Hop til indhold
forsjov69

Daisyclub Kawaii - Blandet følelser

Recommended Posts

Var et smut forbi Daisyclub for et par uger siden. Valgte Kawaii da hun så sød ud på billederne. Havde ringet i forvejen og bedt om hende. 

Har været hos Daisyclub mange gange efterhånden, hvergang har jeg været godt tilfreds og glad for oplevelsen. 

Denne gang var det dog ikke det bedste. Da Kawaii var kommet ind og var "klar", fik hun gesturet at hun var træt og havde ondt i hovedet og halsen. Dette er i sig selv okay, men det ødelagde hele oplevelsen. Da dette så ud til at fylde for meget hos hende. 

For mig at se, ville det være bedre at hun havde/kunne sagt til Mutter at hun ikke kunne klare kunder denne dag. 

Pigen er ganske sød, men fra min side den værste oplevelse hos Daisyclub, samt spild af 1300,-.

Dette skal ikke skræmme folk fra at besøge Daisyclub eller Kawaii for den sags skyld. Synes bare det skulle med ud i forumet. Håber at Daisyclub læser med og gør lidt for at tage sig af pigerne som skal tage sig af os. 

-forsjov69

Del dette indlæg

Link til indlæg
forsjov69 skrev, for 4 timer siden:

.... Da Kawaii var kommet ind og var "klar", fik hun gesturet at hun var træt og havde ondt i hovedet og halsen. Dette er i sig selv okay, men det ødelagde hele oplevelsen. Da dette så ud til at fylde for meget hos hende. ..

......, samt spild af 1300,-...

.... Håber at Daisyclub læser med og gør lidt for at tage sig af pigerne som skal tage sig af os. ...

Hyklerisk, at du synes at Daisyclub skal lade være med at lade syge kvinder arbejde og skal passe bedre på dem - men du ikke har noget problem med at fortsætte med projektet.

Du har ikke noget at lade Daisyclub høre for.

Håber at andre læser med og lader være med at have sex med en kvinde, der åbenbart er for syg til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaa det er det vel. Men nu endte det med at være en "time" hvor vi brugte 40-45 min på at nusse og kysse, samt forsøgte at tale sammen (gik ikke så let). Var ude igen efter ca 55 min. Så kan du måske klare matematikken. 

Men ja, håber at de andre medlemmere vælger ikke bare at fortsætte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 9 timer siden:

Du har ikke noget at lade Daisyclub høre for.

Ville lige tilføje lidt til min forrige kommentar. 

HVIS jeg havde valgt at kneppe hende mens jeg kunne se hun ikke nød det samt havde det skidt, (noget jeg har læst andre har gjort, ikke med hende men generelt) ændre det ikke på at HUN også skal tage vare på sig selv og tænke på helheds oplevelsen for kunden korrekt? Samt at Daisyclub skal det samme. Det er hyklerisk samt idioti at lægge "skylden" på mig/kunden uden at se på de andre indblandet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...