Hop til indhold
s.f.s

ARTEMIS - Berlin - får lige en pause af mig

Recommended Posts

Batman007 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg skal til Berlin næste uge og overvejer at besøge stedet for første gang... Har dog kun hørt godt om stedet og håber at jeg får en livs oplevelse derinde.

er der nogle gode råd med på vejen? Hvad ligger pris lejet på? Og er der andre gode kvalitets steder man bør besge i Berlin?

Har du været på FKK klub før? Helt generelt vil jeg anbefale dig, at bruge tid på at snakke med pigen, inden du går på rum med hende. Der er skrevet mange tråde om FKK konceptet her på siden, så jeg går ikke i dybden med det her. Stil gerne konkrete spørgsmål, hvis du søger råd til noget specfikt.

Pris:

  • Entre: 80 EUR
  • 30 minutter på rum med en pige: 60 EUR

Andre steder i Berlin:

Mange anbefaler Erlebniswohnung. Jeg har dog aldrig selv besøg stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak... Nej har aldrig været på fkk sted før og er også fuld i gang med at kloge mig på det. :)

Jeg besøger tit gp her i dk, og hvad får man typisk ikke med i de 30 min vs gp her i dk? 

Er pigerne i den pænere ende? Det er bare lidt øv at man ikke se billeder af dem på deres hjemmeside.

et dumt spørgsmål... Nu hvor man skal være der en del timer... Kan man så købe den blå pille der?:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Batman007 skrev, for 1 time siden:

Er pigerne i den pænere ende? Det er bare lidt øv at man ikke se billeder af dem på deres hjemmeside.

Ja. Hvis du vælger de store klubber så er der rigeligt af lækre piger at vælge imellem. Jeg vil til hver en tid vælge FKK over danske klinik-besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Batman007 skrev, for 8 timer siden:

Jeg besøger tit gp her i dk, og hvad får man typisk ikke med i de 30 min vs gp her i dk? 

I Dk får du typisk ikke fransk uden - det er som regel standard på FKK, da mændene kan tage bad inden de entrer lokalerne.

Batman007 skrev, for 8 timer siden:

Er pigerne i den pænere ende?

Absolut - og du kan vælge og vrage - nogen bruger så hele dagen på at vælge og vrage og ender med at hoppe på den første og bedste, når liderligheden tager over ;-)

Batman007 skrev, for 9 timer siden:

lidt øv at man ikke se billeder af dem på deres hjemmeside.

Hjemmesiderne er sjældent helt opdaterede - og at se pigerne live, inden kontakt er bare nr. 1.

Batman007 skrev, for 9 timer siden:

Kan man så købe den blå pille der?:)

Du kan få potenspiller på recept på apotek - husk at både din læge og apoteker har tavshedspligt - og så koster de kun få kr./stk. - men med så mange hel- og halvnøgne piger løbende rundt, behøver du ikke potenspiller, hvis du ellers er i god fysisk form :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bør ikke købe receptpligtig medicin uden at tale med din læge først. Det er der gode grunde til at gøre først. Og som Jernsvinet skriver, så er de billige på apoteket (Sildenafil).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...