Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Overset alvorlig sygdom....

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Havnebumsen lider af en alvorlig sygdom - kronisk liderlighed. Efter en pige er knaldet går der kun nogle få timer så er den galt igen- ÆÆÆÆHHHHHH

Læger, psykologer, psykiatrere eller psykopater hjælper ikke! Næh nej, niveauet skal en tand op! Professionelle Courtisaner eller letlevende kvinder skal der til. Men så virker det så sandelig også :-)

Med det i tankerne burde velfærdssamfundet jo tage hånd om og hjælpe stakkels Havnebumsen!!!!!!!!!!!!!!!! Nu er Havnebumsen jo på ingen måde typen der vil udnytte systemmet.. Hvis han holder lidt igen kunne en årlig statsbetalt Fisse konto på 500.000 kunne gøre det. Kan måske lyde af en del men når man tænker på hvad de tågehorn af utilpassede unge som er pakket ind i en hær af pædagoger koster er det jo ganske billig sluppet. Og man skal da hjælpe de svage borgere!!!!! lidt empati og menneskelighed skal der da være

Yderligere burde der indføres fri jagt på prostitutionsmodstandere året rundt! Så kan man trække i militærtøjet og lege Rambo eller G.I. Jane.. snige sig gennem ligusterhækkene, rappele nej af bygninger for at finde frem til de skide betonfeminister og nosseløse skvattede sissyboys som har en så latterlig tankegang

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

:-D:-D:-D Din sygdom lyder jo været en mande influenza, hvor synd for dig. Pus pus på din varme pande ;-) 

Jeg er også slemt ramt, fx oven på min BDSM event den 10 maj var jeg syg i flere dage med ekstrem liderlighed, selv om jeg have fået sex, SM, Dominas, smæk, ydmydelse, stearin lys, brændemærkning fra smøg mm. Og de var 3 om mig, ja så blev jeg bare mere syg/liderlig :-D 

Og jeg igen er ved at få det dårligere, fordi jeg nu ved hvornår næste behandling finder sted, min BDSM event. Jeg er helt sikker på det ville været bedst for mig at bo i et SM rum og få fuldtid behandling :-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Kinky Jill skrev, for 2 timer siden:

:-D:-D:-D Din sygdom lyder jo været en mande influenza, hvor synd for dig. Pus pus på din varme pande ;-) 

Jeg er også slemt ramt, fx oven på min BDSM event den 10 maj var jeg syg i flere dage med ekstrem liderlighed, selv om jeg have fået sex, SM, Dominas, smæk, ydmydelse, stearin lys, brændemærkning fra smøg mm. Og de var 3 om mig, ja så blev jeg bare mere syg/liderlig :-D 

Og jeg igen er ved at få det dårligere, fordi jeg nu ved hvornår næste behandling finder sted, min BDSM event. Jeg er helt sikker på det ville været bedst for mig at bo i et SM rum og få fuldtid behandling :-D:-D:-D

Du behøver ikke ansøge om en statsbetalt Pik konto!!!!!

Som den varme og omsorgsfulde Mand Havnebumsen er vil han da gerne udvise den rette omsorg for dig. Det manglede da bare!!!

Ja faktisk er Havnebumsen Gentleman til fingerspidserne og sørger naturligvis for de kære Kvinders ve og vel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Havnebumsen skrev, for 15 minutter siden:

ansøge om en statsbetalt Pik konto!!!!!

 

Jeg vil været bange for de indlægger mig, hvis jeg søger økonomi hjælp for min SM lyst :-D så jeg forsætter som jeg har gjort indtil videre modtager besøg af jer søde mænd, og lager jer opdrage på mig og min sygdom/liderlighed 

kys kys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Havnebumsen.

Når nu du har det sådan, Er kronisk liderlig. :PSå forstår jeg ikke, at man ser dig sådan nede ved havnen :lol::lol:

tumblr_njp0x0s9nV1u2j6rmo1_400.gif

Mon ikke du skulle få stoppet med øllene. Og få stiv dolk og kom i gang da. :lol: Ud og knald løs

God dag til jer.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
kanonkongen skrev, for 36 minutter siden:

Hej Havnebumsen.

Når nu du har det sådan, Er kronisk liderlig. :PSå forstår jeg ikke, at man ser dig sådan nede ved havnen :lol::lol:

tumblr_njp0x0s9nV1u2j6rmo1_400.gif

Mon ikke du skulle få stoppet med øllene. Og få stiv dolk og kom i gang da. :lol: Ud og knald løs

God dag til jer.

KK

Ved sgu ikke hvem du har fundet der!!!!! Men den der motorikspasser er nu på ingen måde Havnebumsen

Mit umiddelbare gæt er det er en selfie fra din tlf du er kommet til at poste på Eroguide.

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 11 minutter siden:

Mit umiddelbare gæt er det er en selfie fra din tlf du er kommet til at poste på Eroguide.

Nu tager jeg ikke, selfie, eller har behov. For, at udsprede snak om liderlighed. Det overlader, jeg til dig. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...