vi mangler noget af den dynamik i sexkøbs branchen, som vi ser indenfor detail, handel og service.
Konkurrencen står aldrig stille, og der sker hele tiden en udvikling, hvor alle vogter på alle.
 
Her kan jeg kun rose Mon Cherie for at skabe mere alsidighed i deres forretning.
De ser på hvilke piger har de, hvad vil deres piger/hvad vil de ikke, hvilke lokaler har de, hvilke faciliteter har de.
 
Hvad kan det alt sammen omsættes til, der giver både dem selv og deres gæster en vifte af flere muligheder, der kan give øget omsætning.
 
 
De har:
 
Klinik Mon Cherie
 
Cub Mon Cherie
 
MON CHERIE IN CALL ELLER OUT CALL
 
Domina Dage på Club Mon Cherie
 
Lokalerne kan lejes til egne arrangementer
 
Jeg synes at vi mangler lidt at se en udvikling, hvor flere huse lukker, mens andre åbner/og eller vokser, som en koncekvens af en konkurrence om at skille sig ud på stadig innovation af egen virksomhed.
 
Og ikke alene kun som en konsekvens af at der er kommet, og at der kommer flere og flere østpiger, der tager stadig større markedsandele, blot fordi prisen er lavere, måske også fordi flere af dem officielt tilbyder fransk uden mm - sidstnævnte skal ikke opfattes som en opfordring til at danske piger også gør det, for det er det ikke, mere blot en konstatering.
 
Jeg kommer hjertens gerne hos Club Mon Cherie, også selvom pigerne ikke yder fransk uden - for de er så dejlige og stedet også, til at det lever jeg snildt med.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endnu til gode at se nogle egentlige tiltag i branchen generelt i de 3 år jeg har kigget med, men måske nogle kan huske nogle ? :) 

Mon ikke at gæsterne kommer uanset hvad, og har gjort det altid ?

Det med at være fast gæst kommer jo ikke altid ud på kroner / ører, så det ville jo være svært at komme med en facit liste. Desuden så ville der jo blive ramaskrig hvis nogle fik 1000 kr. i rabat og andre kun 500 kr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

holstebronx

Ramaskrig, de der vil kan da skrige alt det de vil.

Det er da klart at et loyalitets program, og fordele vil blive skruet sammen på en sådan måde, at det kun er til fordel for både sælger og køber.

Her kan der være tale om så meget andet end rene rabatter, det kan være både og, hvis bare udbyder er dygtig nok til at skrue på de rigtige knapper i forhold til sin målgruppe.

Det kan også være at man har stedet og pigerne, der giver flere muligheder end andre har, og det omsætte man så til nogle bedre tilbud, end andre kan tilbyde.

For eksempel har de her dominaer lavet en flot hjemmeside, og så bruger de faciliteterne hos Club Mon Cherie.

Dominaerne.dk

http://www.dominaerne.dk/

Og hvorfor skulle 2 meget forskellige piger der er på vagt sammen ikke kunne arrangere sig sådan, at hende der måske nærmest trækker gæster anmas, ved blot at stå på vagtplanen, så længe det varer, mens den anden har oplevelsen af at førstnævnte altid løber med 2/3 af gæsterne på vagten, arrangere sig sådan at sidstnævnte har et klippe/rabatkot etc, som førstnævnte ikke behøver endnu.

Muligvis taber ingen af dem på det, men samlet trækker de måske flere gæster fra andre konkurrenter, på et tilbud de andre ikke har.

Jeg kan godt se at basispriserne bør være de samme for alle på det samme sted, men det behøver incitaments tilbuddene ikke nødvendigvis være.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når en pige kan få 0 gæster på en vagt fordi at der har været lidt diskussion om, om at hun skriver kys på listen, men så kun giver tantekys, så er det vist bedst at leve efter devisen "den der lever stille, lever godt" gætter jeg på :) 

Omkring flere forskellige piger på samme tid, den må gå til pigerne selv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

Jeg magter ganske enkelt ikke indlæg fra Rejsenetværk.

Jeg heller ikke. Jeg opgav læsningen efter de to første sætninger og skimmede bare resten igennem.

Forstår ikke formålet med "afstemningen" bortset fra at det er en unødig reklame for en "Mon Cherie". Har stadig ikke fundet ud af om det er en bordel, en klub eller en prostitueret. Formoder det er hun da det betyder min skat, men man ved aldrig med danske prostituerede.

Måske er formålet blot at intellektualisere "Rejsenetværket" ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Rejse. Jeg tror at din fascination og dine kommentarer til Mon Cheris koncept har den stik modsatte effekt af det, du forestiller dig.

