Hop til indhold
Guest gppigen97

ubeskyttet sex ved gangbang

Recommended Posts

Guest gppigen97
Grækeren skrev, for 27 minutter siden:

 den her pudsen glorie holder ikke en meter i byretten :-) 

ehm..

som sagt før.. er der nogen som beskylder mig for at være en anden pige hvilket jeg ikke er og kan bare ikke forstå hvorfor folk bliver ved med at tro det..

jeg kan ikke gøre for at nogen har et problem med at der er nogen gp som tage sagen op igen jeg vil bare blot gør opmærksom på at pigerne skal passe på sig selv og hvis nogen fyre/mænd føler sig krænket er det jo ikke ikke mit problem og at de så begynder at sprede falske rygter bare for det... ja det viser jo bare at de ikke er så modne som andre er ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Grækeren skrev, den 22/5/2016 at 16:16:

desværre er det en uheldig drejning området er inde i ....oplever flere og flere tilbud om ubeskyttet sex, på den ene side er det jo op til den enkelte at forholde sig til det, på den anden side er det pengepungen der styrer showet..mere eller mindre er alle piger parat til at yde servicen, den her pudsen glorie holder ikke en meter i byretten :-) 

Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv, men hvis du kom og krævede sex uden gummi hos mig - uanset mer`betaling- så var dit ønske  blevet afvist med det samme. Jeg har afvist folk på det grundlag og jeg tror desværre at du har lidt for høje tanker om, hvad din pengepung kan skabe af underværker, Mr.Grækeren. ;-) 

Men igen, så kan jeg naturligvis kun tale for mig selv. 

For mig er det ikke pengene der afgør hvad jeg gør og ikke gør. Jeg nyder det jeg laver og jeg har de mest fantastiske oplevelser med de folk jeg møder.

Men jeg siger heller ikke ja til alle der kontakter mig - folk med en indstilling som for eksempel din, de bliver sorteret fra med det samme

og dem der  ikke forstår at følge de regler vi er sammen under, de bliver kastet på porten med det samme. 

Jeg vil hellere undlade af besøge en , end jeg vil tjene de penge - for igen, så kan man ikke købe det man mister af sig selv tilbage , uanset hvor mange penge man end ejer og tjener. 

At man er 100%  afklaret med sig selv og ejer selvdisciplin nok til at sætte sig selv i første række , ikke pengene.

Det gør også at folk ved, at man er på fordi man kan lide det - og ikke fordi , at man føler sig økonomisk nødsaget til det.

Jeg forstår din bemærkning som at  du gerne vil sexe med en pige der på ingen måde har lyst til at være sammen med dig,

men som kun gør det, fordi du har betalt hende ud over hendes grænser  ? 

Jeg kan naturligvis have fejlfortolket dit indslag,

men

hvis du forsøger at betale en pige ud over hendes grænser(hvilket jeg kan forstå på dit indslag at du ofte forsøger at gøre, siden du skriver: "mere eller mindre er alle piger parat til at yde servicen...på den anden side er det pengepungen der styrer showet " , ( !!!)

 

hvorfor så ikke prøve at mande dig lidt op som en rigtig mand 

Vise lidt respekt  og istedet 

finde en pige der med glæde tilbyder hvad du nu ønsker - for der er jo piger for enhver smag, så det burde ikke være et problem for dig.

Din tilgang til tingene , ligger meget meget langt fra min etik

At du med stor sandsynlighed har knaldet utal af piger uden gummi ,det får mig til at tænke på hvor mange uidentificerbare besynderligheder der mon gemmer sig på din pik...

Husk på hvilke signaler du sender en pige ved at spørge efter sex uden gummi -  det hjælper jo ikke at vaske pikken efter hver gang, det går sygdomme og bakterier jo ikke væk af , ved du nok :-) 

 

Jeg kan garantere dig 100% for,at du aldrig ville få andet end et dap på øret af mig , hvis du mødte mig med den indstilling du tilsyneladende har ;-) 

men sådan er vi jo alle så forskellige... 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Kamilla K skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår din bemærkning som at  du gerne vil sexe med en pige der på ingen måde har lyst til at være sammen med dig,

men som kun gør det, fordi du har betalt hende ud over hendes grænser  ? 

Jeg kan naturligvis have fejlfortolket dit indslag,

men

hvis du forsøger at betale en pige ud over hendes grænser(hvilket jeg kan forstå på dit indslag at du ofte forsøger at gøre, siden du skriver: "mere eller mindre er alle piger parat til at yde servicen...på den anden side er det pengepungen der styrer showet " , ( !!!)

