Hop til indhold

Daisyclub Kawaii - Blandet følelser

Featured Replies

Skrevet

Var et smut forbi Daisyclub for et par uger siden. Valgte Kawaii da hun så sød ud på billederne. Havde ringet i forvejen og bedt om hende. 

Har været hos Daisyclub mange gange efterhånden, hvergang har jeg været godt tilfreds og glad for oplevelsen. 

Denne gang var det dog ikke det bedste. Da Kawaii var kommet ind og var "klar", fik hun gesturet at hun var træt og havde ondt i hovedet og halsen. Dette er i sig selv okay, men det ødelagde hele oplevelsen. Da dette så ud til at fylde for meget hos hende. 

For mig at se, ville det være bedre at hun havde/kunne sagt til Mutter at hun ikke kunne klare kunder denne dag. 

Pigen er ganske sød, men fra min side den værste oplevelse hos Daisyclub, samt spild af 1300,-.

Dette skal ikke skræmme folk fra at besøge Daisyclub eller Kawaii for den sags skyld. Synes bare det skulle med ud i forumet. Håber at Daisyclub læser med og gør lidt for at tage sig af pigerne som skal tage sig af os. 

-forsjov69

Skrevet
forsjov69 skrev, for 4 timer siden:

.... Da Kawaii var kommet ind og var "klar", fik hun gesturet at hun var træt og havde ondt i hovedet og halsen. Dette er i sig selv okay, men det ødelagde hele oplevelsen. Da dette så ud til at fylde for meget hos hende. ..

......, samt spild af 1300,-...

.... Håber at Daisyclub læser med og gør lidt for at tage sig af pigerne som skal tage sig af os. ...

Hyklerisk, at du synes at Daisyclub skal lade være med at lade syge kvinder arbejde og skal passe bedre på dem - men du ikke har noget problem med at fortsætte med projektet.

Du har ikke noget at lade Daisyclub høre for.

Håber at andre læser med og lader være med at have sex med en kvinde, der åbenbart er for syg til det.

Skrevet
  • Author

Tjaa det er det vel. Men nu endte det med at være en "time" hvor vi brugte 40-45 min på at nusse og kysse, samt forsøgte at tale sammen (gik ikke så let). Var ude igen efter ca 55 min. Så kan du måske klare matematikken. 

Men ja, håber at de andre medlemmere vælger ikke bare at fortsætte. 

Skrevet
  • Author
Harran skrev, for 9 timer siden:

Du har ikke noget at lade Daisyclub høre for.

Ville lige tilføje lidt til min forrige kommentar. 

HVIS jeg havde valgt at kneppe hende mens jeg kunne se hun ikke nød det samt havde det skidt, (noget jeg har læst andre har gjort, ikke med hende men generelt) ændre det ikke på at HUN også skal tage vare på sig selv og tænke på helheds oplevelsen for kunden korrekt? Samt at Daisyclub skal det samme. Det er hyklerisk samt idioti at lægge "skylden" på mig/kunden uden at se på de andre indblandet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.