Folk bliver simpelthen trætte at af læse om alle dine forslag og tiltag for at at få dette projekt op at køre, dine indlæg virker som panik før lukketid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har angivet min årsindkomst selvom jeg ikke helt forstår koblingen til Mon Cheri. :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I alle de år rejse har huseret har hans eneste formål være at få billig fisse og lave en FKK klub hvor rejse kan få billig fisse 

og det er bund og grund hvad det hele går ud på. 

Jeg er holdt op med at læse om vi skal slå os sammen og dele udgifterne og lade mændene betale og derved sætte prisen ned så rejse kan få billig fisse men så længe nogen vil betale den pris vi bede om nu så hvorfor skulle vi så gå sammen og sælge billig fisse ??? 

Så imens rejse leder efter billig fisse i Tyskland og hos mon Cheri vil jeg en kort stund tage hatten af for rejses ihærdighed for at netop at få billig fisse og for at lave FKK her i landet, men det er lidt som 3 torsdage i en uge uladsiggørligt 

der findes en funktion for at udelukke indlæg fra udvalgt personer, den anbefales og gør læse-værdien højere af Eroguide

MH 

Bitterfissen er ikke mig :) 

Skærmbillede 2016-06-01 kl. 23.08.16.png

Redigeret af Madame Helene
billede upload

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva hulen rager min årsindkomst Mon Cherie ? Vil de til at uddele sølv, guld og platin kort samt et ultimativt black card til gæster, baseret på deres årsindkomst ? Og hvis Mon Cherie gerne vil vide sådan noget, hvorfor hulen er det så rejsenetværk som spørger ? Fremfor Mon Cherie selv, evt i forbindelse med et udleveret "tilfredsheds og feedback" marketingsspørgeskema til deres gæster. Dog vil jeg tro at en slig marketingsundersøgelse efter endt coitus ikke lige vil fremme mængden af besøg.

Rejse, al ære og respekt for at du har fundet et sted med et koncept der snerper hen af hvad du har ønsket oprettet i DK i mange år... MEN... Og det er ikke kun min mening... Du laver selvmål og skaber IKKE mere grundlag for at støtte konceptet med alle dine mange tråde, og din, højst sandsynlige, velmente og ubetalte markedsføring af Mon Cherie. Tvært imod... 

Dette sidste indlæg fra dig, har med sikkerhed sørget for at jeg ikke kommer forbi Mon Cherie. Hverken til Club Mon Cherie, eller til de normale klinikbesøg.

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 5/29/2016 at 15:41:
Jeg opretter her en afstemning, for at se hvor mange af os der tjener ca hvor meget, blandt dem der vælger at stemme.
 
Min hensigt det er at give glædespiger en eller anden, om så nok videnskabelig ufuldkommen indikator på hvor pengene ligger i lommerne, hvem og hvor mange der kunne bruge flere penge på køb af sex, hvis pigerne kan få dem til at gøre det :)

Du tænker meget, men den her er ikke gennemtænkt. Hvordan skulle en anonym afstemning vise nogen "hvor" pengene ligger i lommerne? Ingen ved, hvem der svarer hvad. Og i øvrigt siger indkomst alene ikke noget præcist om rådighedsbeløb - det afhænger jo af faste udgifter ...
 

Jeg gætter på at dit formål er at vise at EG har købestærke brugere og derfor bør "nogen" være interesseret i at gøre sig lækre (fx give grupperabat) for dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et mere interessant (og mindre "privatlivskrænkende") spørgsmål ville nok være hvor meget folk er villige til at bruge på at købe deres ydelser om året.

Som det antydes er indkomst ikke lig med rådighedsbeløb, grundet flere forskellige faktorer, såsom faste udgifter. Hvis jeg betalte normal skat af min indkomst ville der ikke være til ret meget underholdning, men når jeg nu kun skal af med ca. 20%, så hjælper det lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Madame Helene skrev, for 17 timer siden:

I alle de år rejse har huseret har hans eneste formål være at få billig fisse og lave en FKK klub hvor rejse kan få billig fisse 

og det er bund og grund hvad det hele går ud på. 

Jeg er holdt op med at læse om vi skal slå os sammen og dele udgifterne og lade mændene betale og derved sætte prisen ned så rejse kan få billig fisse men så længe nogen vil betale den pris vi bede om nu så hvorfor skulle vi så gå sammen og sælge billig fisse ??? 