 

JA....på alle leder og kanter, din fantasi fejler i hvert ikke noget dine formodninger/gisninger/anklager ligger på et plan som jeg ikke ønsker at kommentere på...ikke andet at de fortæller mere om dig end om mig.....sorry4y

ha en god dag det vil hjælpe at se lidt mere positivt på tingene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Så få i også mit besyv med her:

 

Jeg gør intet uden gummi... Og det er uanset hvor mange penge jeg er blevet tilbudt! Men nu er jeg også en forvant klinikpige. Hahaha. Faktisk gør jeg intet der gå over mine grænser. Jeg tilbyder heller ikke græsk selvom en del gæster nogen gange har svært ved at forstår det. Hehe. Jeg har gæster hvor jeg kan grine af deres 500 kr seddel på natbordet "hvis jeg nu skulle skifte mening" og så har jeg mødt de mænd i den her branche som ikke fatter en "fin" hentydning som f.eks "NEJ du skal fuc**** ikke stikke noget op i rø*** på mig" eller "Nej jeg gør det ikke uden gummi heller ikke for 1000 kr ekstra". Og sådan er det altid. Mænd vil tit gerne have det de ikke kan få. Faktisk tror jeg det ligger lige meget til begge køn men nu har jeg lige godt mest erfaring med det mandlige (på trods af min vilde ungdom). 

 

Men så længe man har sig selv med og uden at gå på kompromis med sig selv yder den bedst mulige service kan man være stolt af sig selv og nyde godt af de mænd der egentlig gå ud af døren glade og tilfredse på trods af gummiet.. Og som det er sagt tidligere i mange tråde er der gæster til alle slags piger tyk som tynd. I vores branche er det en risiko vi tager hver gang vi tager på arbejde. Der er ingen garanti for at mændene lige har lyst til at knalde lige den dag. Hahaha. Og det er også uanset om du insistere på beskyttelse eller godt kan gå på kompromis. 

 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Okay. Så få i også mit besyv med her:

 

Jeg gør intet uden gummi... Og det er uanset hvor mange penge jeg er blevet tilbudt! Men nu er jeg også en forvant klinikpige. Hahaha. Faktisk gør jeg intet der gå over mine grænser. Jeg tilbyder heller ikke græsk selvom en del gæster nogen gange har svært ved at forstår det. Hehe. Jeg har gæster hvor jeg kan grine af deres 500 kr seddel på natbordet "hvis jeg nu skulle skifte mening" og så har jeg mødt de mænd i den her branche som ikke fatter en "fin" hentydning som f.eks "NEJ du skal fuc**** ikke stikke noget op i rø*** på mig" eller "Nej jeg gør det ikke uden gummi heller ikke for 1000 kr ekstra". Og sådan er det altid. Mænd vil tit gerne have det de ikke kan få. Faktisk tror jeg det ligger lige meget til begge køn men nu har jeg lige godt mest erfaring med det mandlige (på trods af min vilde ungdom). 

 

Men så længe man har sig selv med og uden at gå på kompromis med sig selv yder den bedst mulige service kan man være stolt af sig selv og nyde godt af de mænd der egentlig gå ud af døren glade og tilfredse på trods af gummiet.. Og som det er sagt tidligere i mange tråde er der gæster til alle slags piger tyk som tynd. I vores branche er det en risiko vi tager hver gang vi tager på arbejde. Der er ingen garanti for at mændene lige har lyst til at knalde lige den dag. Hahaha. Og det er også uanset om du insistere på beskyttelse eller godt kan gå på kompromis. 

 

Knus Jennifer

Du skriver noget vigtigt - nemlig at man skal ikke gøre noget der ligger ud over ens grænser - det er alt afgørrende - OGSÅ for de piger som har valgt at deres grænse indbefatter sex uden gummi og analsex m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gppigen97 skrev, den ‎20‎-‎05‎-‎2016 at 17:38:

jeg regner med at han ikke helt har forstand på hvad der bliver skrevet i tråden da han tror at jeg er den samme pige som i vejle.. da jeg ikke er det..

og det er sjovt at han har startet sådan et rygte da jeg har læst i anden tråd som han skrev at jeg er den samme pige som der er tale om i det link..

men tror bare at han er en af gb-peters fans eller ham selv som står bag bakkely det er enten en fan eller også ham selv

 

At der ved nogle GB er en direkte uhumsk hygiejne eks dem i Vejle:twisted:, At man tør at ha sex unden gummi er vis en gang russisk roulette;). Når der knaldes er der en del som glemmer alt om elementær hygiejne jøsses dog:o:twisted:.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gppigen97
Grækeren skrev, den 25/5/2016 at 17:44:

JA....på alle leder og kanter, din fantasi fejler i hvert ikke noget dine formodninger/gisninger/anklager ligger på et plan som jeg ikke ønsker at kommentere på...ikke andet at de fortæller mere om dig end om mig.....sorry4y

ha en god dag det vil hjælpe at se lidt mere positivt på tingene ;-)

ehm nu skal jeg måske lige spørge hvad du med mener med hvad det siger om mig end om dig..

jeg stiller et spørgsmål og bare fordi en del fyre herinde ikke helt forstår et nej så skal er der spredes rygter og jeg ved ikke hvad

men tilbage til sagen.. jeg synes at det er vigtig at man bruger gummi især når man er til et gangbang for man ved ikke hvad der bliver slæbt med ind og selv man kun bruger munden er der også en risko ved sygdom..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...