Hop til indhold

Recommended Posts

Så var jeg lige forbi igen. De dejlige brun øjne og mørke krop.hun kan få en til at synge sammen med englene hun tog fat om mine boller og suttet dem så jeg var bange for at få blå mærker fik mig op og stå med sin lille hånd så satte Hun sig på den og lod sig glide ned over sig jeg var ved at eksplodere af fryd så vente hun sig om så jeg kunne slikke hendes våde klit så masseret hun mine boller så jeg kom i ansigtet på hende det var ikke med i hendes plan jeg skulle ha haft gummi på.men så fik hun tøret på og jeg fik lov til at gøre hende færdig fantastisk kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@ pera

@ Peter H Hansen 1

 

 

Adresser på glædespiger oplyses kun af pigen. Fremgår adressen ikke af hendes annonce, får du den når du kontakter hende. Det er ikke tilladt andre at oplyse den, af diskretions hensyn. ;)

 

 

 

Redigeret af johanneseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk lige at der ikke må oplyses telefonnummer, hvis det ikke fremgår af en annonce.

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på Eroguide.dk. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

Der ér tidligere uddelt permanente udelukkelser, for netop at dele disse informationer i PB (private beskeder), så pas på derude :P

Just sayin'

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...