Så imens rejse leder efter billig fisse i Tyskland og hos mon Cheri vil jeg en kort stund tage hatten af for rejses ihærdighed for at netop at få billig fisse og for at lave FKK her i landet, men det er lidt som 3 torsdage i en uge uladsiggørligt 

der findes en funktion for at udelukke indlæg fra udvalgt personer, den anbefales og gør læse-værdien højere af Eroguide

MH 

Bitterfissen er ikke mig :) 

Skærmbillede 2016-06-01 kl. 23.08.16.png

Rejse går efter dyr fisse!!!!

prøv at lægge flybillet hotel entre taxi sammen

når RN så ikke er mere end et par gange i rummet af 10 min varighed bliver det voldsom dyr kvalitets fisse

men du har da ret i " hvorfor skal vi ændre noget" det kører jo meget godt.

Det er jo ikke dit problem vi racer til Tyskland og får styret vores lyster såfremt din forretning kører som du gerne vil have den til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 5 timer siden:

Rejse går efter dyr fisse!!!!

prøv at lægge flybillet hotel entre taxi sammen

når RN så ikke er mere end et par gange i rummet af 10 min varighed bliver det voldsom dyr kvalitets fisse

men du har da ret i " hvorfor skal vi ændre noget" det kører jo meget godt.

Det er jo ikke dit problem vi racer til Tyskland og får styret vores lyster såfremt din forretning kører som du gerne vil have den til.

Muligvis der er timeprisen billigere på tyske FKK, men vi er afsted i flere dage og bruger mange timer på pigerne, så når turen er omme, løber det op med rejseudgifter, hotel og billeje. Jeg vil ikke afsløre hvad jeg tjener men jeg kan oplyse jeg er købestærk og ligger gladelig i snit 2-3K € per tur eks. rejseudgifterne :D 

De hjemmelig tilbud er desværre ikke attraktive nok. Men hatten af for de piger som tør prøve noget nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 21 timer siden:

Du tænker meget, men den her er ikke gennemtænkt. Hvordan skulle en anonym afstemning vise nogen "hvor" pengene ligger i lommerne? Ingen ved, hvem der svarer hvad. Og i øvrigt siger indkomst alene ikke noget præcist om rådighedsbeløb - det afhænger jo af faste udgifter ...
 

Jeg gætter på at dit formål er at vise at EG har købestærke brugere og derfor bør "nogen" være interesseret i at gøre sig lækre (fx give grupperabat) for dem?

- ja, og plus, - at det altid et eller andet sted i indlægget kommer ud "i mellem sidebenene" at det han i virkeligheden mener er, at pigerne skal lade sig kædekneppe for betydelig lavere pris og alligevel tjene lidt mere = et billigt slaw fisse til alle kunderne - - - - - -  og alle pigerne fuldstændig ødelagt må humpe hjem på æggestokkene.

Jeg krummer tæer når jeg læser om sådan noget smålighed  - tja det er faktisk mere et indlæg uden nogen form for respekt for GPérne:wub: - eller måske bare kvinder generelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg ved ikke med jer, men jeg tjener altså ikke en krone på eroguide. Jeg tjener mine penge andre steder. Jeg er imponeret over dem der tjener dem her ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har vi piger på Mon Cherie og Club Mon Cherie, fulgt Rejsenetvaerk`s mange indlæg omkring Men`s Night Out med tavshed.

Men nu er det vist ved at være nok!!!!

Vi har på ingen måde interesse i at vide, hvad Vores gæster tjener eller hvor de kommer fra osv. De ting som Rejsenetvaerk har fremlagt af forskellige indlæg her på eroguide er for Rejsenetvaerks egen regning..........Vi har absolut ingen form for samarbejde.

Vi har taget hatten af for Rejsenetvaerks begejstring omkring vores FFK koncept, men nu syntes vi at den er ved at ødelægge mere end den gavner.

Vi håber derfor at vi på baggrund af Rejsenetvaerks indkomst undersøgelse IKKE har mistet gæster i vores Club eller klinik.

Hilsen

Pigerne på Mon-Cherie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var på ingen måde hensigten at oprette en tråd, hvor vinklingen og fokus skulle få den drejning som den fik, og da der først kom indlæg i et sprog så ubehageligt som vi har set, fortrød jeg at jeg havde oprettet det, egentlig med et helt andet bredere perspektiv til fokusering.

Faktisk blev det sine sider så ubehageligt at jeg kun skimmede det skrevne, men indtrykket var klart nok.

Min kæmpe kæmpe fejl var at jeg brugte Club Mon Cherie som det gode eksempel, i en debat der havde et helt andet bredere sigte, men når responsen bliver som de blev, kan jeg virkelig godt forstå at Club Mon Cherie skrev det seneste indlæg.

