Hop til indhold

Recommended Posts

Fantastisk massage og jeg nød det så tog hun mit næste stive lem i munden og jeg kan gantere at der skete noget hun røg om på alle fire og jeg kan fik lov til at gå helt i bund dét lød som om hun kunne lide det jeg kom oppe i hendes varm under liv med kondom fantastisk meget diskret sted 

Redigeret af Observator
Ingen private adresser, der ikke fremgår af annoncering

Del dette indlæg


Link til indlæg

1500 kr du skal bare ringe på hun gav mig ikke noget nummer men det vil jeg gerne have næste gang jeg kommer for det er helt sikkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Gummimand skrev, for 3 minutter siden:

Jeg fik adresse af en ven

Så finder vi sku da bare vennen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne du fortælle lidt om hende og kunne der vælges flere forskellige menuer?

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncerer hun ikke nogen steder, kunne da godt bruge lidt hjælp da jeg er på de kanter i morgen eftermiddag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 33 minutter siden:

Der er ikke så nemt at fortælle jeg tror at Hun er ved at starte Hun fortalte mig at det eneste hun ikke vil hvad analt

Kunne du ikke fortælle om hun er en lækker lille nips eller en god stor trunte ?

Hvad med sproget er det på dansk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er tilsyneladende både en XXXXXX og XXXXXXX i Åbyhøj. Hvilken en af de to taler vi om?

Bare så vi ikke allesammen tropper op på det forkerte sted ;-) 

 

Redigeret af Observator
Ingen private adresser, der ikke fremgår af annoncering tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gummimand

Hvis du ikke kan henvise til en annonce, hvorfor offentliggør gør du så hendes adresse?

Det er da ikke sikkert, at naboerne skal vide hvad der foregår der.

Prøv lige at læse Eroguides Retningslinier:

§ 3. Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb. Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser samt billeder der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

MVH

Nordlys

Redigeret af Nordlys12
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er første gang jeg vil dele min oplelsevelse med jer jeg viste ikke at jeg ikke måtte skrive adresse men da jeg ikke er den eneste som skriver Tlf nummer og hun gerne vil have at jeg gør det så er det vel ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Gummimand skrev, for 16 minutter siden:

Det er første gang jeg vil dele min oplelsevelse med jer jeg viste ikke at jeg ikke måtte skrive adresse men da jeg ikke er den eneste som skriver Tlf nummer og hun gerne vil have at jeg gør det så er det vel ok

Du bliver nok nødt til at overholde de skrevne regler lige som alle andre, der er helt sikkert en grund til at de foreligger....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Gummimand skrev, for 18 timer siden:

Fantastisk massage og jeg nød det så tog hun mit næste stive lem i munden og jeg kan gantere at der skete noget hun røg om på alle fire og jeg kan fik lov til at gå helt i bund dét lød som om hun kunne lide det jeg kom oppe i hendes varm under liv med kondom fantastisk meget diskret sted 

Måske er det hende her der reklamerer på EB http://side6.dk/resultatside/?q=kamilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
dickens skrev, for 2 timer siden:

Hun vejer vist en anelse mere end 55 kg!

ja måske med en rose i røven :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, for 8 minutter siden:

ja måske med en rose i røven :shock:

ja, mindst 1 kilo, men hun letter 13 cm :-D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det link i andre henviser til kan jeg se nogen af billederne er blevet brugt for godt 1 år siden efter det jeg kan huske rundt omkring her i det jydske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...