Aller helst så jeg tråden fjernet,  men det bliver den jo nok ikke.

Jeg må erkende at der er dialoger, debat og inspiration, som hvis emnet trigger visse brugere, så blive sproget beskidt, og så er formålet med ens tråd så meget ødelagt, at jeg belært af tidligere bitre erfaringer burde have kunnet forudse det der her og sket.

Det skal jeg beklage ikke mindst overfor Club Mon Cherie - det er ikke den form for opbakning de har brug for :-(

Gid jeg aldrig havde oprettet tråden.

Nu besøger jeg Club Mon Cherie mandag den 6 juni, får jeg noget skældud, så lytter jeg til den, og ellers så håber jeg at jeg få en god oplevelse, som er det jeg tager til Rødovre efter, og vil glæde mig til at skrive en anmeldelse af.

Jeg sidder netop i Hamburg på sidste dagen af en vellykket tur, men som der ikke har været nogen grund til at rejse efter, de gange jeg kan tage til Rødovre i sted.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
             

Del dette indlæg


Link til indlæg

At købe sex er en luksus som vi er nogle der med mellemrum (nogle oftere end andre) tillader os selv. Det må være helt op til den enkelte hvilket prisleje af piger man opsøger :)   Der kan være vidt forskellige forudsætninger for at vi vælger som vi gør.

Ligeså er det op til den enkelte pige at finde lige nøjagtigt det koncept og prisleje der passer hende bedst.

Det er vidst en offentlig hemmelighed at der i nogle kunde/luder forhold findes forskellige former for rabatter - tilpasset hvad der passer bedst i den enkelte situation.

Jeg tror at de piger der har haft brug for at sætte lidt fut i omsætningen allerede har forsøgt sig med forskellige former for rabatter og gratis tillæg.

Har man som kunde aldrig oplevet at få en eller anden form for rabat, kan man jo selv ligge 2 og 2 sammen til at finde årsagen til det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Mon-Cherie skrev, for 8 timer siden:

...

Vi har taget hatten af for Rejsenetvaerks begejstring omkring vores FFK koncept ....

Pigerne på Mon-Cherie.

Mon cherie, FKK... FKK... ikke FFK... Freie Körper Kultur (Fri Krops Kultur), ikke Fri Fjabbe Kultur...

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 11 timer siden:

Det var på ingen måde hensigten at oprette en tråd, hvor vinklingen og fokus skulle få den drejning som den fik, og da der først kom indlæg i et sprog så ubehageligt som vi har set, fortrød jeg at jeg havde oprettet det, egentlig med et helt andet bredere perspektiv til fokusering.

Faktisk blev det sine sider så ubehageligt at jeg kun skimmede det skrevne, men indtrykket var klart nok.

Min kæmpe kæmpe fejl var at jeg brugte Club Mon Cherie som det gode eksempel, i en debat der havde et helt andet bredere sigte, men når responsen bliver som de blev, kan jeg virkelig godt forstå at Club Mon Cherie skrev det seneste indlæg.

Aller helst så jeg tråden fjernet,  men det bliver den jo nok ikke.

Jeg må erkende at der er dialoger, debat og inspiration, som hvis emnet trigger visse brugere, så blive sproget beskidt, og så er formålet med ens tråd så meget ødelagt, at jeg belært af tidligere bitre erfaringer burde have kunnet forudse det der her og sket.

Det skal jeg beklage ikke mindst overfor Club Mon Cherie - det er ikke den form for opbakning de har brug for :-(

Gid jeg aldrig havde oprettet tråden.

Nu besøger jeg Club Mon Cherie mandag den 6 juni, får jeg noget skældud, så lytter jeg til den, og ellers så håber jeg at jeg få en god oplevelse, som er det jeg tager til Rødovre efter, og vil glæde mig til at skrive en anmeldelse af.

Jeg sidder netop i Hamburg på sidste dagen af en vellykket tur, men som der ikke har været nogen grund til at rejse efter, de gange jeg kan tage til Rødovre i sted.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
             

Skældud :)  jamen se sdet som lidt blid BDSM :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Skældud :)  jamen se sdet som lidt blid BDSM :P 

/me ringer til Mon Cherie, og siger de skal huske at charge Rejse for en blid slavedreng seance....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon-Cherie skrev, den ‎05‎-‎06‎-‎2016 at 08:31:

Vi har taget hatten af for Rejsenetvaerks begejstring omkring vores FFK koncept, men nu syntes vi at den er ved at ødelægge mere end den gavner.

Lige præcis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de mange gode intentioner er her skudt ved siden af målet. Afstemningen kan ikke bruges til noget af det, som var hensigten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...